Itketkö usein ja jos itket, niin mistä syystä?

Anonyymi

Sanotaan, että itku on toivon lähde.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ehkä enää niin paljon kuin nuorempana. Itken kuitenkin aina välillä. Tämä ikävä on kyllä saanut kyynelehtimään useana aamuyön tuntina.Joinakin aamuina töihin mennessä radiosta tullut joku biisi,joka muistuttanut miehestä niin kyllähän se itku on tullut. Pitänyt yrittää skarpata aina jotenkin ettei työkaverit ihmettele, miksi se aina tulee punaisin silmin töihin.
      Liikutun kyllä todella helposti muutenkin. Varsinkin musiikki saa minut liikuttumaan. Myös runous, elokuvat ja taide herkistää usein mieleni. Myös joidenkin ihmisten hyvyys ja myötätunto saa minut liikuttumaan.

• Anonyymi

Itken tosi usein ja ajattelen, että itku on osa minun elämää. Olen surusilmäinen mies.

• Anonyymi

Sitten mulla ei taida olla juurikaan toivoa.. . Itkin niin paljon elämäni raskaimmat vuodet että enää ei itketä lähes mikään. Ilo kenties yhä.

• Anonyymi

Se oli elämäni parhainta aikaa, oli niin, oli nii, miten paljon menettää sainkaan, viimein sun, huomata sain.

• Anonyymi

Mikä on paljon? Olen itkenyt viime aikoina päivittäin salaa silloin kun olen yksin ja yöt itken melkein kokonaan. Ei se mitään toivoa anna.

• Anonyymi

Itken ainoastaan porukalla selän takana kaltaisteni kanssa. Mutta Miehekkäästi.
      Muutoin itken muuten vaan, kuten Juice jo aikoinaan sen niin osuvasti ...

• Anonyymi

Tällä hetkellä niin kova ikävä, että justiinsa nyt.
      Yleensä vain silloin, kun ikävä yllättää.

• Anonyymi

enpä tiedä, olenko hyvä ihminen, koitan aina kuitenkin auttaa heikommassa asemassa olevia, joko taloudellisesti jossain määrin, tai sitten antamalla tavaroita pois joita en tarvitse, tuossa onkin, miettisin esimerkiksi, pelejä, ehkä konsoli, tai keramiikka-astioita, joita voisi antaa hyvin pois, ja vaatteita myöskin,

ei mahdottomasti tavaraa, mutta kuitenkin aika isossa määrin, kun miettii että asun kuitenkin yksin, sitten voi haalia lisää tavaraa kun ne on lahjoitettu pois, =)

• Olen itkupilli. Itken lähes joka päivä. Yleensä ilosta. Surusta itken ja tuskasta ja kaipauksesta. Minulla itkeminen auttaa. Se puhdistaa ja helpottaa oloa.
      Itkeminen on ihan normaalia, enkä ymmärrä miksi sitä ei saisi tehdä.
      Ja se vitun sanonta että miehet ei itke! Sanon että sukupuolisyrjintää, vaikka nainen olenkin. Miehellä ihan yhtälailla oikeus itkeä kuin naisellakin. Ihmisiähän tässä vaan ollaan.

• Anonyymi

En ole pitään aikaan itkenyt kunnolla. Liikutun kuitenkin edelleen herkästi kuten tänään, kun minulle rakas pieni alkoi kiukkuitkemään ja nelijalkainen ihana riensi tätä nuolemaan jolloin pienen mieliala parani ja tämä alkoi hellittelemään tuota karvaista ystävää ja itku unohtui. Tämä karvainen ystävä on aina alkanut ulvomaan oman perjheen lapsen alkaessa itkemään, mutta sen hoivavietti ei näemmä rajoitu vain perheen sisälle. Tämä oli todella liikuttava hetki. <3

• Anonyymi

Niin ja tämä nelijalkainen alkoi tosiaankin omistajan laspen itkiessä aina ulvomaan, eikä lopettanut ennenkuin lapsi lopetti. Liikuttavaa oli nähdä, miten se otti osaa vieraammankin lapsen "suruun" menemällä heti nuolemaan tätä.<3

• Anonyymi

Joskus itkin paljonkin, kun elämään ravisuttavat sellaiset asiat, joita en edes tiennyt olevan enkä tiennyt miten niihon pitäisi suhtautua. Olin todella peloissani kun jouduin kohtaamaan sen kaiken pahan josta minulla ei aiemmassa viattomassa elämässäni ollut mitään käsitystä. En ollut koskaan joutunut vastaavanlaiseen elämään, joten se kaikki järkytti minua, mutta selvisi siitä ehin nahoin.
      Nyt olen karaistuneempi, vaikken itse pidä tätä hyvänä. En itke enää niin helposti, joka on ainakin omasta mielestäni harmi, koska haluaisin olla edelleenkin se sama tuntrva ihminen, joka olin aikaisemmin.

