Sellainen olo, että ne on naisen kirjoittamia, mutta ikäänkuin miehen kirjoittamiksi lavastettuja.
Vaikuttaa hämärältä tietojen urkkimiselta.
Paras kun ei kommentoi epäilyttäviä viestejä ollenkaan :(
Muutamasta kirjoituksesta on tullut
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin tunne, että joskus kun on ollut tunnisteita, niin muutaman päivän päästä tulee samansisältöinen aloitus, kuin mulla mutta vähän eri tyylillä..
- Anonyymi
Olet tainnut heittää ne sinun "tunnisteet" yleismaalliseen sävyyn ja sen takia tulkitset sitten muiden kirjoituksia matkimiseksi. Minä olen kirjoittanut tänne selkeillä tunnisteilla moneen kertaan eikä koskaan ole tapahtunut tuota. En tiedä kyllä yhtään miksi tämän sinulle selitin.
- Anonyymi
Nää tyypilliset S kirjaimen tai M kirjaimen puumerkiksi laitto aivan mun tekstini kopioon on aika törkeitä jo.
Mutta typeryys ei yllä irl. Ihan turhaa pelaa täällä. Ei se muuta totuutta- Anonyymi
Se on kyllä totta. Kun kirjoitat jotain niin joku M tai S on sen kohta omimassa. tai T. Mä luulen, ettei niillä ole itsellään mitään sanottavaa. Etsivät vaan jotain flirttiä (sivusta)
- Anonyymi
Täällä on paljon sellasia joissa matkitaan jonkun ihmisen irl sanomisia/tekemisiä ja pyritään mustamaalaamaan lavastamalla. Esim 5 henkilön porukassa yksi sanoo jotain mieleenjäävää niin joku yksittäinen henkilö tästä porukasta heittää asian palstalle ja jos joku muu tästä porulasta lukee tämän, niin he alkavat karttaa tätä yhtä henkilöä joka sanoi asian irl, erittäin yleistä tietyissä porukoissa. Myös facebook yms profiileista/päivityksistä laitellaan palstalle päänaukomisia ja muita typeriä juttuja joilla kanssa kalastellaan tai pyritään mustamaalaamaan kohdetta. Muutamia kertoja kokenut itseäni seurattavan netissä sillä täältä on löytynyt erittäin tarkkoja vihjeitä asiasta, tämä on erittäin hämärä paikka sen voin sanoa. En suosittele pyörimään täällä kovin usein.
- Anonyymi
Totta on, koettu ja nähty.
- Anonyymi
Eräs nainen vuoropuhelee täällä ja yrittää saada huomiota.
- Anonyymi
Kuka nyt mistään huomiosta välittää tälläisellä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt mistään huomiosta välittää tälläisellä palstalla?
Nainen peiton alla, pimperopom, elleihalloub ja aitoriitta on tonin niccejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen peiton alla, pimperopom, elleihalloub ja aitoriitta on tonin niccejä
Ja kukahan on sitten Toni?
- Anonyymi
Nää on semmosta paskaa, että pistää vihaksi. Harvemmin ihminen näkee toisen tunnekirjoituksia muualla kuin tällaisella palstalla. Siksi naisen teksti voi susta tuntua sellaiselta, että kuvittele sitä miehen kirjoittamaksi. Itse en jaksa niitä syytöksiä, että olen mies. Vitut olet, vaikka voin kiroilla kuten mies näissä teksteissä.
- Anonyymi
Mua taas ärsyttää kun epäillään mieheksi tai etten kirjoita tosissaan, ja joutuu sitä todistelemaan. Mulle on ihan se ja sama jos joku esiintyy miehenä tai naisena. Mitä väliä? Asiaa mä yleensä kommentoin, en ihmistä.
- Anonyymi
Kyllä se aitous tai epäaitous paistaa monista heti läpi. Feikin tunnistaa nopeasti.
Ei voi koskaan varmaksi sanoa. Eikä sillä väliä. Ei olla treffipalstalla. Tai kokoonnuta yhteen terapiaistuntoon.
Ollaan keskustelupalstalla ja kukaan ei tiedä kuka sinä tai semminkään minä olen.
Keskustelua voidaan käydä uniseksinä tai täysin sukupuolettomana. Itse olen valinnut nicin joka kuvaa minua aidosti ja luo keskustelukumppanista jonkinlaisen kuvan. Mutta se on minun valintani. Eikä ole helppo valinta - anonyymit hyökänneet kimppuni haukkuen lihavaksi, isoperseiseksi, lutkaksi, horoksi, mieheksi ja jopa valtakunnaksi. Noin muutaman palsta-arvonimen saaneena.
Varovaisuuteen suositan palstalla jos itsetunto ei ole kohdallaan. Tai jos hermostuu/ahdistuu palstalaisten kirjoituksista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077