Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+ikä-rajoitusta+siihen+miten+loppupelissä+käy.+Sinun+rahasi+riittävät+kunnolliseen+hoitoon+tarvittaessa,+tai+sitten+ei.
Mieheni+oli+kuin+filmitähti,+komea+ja+erittäin+hyvä+kuntoinen.+
Minä+en+ollut+läheskään+hänen+tasollaan.+Silti+jouduin+hänen+hoitajakseen.+En+silti+tuntenut+ylemmyyttä.
19.11.2019 19:03
Et+tiedä+mitään,+joten+parempi+että+et+kommentoi.+
Olin+pitkälti+toistakymmentä+vuotta+omaishoitaja.+Ei+minua+tarvinnut+yhteiskunnan+elättää.
Pyysin+ukkelille+laitos-sänkyä,+ei+tullut,+ostin+itse.+Parempikuntoisillekin+oli+myönnetty.+
En+pyytänyt+sen+jälken+mitään,+pienen+tuen+sain,+joka+meni+miehen+kuluihin+ylimääräisten+vapaiden+takia.+Vapaita+pidin+sen+takia+että+olisin+jaksanut+niin+kauan+kuin+mahdollista.+Tiesin+rajoitteeni.+
En+ole+mikään+marttyyri,+päinvastoin.+Koko+ajan+pidin+puoleni.
19.11.2019 18:53
Hyvä+kappale++:)
19.11.2019 18:03
Isäni+laulu,+nuortuneena.
https://www.youtube.com/watch?v=m7RkVqNy6Sw&list=RD28PPqlc39Qw&index=3
19.11.2019 17:18
Aika+laimea+oli,+saman+toistoa,+jos+seuraa+politiikkaan+niin+samat+fraasit+tulevat+tutuiksi.+
Ohjelma+olisi+saanut+olla+pidempi,+nyt+eivät+päässet+kunnolla+edes+alkuun.
19.11.2019 14:26
Vaikka+en+persu+olekaan+niin+olen+eri+mieltä+Halla-ahosta.+
Hän+on+mielestäni+rauhallinen+ja+asiallinen+kommentoija,+lisäksi+on+älykäs,+omaa+paljon+tietoa.+Ei+kulje+virran+mukana.+
Nyt+olisi+hyvin+vaikea+tehdä+valintoja+puolueesta+jos+olisi+äänestys+tilanne.+
Persuissa+on+monenlaista+sakkia,+siksi+suhtaudun+epäillen,+en+uskaltaisi+äänestää.+
Huhtasaarta+kuuntelin+aikaisemmin+pressan+vaalien+yhteydessä.+Hänen+mielipiteensä+ovat+liian+radikaaleja+makuuni.
19.11.2019 13:55
Kyllä+se+pitää+katsoa.+Juontajaa+käy+sääliksi++:(
18.11.2019 17:55
Minulla+on+miesvainajan+huoneessa+moottorisänky.+Ostin+siihen+erikseen+vielä+hierovan+patjan.+
En+ole+nukkunut+siinä+kovin+monesti.+Jalkaleikkauksen+jälkeen+nukuin+kun+siinä+myös+jalkojen+puoli+kohoaa.+Sänky+on+ruotsalainen,+oli+aika+hintava+mutta+ostin+miehelle+kun+eivät+antaneet+apuvälineistä+sänkyä.+
Ei+se+mitenkään+kaunis+ole+mutta+nätillä+päiväpeitolla+menettelee.+Nukkumismukavuus+siinä+lienee+tärkeintä.
18.11.2019 17:54
Nyt+on+todellakin+sellaiset+kelit+että+jotain+ajankulua+pitää+keksiä.++
Kaamoskohan+tekee+kärttyisäksi?+Olin+sellaista+vaistoavinani+tuolla+ylempänä.
Itse+en+ole+kärttyinen,+mutta+aikaansaamaton,+päivät+kuluvat+ohi+miettiessä+mitä+kaikkea+pitäisi+tehdä,+mutta+vasta+sittenkun....
