Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. Minulle tuli hiki jo lukiessa.
    Nukuin puoli kymmeneen. Sitten vielä makalin ja kuuntelin äänikirjaa.
    Kissalle ruokaa.
    Keitin pikakahvin ja tein voileivän, lisäksi kaksi siivua vehnäpaahtoleipää omatekoisen Aprikoosihillon kanssa.
    Mietin pitkään tiskaisinko vai virkkaisinko muutaman isoäidin neliön. Aloin virkkaamaan ja virkkasinkin ison neliön josta tein kirjekuoren muotoisen pienen laukun. Tuli muuten nätti.
    Viikonloppuna paistoin kirjolohta, lopuista tein keiton.
    Sitten kutoilim 45-minuuttia, helteillä en kuntoillut yhtään, hyvä että jaksoin olla.
    Välillä vain makailen ja kuuntelen äänikirjoja.
    Ihmettelin miksi nuorena tykkäsin Angelika kirjoista, otinkin yhden sellaisen kuunneltavaksi, eipä kiinnosta.
    Ulos ei viitsi mennä kun on niin märkää, vähän väliä sataa, välillä sataa vaikka on aurinkoistakin.
    En ole vieläkään uskaltanut ajaa kun kuntopyörällä akillesjänteen katkeamisen jälkeen.
    Ei jalka vieläkään oikein tykkää kävelystä, ajattelin alkaa kävelemään pieniä lenkkejä.
    Muuten olen hyvin tyytyväinen elämääni, mitä rauhallisempaa, sen mukavampaa.
    Ostin halkoja, puun hinta on noussut, kaveri mätti liiteriin viikonloppuna. Lupasi maksaa osan puista, ihan sama.
    Eilen lämmitin niin nyt on 26-astetta mökissä lämmintä, kyllä mummo tarkenee.
  2. "minä kaiken tein minä konna ja varas, mutta toiste en tee vaikka menisi pää"
    Sait Hilla minut nauramaan oikein kunnolla.
    Minunkaan kädet eivät tahdo kestää virkkaamista, mutta sisukkaasti vain yritän lepuuttaen välillä.
    Kirjoitin tänne pitkän litanian mutta jotenkin söhläsin sen pois.