Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
315
Kommenttia
161
Keskusta henki, ja toiminta sen ympärillä näyttää nyt hyvältä
Alla hyviä kirjoituksia uuteen malliin, tai malleihin joilla saadaan joutopuuta enemmän käyttöön. https://keskustelu.su235Otto Villeä voidaan aivan hyvin kutsua Otto Veriseksi.
Pääpunikki Kuusinen olisi ansainnut kuolemantuomion Taistolaisopiskelijat julistivat taannoin kulkevansa "Otto Ville Kuu135Mentiin liian osaamattomasti päin tulta
Osa EU-maista on alkanut epäröidä ilmastotoimia . Pyytämättä ja yllätyksenä, niin nousevat aina vaikeimmat keskustelunai134Komitea esittää pakollisia kutsuntoja naisille
– lintsareita uhkaa rangaistus. Asevelvollisuuslain mukaan kutsunnoista poisjäämisestä rangaistaan sakolla. Valtioneuvos034Keskustan paikka ei olisi punavihreitten jahkaajien olla takuumiehenä
”Myrskyvaroituksen antamisessa aikailtiin” – Paula Risikko antaa hallitukselle pari neuvoa oman kokemuksensa pohjalta. V734En kyllä näe muuta hyvää nyt kuin keskustan pitkä osaaminen asioihin
Hallitukselta odotetaan ensi viikolla elvytystoimia, mutta lisäbudjetti on vasta alkua – Suomen talouden luvut kertovat,034En nyt puutu 1918 tapahtumiin, miten nykyinen keskustapuolue hoiti sen asian kotiin
Maalaisliitto keskusta hoiti asian kuten sanotaan " kotiin" Olemme saaneet siitä saakka olla ilman sisällissodan uhkaa.134Nyt ottaa palstallekkin keskustalaisista mallia
Näin keskustalaisena en oikein käsitä ettette pysty parempiin kirjoituksiin. Kun näin palstalla ollaan, onko se liian va834Varmaan nyt olette kaikki keskustalaisen Orhosen takana
Luulisin että tuette kaikki minua nyt mitä esitän mediaan viitaten. Itse en ollut SDP puoluekokoksessa, vaan juuri ½ tun1033Onko parempi etsiä prempi runko hallitukselle, keskustalaiset pohtii
Enemmistö keskustavaikuttajista hallituksesta lähtemisen kannalla, jos työllisyystavoite ei toteudu. Lähes 40 prosenttia2333eikö kepu ja politiikka yleisemminkään ole kiinnostavuudessaan yhtään mitään rinnallani?
Enemmän, paljon enemmän olen kuitenkin kertoillut asioista, jotka kuuluvat palstan aihepiiriin, usein tosin kepua laajem033Keskustan pitää alkaa miettimään kunnolla
Kun ollaan meganesmeissa, jolla alkaa hyvinvointivaltion alasajo. kesksuta oli osaltaan hyvinvointivaltiota luomassa, ja1433Vielä muutaman päivän kuntavaalitulos, oleva.
Suomen Keskusta 2 824; 31,4 % Suomen Sosiaalidemokraattinen Puolue 1 697; 18,8 % Kansallinen Kokoomus 1 490; 16,5 % Peru732Tytöt saikkaa, Ohisalo: Sanna Marin ei kanna vastuuta
Nyt tuli Ohisalolta tylyä kuittia Marinille, mutta totta on, että Marin on politiikan kentällä hyvin näkymätön - ei ehkä332Keskustan puoluekokous järjestetään maakuntamallilla Oulussa, mitä se tarkoittaa ?
Jospa nyt jutun aihetta yksin puoluekokouksien ympäriltä. Ouluhalli toimii keskustan kokouksen pääpaikkana viikonloppu131