• Anonyymi

Aiemmin itkin herkemmin ja nuorempana useammin.
      Elämäni kriisien aikana itkin tosi paljon. Viime vuosien aikana itkin jotain ihme ikävää sisälläni. Nykyään itken ja puran työni tuomaa ahdistusta ja elämäntilanteeni vaativuutta. Itkeminen on ihana lahja jolla voi purkaa tunteita.

• Anonyymi

Silloin itkin enemmän kuin koskaan kun minulle paljastui se, että minua on stalkattu jo ties kuinka kauan ja sain lukea silloisesta yläpalkista jo edesmenneen minulle rakkaan isoaäitini harvinaisen nimen sekä lueteltuina kaikki työpaikkani. Olin todella peloissani, ikinä en ole ollut niin järkyttynyt ja silloin minä menin silmät itkuista turvonneina usein aamulla töihin. En vieläkään ymmärrä miten selvisin moisesta järkytyksestä selväjärkisenä. Tämä painajainen alkoi sen jälkeen kun aloin käymään helsinkiläisessä liikuntakeskuksessa ja kaikkien tiedossa on kuka Teellä alkava nainen tämän painajaisen takana oli.

• Anonyymi

Siksipä en myöskään tule IKINÄ antamaan Teelle anteeksi ja harkitsen edelleenkin oikeustoimiin ryhtymistä. Rikokset ei vanhene ihan äkkiä.

• Anonyymi

Ja järkytyksestä sekä pelosta voi todellakin itkeä, niinkuin minä tein silloin kun tunsin itseni voimattomaksi ja pelkäsin niin, etten ole ikinä tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä en myöskään tule IKINÄ antamaan Teelle anteeksi ja harkitsen edelleenkin oikeustoimiin ryhtymistä. Rikokset ei vanhene ihan äkkiä.

Kuka se Tee oikein on? Onko mies vai nainen vai molemmat? Olen koko ajan luullut, että se on joidenkin fantasiahahmo täällä, kun ne jutut on niin uskomattomia. Mikä liikuntakeskus? Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se Tee oikein on? Onko mies vai nainen vai molemmat? Olen koko ajan luullut, että se on joidenkin fantasiahahmo täällä, kun ne jutut on niin uskomattomia. Mikä liikuntakeskus? Mitä tapahtui?

Se on se sama Tee, jonka kaikki tietävät täällä käyneen jo siitä kun palsta alkoi. Se on stalkkeri, vainonnut monia. En viitsi laittaa tähän liikuntakeskuksesta kuin että alkaa M-kirjaimella ja on Helsingissä. Poliisit kävivät vuonna 2013 sielläkin ja kuulustelivat myöskin Teetä Samana vuonne tänmä lopetti siellä.
        Kyseessä on psykopaatti, jolla ainakin ollut valheellista tietoa levittävät sometilit. Taustalla myös huumeita sekä huume jatalousrikollisuutta. Ja kyseessä on vuonna -70 syntynyt nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se sama Tee, jonka kaikki tietävät täällä käyneen jo siitä kun palsta alkoi. Se on stalkkeri, vainonnut monia. En viitsi laittaa tähän liikuntakeskuksesta kuin että alkaa M-kirjaimella ja on Helsingissä. Poliisit kävivät vuonna 2013 sielläkin ja kuulustelivat myöskin Teetä Samana vuonne tänmä lopetti siellä.
        Kyseessä on psykopaatti, jolla ainakin ollut valheellista tietoa levittävät sometilit. Taustalla myös huumeita sekä huume jatalousrikollisuutta. Ja kyseessä on vuonna -70 syntynyt nainen.

Siis joku työntekijä jossain liikuntakeskuksessa ja sinä olit hänen työkaveri vai olit tunneilla vai mikä se kuvio on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut ainakin viime aikoina Esportilla töissä. Vissin se sama joka on salakuvannut teinejä pukuhuoneissa....

