Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
316
Kommenttia
161
Tämä se onkin metka perustuslain kohta
Perustuslain mukaan eduskunnan pitäisi saada tarvitsemansa tiedot viipymättä valtioneuvostolta · · · – – – · · · (morsen931Järkytys Marinin hallituksen holtittomasta rahalingosta
Sipilän hallitusta nyt olevat punavihreät moitti talouden kuntoon saattamisesta, jossa työllisyyskin parani ohessa runsa231Vaikuttaa osa hyvin liiduttomilta
Ne piirtää kellä on liitua. Me Martin ym hallitaan, te ette vain pysy kärryillä. Jotkut jopa ahvenen perkkuusta on erimi931Nyt on ja olisi keskustalaiset osaajat ihan avainasemassa
Maan tilanne alkaa jo olla katastroovinen. Nyt ei voida edetä punavihreitten ehdoin, täytyy saada jotain parempaa. Matti1431Sipilä hallituksellaan ei saanut pienempi tuloisten tuloja korjattua heti alkuunsa
Mutta sai kuitenkin korjattua pienempi tuloisten tuloja 2017 jälkeen. Taantuman aikana, eli vuosina 2009–2016, nettovara130En kyllä näe muuta hyvää nyt kuin keskustan pitkä osaaminen asioihin
Hallitukselta odotetaan ensi viikolla elvytystoimia, mutta lisäbudjetti on vasta alkua – Suomen talouden luvut kertovat,030Kesksusta johtoinen hallitus nosti maan lamasta 2015 2019
Nyt ollaan Sipilän hallituksen kritisoivien johdossa, heidän nyt tulisi nostaa maa lamasta, ja tuskin kukaan edes sanoo1430eikö kepu ja politiikka yleisemminkään ole kiinnostavuudessaan yhtään mitään rinnallani?
Enemmän, paljon enemmän olen kuitenkin kertoillut asioista, jotka kuuluvat palstan aihepiiriin, usein tosin kepua laajem030Varmaan nyt olette kaikki keskustalaisen Orhosen takana
Luulisin että tuette kaikki minua nyt mitä esitän mediaan viitaten. Itse en ollut SDP puoluekokoksessa, vaan juuri ½ tun1030Nyt ottaa palstallekkin keskustalaisista mallia
Näin keskustalaisena en oikein käsitä ettette pysty parempiin kirjoituksiin. Kun näin palstalla ollaan, onko se liian va830Tytöt saikkaa, Ohisalo: Sanna Marin ei kanna vastuuta
Nyt tuli Ohisalolta tylyä kuittia Marinille, mutta totta on, että Marin on politiikan kentällä hyvin näkymätön - ei ehkä330Siirryn SDP palstalle kirjoitukseni
Täst`edes. Täällä alkaa olla samaa jauhamista, lestaa yksi vinkuu, toinen poistelee kirjoituksia jne.. Pääosin iltaisell130Miksi kommunistiset valtiot päätyvät aina samaan lopputulokseen?
Marxismi-leninismi ei yliopistotyön mukaan sovi yhteen oikeusvaltion kanssa. Tavoitteena minulla oli tutkia, minkä takia030Keskustan puoluekokous järjestetään maakuntamallilla Oulussa, mitä se tarkoittaa ?
Jospa nyt jutun aihetta yksin puoluekokouksien ympäriltä. Ouluhalli toimii keskustan kokouksen pääpaikkana viikonloppu129Rakennetaan maata keskusta esityksien pohjalta
Se tulee pian SOTE. Keskusta teki raamit joita vähän viilattu, tämä hallitus ajaa sen maaliin. Sosiaali- ja terveydenhuo2026Keskustan pitää alkaa miettimään kunnolla
Kun ollaan meganesmeissa, jolla alkaa hyvinvointivaltion alasajo. kesksuta oli osaltaan hyvinvointivaltiota luomassa, ja1425