Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama+miltä+näytämme+muiden+maiden+tai+Afrikan+silmissä.++Meidän+pitää+huolehtia+ensin+omistamme+ja+sitten+muusta+maailmasta.+Vai+onko+sinun+mielestäsi+vanhusten,+syrjäytyneitten+nuorten+tai+omaishoitajien+asiat+ihan+loistavassa+kunnossa.+Joten+voidaan+syytää+rahaa+iha+turhaan
06.02.2020 21:32
Eipä+tuo+meidän+hyväksyminen+paljon+auta.
Urpilainen+tekee+sen+minkä+osaa+ja+pystyy.+
Minua+ei+hävettäisi+yhtään+miltä+näytämme+Afrikan+silmissä,+ehkä+he+eivät+edes+huomaa+että+ollaan+olemassa.+Tietysti+raha+kelpaa+ja+sen+mukana+kauniita+kehuja.
06.02.2020 21:28
Ihmiset+ovat+laumasieluja.+
Kun+tarpeeksi+voimakas+persoona+joka+osaa+manipuloida+niin+joukot+lähtevät+mukaan.+
Katsotaan+nyt,+mihinkä+suuntaan+elomme+käy.+Onneksi+olen+jo+aika+vanha,+ei+tarvitse+kaikesta+huolestua,+paitsi+jäkikasvun+takia.
Uskonnot+on+pahasta,+sen+takia+on+tapettu+ihmisiä+ehkä+eniten+maailmassa.+
Olen+monesti+ajatellut+uskontoja,+luulisin+että+kuoleman+pelko+on+suurin+syy+niiden+leviämiseen.
06.02.2020 20:38
Kysyisin+arvon+pertikiltä:+Onko+sinusta+ok.+että+maksamme+kehitysapua+jonkun+kyläpäällikön+maasturiin,+tai+johonkin+muuhun+alkuperäiseen++tarkoitukseen+sopimattomaan+kohteeseen?+
Meillä+olisi+ihan+omassa+maassamme+parempia+kohteita+rahoille.
06.02.2020 20:29
https://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=233935
Kauppalehdessä+on+kirjoitettu+kehiysavusta.
06.02.2020 19:04
En+taatusti+ole+rasisti.
Silti+olen+sitä+mieltä+että+niin+kauan+kun+kotimaassa+on+vanhuksia+ala-arvoisessa+hoidossa+ja+syrjäytyneitä+nuoria+niin+heille+olisi+löydyttävä+rahaa+ensin,+sitten+jos+rahaa+jää+(tokkopa)+niin+voi+laittaa+maahanmuuttoon+ja+kehitysapuun.+
Olen+lukenut+monestakin+paikasta+että+kehitysavusta+menee+prosentin+verran+alkuperäiseen+tarkoitukseen.+On+niin+paljon+välstävetäjiä.
06.02.2020 19:01
Tellukan+kans+samaa+mieltä.+Vaikka+on+edusta+mitään+puoluetta.
Mitä+enemmän+persuja+mollataan,+sen+enemmän+kannatus+lisääntyy.+
Nämäkin+Vanhasen+ja+presidentin+puheet+kääntyvät+persujen+laariin.+
Pahoin+pelkään+että+keskusta+lipuu+pienpuolueiden+joukkoon.+Kun+kuuntelee+ja+katselee+hallituksen+touhuja+niin+keskustalaiset,+ehkä+entiset+jo,+niin+moni+on+kääntynyt+persujen+puoleen,+ovat+kaikkein+eniten+kärsimässä+päätöksistä.
06.02.2020 18:55
Kai+kinastelu+on+mielenkiintoisempaa+kuin+arkiset+asiat.+Ainakin+ketjujen+pituudesta+voi+niin+päätellä.
05.02.2020 23:16
En+ole+tiukkapipoinen,+silti+minua+tökki+tämä+musiikkivideo.
Katsoin+vähän+ja+panin+kiinni.
Ei+sukonnon+pilkkaaminen+minua+haittaa,+mutta+tuosta+paistoi+läpi+yltiö+huomionkipeys.
05.02.2020 19:02
En+ole+ikinä+ollut+etuoikeutettu.
Tätä+nykyä+olen+tyytyväinen+siitä+kun+saan+elää+sellaista+elämää+kun+haluan.+
Ei+ole+isot+vaatimukset,+rauhallinen+elämä+ilman+suurempia+vastamäkiä+riittää.
Vastamäkiä+on+ollut+keskivertoa+enemmän,+siksi+osaan+antaa+arvoa+pienille+asioille.
05.02.2020 18:58
Hehhh.+Kyllä+vain+myivät+osakkeita+tollolle.+En+tietenkään+silloin+tiennyt+kuinka+kannattava+sijoitus+on.