• Anonyymi

Ja stalkkausta oli tapahtunut vuosia lisäksi kameraa käyttäen, josta Tee laittoi kerran vuonna 2013 näytteenkin Ikävä-palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut ainakin viime aikoina Esportilla töissä. Vissin se sama joka on salakuvannut teinejä pukuhuoneissa....

Syyllistyt yksinkertaisesti kunnianloukkaukseen väittämällä, että joku urheiluliikkeen t-nainen salakatselee tai on salakatsellut teinityttöjä yms (aiemmin luettua) ja mitä muutenkin luin noita uhriutumislankoja niin voi hyvää päivää.

• Anonyymi

Itkin viimeksi kun 5v ja remeliä ja päätin et Bring it On..
      Tuska, henkinen tai fyysinen on tylsää ja boring..

• Anonyymi

Elämäni eniten olen itkenyt silloin kun olen ollut peloissani, enkä ole osannut muutakaan. Ja tämä tapahtui vuonna 2013 stalkkeri Teen ansiosta. En ollut ymmärtänyt tämän elämän voivan sisältävän niin paljon pahaa kuin silloin tuli kerralla esille. En edes ymmärtänyt, että miksi se kaikki kohdistui minuun, kun en edes tuntenut koko tapausta. Tämä kaikki tuli päälle rytinällä ilman että edes tiesin miksi ja muuta käsittelykeino ei silloin ollut kuin itku. Itkin niin, etten varmaan koskaan elämässäni, edes minulle läheisten omaisten kuollessa. Tämä itku oli kuitenkin erilaista kuin surusta johtuvaa, se oli jotain sellaista mitä tulee, kun ei edes ymmärrä, että mistä on kyse. Lähinnä pelon ja kauhun siivittämää.

• Anonyymi

Nyt kun aloin kertomaan tapahtuneesta, niin tuntee tulee lähes samanlaisina mieleen. Se, joka ei ole sitä kokenut, ei voi sitä myöskään ymmärtää. Se aika oli painajaismaista, kun kaikki se paha josta en ollut edes osannus aavistaa alkoi paljastumaan stalkkerin paljastaessa yksityiskohtia. Tein ilmoituksen poliisiin ja kerroin myös silloisille työkavereille, joilta sain tukea ajan ylipääsemiseen.
      Joten älkäähän täällä väheksykö henjilöitä, jotka tietävät jonkun stalkkaavan heitä. Minulla on nykyään tietokoneen kameran lisäksi teipattuna myös puhelimen kamera, ettei tuo sairas tyyppi pääsisi salaktselemaan minua.

• Anonyymi

Vuonna 2013 selvisi myöskin se, että hän oli myös kuvannut minua vuosien ajan. Täman Tee kerran todisti vihjailuidensa jälkeen laittamatta Ikävä-palstalle videon minusta.

• Anonyymi

Tämän takia minä jatkan oikeuteni hakemista, ainakin täällä ja tarvittaessa myös taas rikospoliisin puoleen kääntyneenä.
      Tuntuu vaan ettei se Tee oikein ymmärrä, mitä on mennyt tekemään ja ennenkaikkea sitä miltä se kohteesta tuntuu.
      Mutta niinhän se taitaa olla, ettei psykopaatti osaa asettua toiseen asemaan.

• Anonyymi

Kaikesta päätellen Tee kuvittelee, että vanhat asiat voi vain haudata, vaikka miten pahoista rikoksista olisi kyse. Mutta niinhän se ei mene. Itseensä kohditunutta riistämistä ei voi ikinä unohtaa. Näin se vaan menee.

• Anonyymi

Juoru-ukkoakat ja muu hottentotit, kandeeko rekisteröidä ihmisiksi,
      kysyn vaan, ohimennen ?

• Anonyymi

Niin ja tee esiintyy myös miehenä, alkaen palstan alusta lähtien. Ollut mm Tosimies käännöksenä Trumanista, jotka kaksi ensi kirjainta ovat suoraan hänen sukunimestään.

• Anonyymi

Ooops, nyt tuli väärin, siis hänen etunimensä ja sukunimensä ekat kirjaimet.

• Anonyymi

Ainoastaan liikutuksesta nähdessäni jotain erityisen kaunista. Siis toisen sanomana tai tekemänä.
      Aikaisemmin itkin myös muiden tunteiden ollessa kyseessä, mutta tämä ominaisuuteni on nyt poissa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5027
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      35
      2065
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1530
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe