Vapaa kuvaus

Laulujen laulu l. 5:1

"Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni;
minä poimin mirhani ja balsamini, minä syön mesileipäni
ja hunajani, juon viinini ja maitoni."
Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta." "

Aloituksia

28

Kommenttia

85

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Riittääkö+kaksitoista+jaetta:Matt.+5:22+Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+vihastuu+veljeensä,+on+ansainnut+oikeuden+tuomion;+ja+joka+sanoo+veljelleen:+'Sinä+tyhjänpäiväinen',+on+ansainnut+suuren+neuvoston+tuomion;+ja+joka+sanoo:+'Sinä+hullu',+on+ansainnut+helvetin+tulen.Matt.+5:29+Jos+sinun+oikea+silmäsi+viettelee+sinua,+repäise+se+pois+ja+heitä+luotasi;+sillä+parempi+on+sinulle,+että+yksi+jäsenistäsi+joutuu+hukkaan,+kuin+että+koko+ruumiisi+heitetään+helvettiin.Matt.+5:30+Ja+jos+sinun+oikea+kätesi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki+ja+heitä+luotasi;+sillä+parempi+on+sinulle,+että+yksi+jäsenistäsi+joutuu+hukkaan,+kuin+että+koko+ruumiisi+menee+helvettiin.Matt.+10:28+Älkääkä+peljätkö+niitä,+jotka+tappavat+ruumiin,+mutta+eivät+voi+tappaa+sielua;+vaan+ennemmin+peljätkää+häntä,+joka+voi+sekä+sielun+että+ruumiin+hukuttaa+helvettiin.Matt.+18:9+Ja+jos+sinun+silmäsi+viettelee+sinua,+repäise+se+pois+ja+heitä+luotasi;+parempi+on+sinun+silmäpuolena+mennä+elämään+sisälle,+kuin+että+sinut,+molemmat+silmät+tallella,+heitetään+helvetin+tuleen.Matt.+23:15+Voi+teitä,+kirjanoppineet+ja+fariseukset,+te+ulkokullatut,+kun+te+kierrätte+meret+ja+mantereet+tehdäksenne+yhden+käännynnäisen;+ja+kun+joku+on+siksi+tullut,+niin+teette+hänestä+helvetin+lapsen,+kahta+vertaa+pahemman,+kuin+te+itse+olette!Matt.+23:33+Te+käärmeet,+te+kyykäärmeitten+sikiöt,+kuinka+te+pääsisitte+helvetin+tuomiota+pakoon?Mark.+9:43+Ja+jos+sinun+kätesi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki.+Parempi+on+sinulle,+että+käsipuolena+menet+elämään+sisälle,+kuin+että,+molemmat+kädet+tallella,+joudut+helvettiin,+sammumattomaan+tuleen.Mark.+9:45+Ja+jos+sinun+jalkasi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki.+Parempi+on+sinulle,+että+jalkapuolena+menet+elämään+sisälle,+kuin+että+sinut,+molemmat+jalat+tallella,+heitetään+helvettiin.Mark.+9:47+Ja+jos+sinun+silmäsi+viettelee+sinua,+heitä+se+pois.+Parempi+on+sinulle,+että+silmäpuolena+menet+sisälle+Jumalan+valtakuntaan,+kuin+että+sinut,+molemmat+silmät+tallella,+heitetään+helvettiin,Luuk.+12:5+Vaan+minä+osoitan+teille,+ketä+teidän+on+pelkääminen:+peljätkää+häntä,+jolla+on+valta+tapettuansa+syöstä+helvettiin.+Niin,+minä+sanon+teille,+häntä+te+peljätkää.Jaak.+3:6+Myös+kieli+on+tuli,+on+vääryyden+maailma;+kieli+on+se+meidän+jäsenistämme,+joka+tahraa+koko+ruumiin,+sytyttää+tuleen+elämän+pyörän,+itse+syttyen+helvetistä.