Arvo+on+nyt+jotain+54€+osake.+Osakkeet+on+olleet+vuosia,+niiden+arvo+on+noussut+koko+ajan.+
Kun+vain+tietäisi+koska+kannattaa+myydä.+
Op+rahastolla+ei+ole+mitään+tekemistä+pörssin+kanssa.
04.02.2020 21:31
Ehkä+se+paremminkin+kertoo+että+en+hallitse+sanastoa++:)
04.02.2020 21:09
Ostin+aikoinaan+Elisan+osakkeita,+niiden+arvo+on+noussut+koko+ajan.+Nyt+on+moninkertaistunut+ostohintaan+nähden.+
Pankissa+poika+sanoi+pari+vuotta+sitten+että+kannattaa+myydä,+hänkin+on+myynyt.+En+uskonut,+nyt+on+parissa+vuodessa+arvo+noussut+paljon.+
En+ole+mikään+pörssikeinottelija,+vaatimattomia+ovat+sijoitukseni.++
Osuuspankkiin+sijoitin,+siinä+on+aika+hyvä+korko.+On+vuoden+irtisautumisaika+joten+ei+voi+käyttää+kiireellisiin+menoihin.
04.02.2020 19:25
Katsoin+Teemalta+hänestä+tehdyn+haastattelu+ja+muistelu+ohjelman.
Äreä+vanha+mies.+
Nuorena+aika+komeakin,+varmaan+naisten+mieleen.
04.02.2020 14:43
En+ole+unien+selittäjä.
Äitini+sanoi+että+jos+näkee+käärmeitä+unissaan+tulee+sairaaksi+tai+kuolemaa+lähipiiriin.
En+usko,+olen+monesti+nähnyt+käärmeitä+unissani+eikä+ole+tapahtunut+mitään.+
Aikoinaan+eräs+tuttu+nainen+kertoi+että+edesmennyt+äitinsä+oli+sanonut+hänelle+unessa:+Tule+sinäkin+tänne,+sinun+ei+ole+hyvä+olla+siellä.+Hän+oli+luvannut+tulla.+Jäi+auton+alle+noin+viikon+kuluttua+ja+kuoli.+Sanovat+että+vainajien+mukaan+ei+pidä+lähteä+unissaan.+
Parempi+olla+miettimättä+moisia,+sekoaa+pää.
04.02.2020 14:37
Olen+samaa+mieltä+dementerin+kanssa.+
Näyttää+että+hallitusta+ei+kiinnosta+niin+arkiset+asiat+kuin+kansan+hyvinvointi.+
Rahaa+on+jakaa+kun+asia+on+"oikea".
04.02.2020 12:41
Minäkin+allekirjoitin+kansalaisaloitteen+"vesi+on+meidän".+
Se+on+tärkeä,+on+paljon+allekirjoituksia.
Silloin+kun+sähkösopimuksia+tekivät+olisi+kansalaisaloite+ollut+paikallaan.+Sähkönsiirtomaksut+ovat+hirveät.+
Muuten+vietän+hiljaiseloa+kissani+kanssa.+On+suunnitelmissa+alkaa+uimahallilla+käyminen+ainakin+kerran+viikossa.+Mihin+lienen+hävittänyt+uimapuvun,+on+minulla+useita,+mutta+se+uusin+ja+paras+on+hukassa.
03.02.2020 18:15
Minäkin+allekirjoitin+kansalaisaloitteen+"vesi+on+meidän".+
Se+on+tärkeä,+on+paljon+allekirjoituksia.
Silloin+kun+sähkösopimuksia+tekivät+olisi+kansalaisaloite+ollut+paikallaan.+Sähkönsiirtomaksut+ovat+hirveät.+
Muuten+vietän+hiljaiseloa+kissani+kanssa.+On+suunnitelmissa+alkaa+uimahallilla+käyminen+ainakin+kerran+viikossa.+Mihin+lienen+hävittänyt+uimapuvun,+on+minulla+useita,+mutta+se+uusin+ja+paras+on+hukassa.
03.02.2020 18:15
Mielestäni+sellainen+ihminen+on+läheisriippuvainen+joka+ei+osaa+päästää+irti+huonosta,+jopa+vahingollisesta+suhteesta.+
Myönnän+itsessäni+olevan+läheisriippuvuutta,+vanhemmiten+vähemmän.
Ehkä+johtuu+turvattomuuden+tunteesta+lapsuudessa.+
En+ole+lukenut+asiasta,+tämä+on+vain+oma+mielipiteeni.
02.02.2020 19:40
Sodassa+saivat+Pervitiiniä,+se+oli+amfetamiinia.+Kyllä+moni+tuli+sodasta+riippuvaisena.
01.02.2020 22:44
138 / 159