Olen+katsellut+telkusta+90+päivää+morsiamena,+ei+voi+kun+ihmetellä+mihin+kaikkeen+uskaltavat+ryhtyä.+Voi+olla+että+osa+on+näyteltyäkin,+ei+kai+noin+tyhmiä+ihmisiä+voi+oikeasti+olla.+
Pitänee+syyttää+kaamosta+maustani+ohjelmien+suhteen.+
Nyt+ei+edes+nukuta+kun+nukuin+aamulla+liian+kauan.
18.11.2019 00:04
Minulla+on+ajokortti+mutta+silti+skooterin+osto+on+ollut+mielessä,+vaikka+on+sähköpyöräkin.
Olen+nähnyt+hyvännäköisiä+skootereita,+sillä+olisi+mukava+huristella+vaihteeksi+mökille.+
Jos+kissa+oppisi+vielä+olemaan+korissa+tarakalla+niin+nautittaisiin+vauhdin+hurmasta+yhdessä.+
Olen+katsellut+tori.fi.n+sivuilta+käytettyjä+skootereita,+ei+uudetkaan+hirveän+kalliita+ole.+
Toivottavasti+saan+pitää+ajokortin+vielä+pitkään.+En+tarvitse+edes+silmälaseja+ajaessa+kun+kaihileikkaus+onnistui+niin+hyvin.
17.11.2019 17:05
Sinulle+sairaan+miehesi+hoitaja.
Tiedän+kuinka+yksin+voi+olla++tuossa+tilanteessa.+Kaksin+yksin+on+joskus+vielä+yksinäisempää+kuin+aivan+yksin+eläessä.+
Sinun+elämäsi+on+tärkeä,+en+silti+anna+neuvoja+koska+jokainen+elämä+on+erilainen,+mikä+sopii+yhdelle,+ei+sovi+toiselle.
16.11.2019 13:16
Se+lienee+jokaisen+oma+asia.
Kyllä+pidempään+suhteeseen+vaaditaan+enimmäkseen+paljon+muuta+kuin+vällyjen+heiluttelu.+
Jos+löytää+sielunkumppanin+joka+on+paras+ystävä+niin+se+on+jo+paljon.+
Peitto+heiluu+sitten+joillakin+enemmän,+joillakin+vähemmän.+Voi+olla+että+ei+ollenkaan,+sekään+ei+liene+maailmanloppu,+jos+hyviä+puolia+on+muuten+riittävästi.
15.11.2019 19:09
Tarkoitatko+Leonardo+da+Vinciä?
15.11.2019 19:04
Kiertäjäkalvosin+repesi+olkapäästä.+Siitä+on+jo+pitkä+aika,+silti+on+aika+kipeä+välillä+varsinkin+jos+kättä+rasittaa+paljon.+Ei+voinut+leikata+kun+oli+niin+laaja-alainen,+sanoivat+että+repeää+lisää+jos+leikkaa,+niin+ainakin+väittivät.+Veljeltäni+leikkasivat+ja+onnistui+hyvin.+Hän+on+kyllä+kymmenen+vuotta+nuorempi+ja+työelämässä.+
Selkäkin+muistuttaa+joskus+omaishoitaja+ajoista.+
Onhan+niitä+kaikenalisia+kipugeelejä+ym..+kaikkia+olen+kokeillut.
15.11.2019 18:57
Ostin+sellaisen+kivunpoistolaitteen.+Heti+ensimmäisellä+kerralla+toinen+anturi+lyttääntyi+kun+siirryin+ottamaan+puhelinta.+Sain+sen+toimimaan.+
Muutaman+kerran+olen+kokeillut,+tämä+kalliimpi+malli+ei+taida+olla+sen+kummempi+kuin+halvempikaan+jonka+näin+kaverilla.+Kai+se+auttaa+vähän+jos+muistaa+käyttää.
Olen+heikkona+kaikenlaisiin+vempaimiin,+kuntoiluvälineitäkin+olisi+yhden+kuntosalin+edestä.+
Olen+päättänyt+että+enää+en+hanki+lisää,+mutta+tiedä+häntä........
15.11.2019 18:39
Kuuntelen+kyllä+melko+kärsivällisesti+"pätijöitä",+teen+sen+jälkeen+kuten+itse+haluan.
En+tyrkytä+mielipiteitäni,+jos+joku+kysyy+niin+voin+kertoa.+
Olen+selvinnyt+aika+vaikeista+ajoista+kunnialla,+joten+ainakin+jossain+suhteessa+olen+pätevä.+
Nykyisin+ei+tarvitse+päteä,+eikä+olla+pätevä.+Eläkkeellä+on+mukavaa.+
Toivon+pysyväni+terveenä+vielä+kauan+että+voin+nauttia+helposta+elämästäni.+
Joskus+työelämässä+ihmetytti+kuinka+helppoon+ihmiset+menevät+ollessaan+tekemisisssä+suulaan+ja+kaikkitietävän+ihmisen+kanssa.+Ehkä+on+helpompi+mennä+virran+mukana.
15.11.2019 18:32
Taisin+kirjoittaa+liian+kärjistetysti.+Ikään+kuin+en+ikinä+olisi+tarvinnut+tai+tulisi+tarvitsemaan++muita+ihmisiä,+ei+se+ihan+noin+ole++:)
Vaikka+olenkin+hyvin+itsenäinen,+elämä+on+pakottanut+oppimaan+sellaiseksi,+en+ole+tyly+tai+ylimielinen+vaikka+edellisestä+kirjoituksesta+voi+saada+sellaisenkuvan.
14.11.2019 19:41
Elä+ja+anna+muiden+elää.+
Olen+elänyt+niissä+puitteissa+jotka+olen+elämältä+saanut+täyttä+elämää.+En+ole+kysellyt+muiden+mielipidettä+siitä+mikä+minulle+olisi+hyväksi.+Kaikkein+vähiten+vaivaan+päätäni+naapureiden+ja+kylänmiesten+mielipiteillä.+Kaikkia+ei+voi+miellyttää,+harvoin+ihmisiä+kiinnostaa+hyvät+asiat,+enemmänkin+jos+löytyy+jotain+huomauttamista+tai+menee+huonosti.+Velvollisuudet+on+hoidettava,+niin+pitäisi+jokaisen+tehdä.+Silti+pidän+ihmisistä+yleisellä+tasolla,+vaikka+aina+vain+enemmän+alan+erakoitua.
Minua+ei+kiinnosta+ihmisten+asiat,+ehkä+saisi+vähän+enemmän+kiinnostaa.+
Oltiin+toista+viikkoa+mökillä+kissan+kanssa+eristyksissä.+Kaveri+viivähti+parin+päivän+ajan+vapaillaan.+Kai+sekin+on+jonkinlainen+elämänohje+että+viihtyy+itsensä+kanssa.+Ei+minulla+ole+vaikeuksia+olla+melko+pitkiä+aikoja+näkemättä+ketään+muita+ihmisiä.+
Nuorena+olin+sosiaalisempi,+olen+muuttunut+vuosien+varrella.
14.11.2019 18:18
Minusta+kotona+on+parempi+kuin+reissussa.+
Käymme+joka+Lauantai+syömässä+ulkona,+joskus+ruoka+on+hyvää,+ei+aina.+Teen+hyvää+ruokaa+vaikka+itse+sanonkin.+
Tämä+Lauantai-noutopöytä+on+tullut+tavaksi,+samalla+reissulla+käymme+ostamassa+viikon+ruokatarpeet.+
Yhden+annoksen+hinnalla+saisi+parin+päivän+sapuskat+itse+laitettuna.+Mutta+tämä+on+ainoa+huvitus+kun+emme+matkustele+emmekä+käy+ravintoloissa+muuten.+
Aikoinaan+matkustelin+paljon,+se+alkoi+maistua+puulta+ja+oli+väsyttävää.
14.11.2019 13:25
Katselen+silloin+tällöin+kauniita+ja+rohkeita.+
En+ole+tietääkseni+jälkeen+jäänyt,+vaikka+itse+sellaista+ei+huomaa,+muut+huomaavat+sitäkin+paremmin++:D
13.11.2019 16:35
148 / 159