Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3029

1. Kiitos hyvästä kommentoinnista
  2. Kuinka jalkasi voi? Tiedän että ei ole helppoa, mutta on vain otettava vastaan mitä tuleman pitää.
    On vähän vaikea sisäistää että on 80+ oikeasti. Kun katsoo peiliin niin kyllä sen näkee naamasta. Mutta viis rypyistä, kun jalat ja pää toimisivat jotenkin edes elinajan.
    Taidan olla pihi kun en raaski ajaa taksilla kun sairaalareissut, siinä ei tarvitse maksaa kuin omavastuu. Korvaan kyllä kuskeille kun ajeluttavat minua. On veli ja toisen veljen leski lähellä ja mitakin ollut auttamassa.
    Olen enimmäkseen S-ryhmän asiakas, ei ole kotiinkuljetusta. K-kaupassa saattaisi olla.
    On lähikauppakin, siihen olen rollaattorin kanssa mennyt pari kertaa.
    Lähikaupassa on huomattavasti kalliimpaa, mutta jos ei ole vaihtoehtoa niin käyn siellä.
    Kun olen tottunut tekemään melkein mitä haluan on tämä ramapautuminen ollut opettelua. Kyllä tämä on opettanut ja tehnyt nöyräksi.
    Nyt pääsen jo mihin kauppaan haluan kun sain ajoluvan.
    En vielä lähtenyt kokeilemaan ajamista kun on pakkasta.
    Tulee mamma mieleen, hänkin oli nuuka "valikoivasti" kuten minäkin. En sentään enää säästä jokaisesta eläkkeestä määrättyä summaa kuten mamma. Pärjään kyllä vaikka kaikki menisi mikä tulee.
    Annan aika paljon nuoremmalle jälkikasvulle, tytär ei tarvitse, kysyy minultakin usein että voisiko hän ostaa jotain.
    Kai se nuukuus on jäännettä siitä kun olen syntynyt sodan jälkeen oli puutetta kaikesta. Vaikka ei sitä lapsena huomannut kun melkein kaikilla muillakin oli samanlaista. Tai olen syntynyt Elokuussa 44 ja sota taisi loppua vähän myöhemmin.
    Taitaa aika käydä pitkäksi kun istun koneella höpöttämässä.
  3. Olen oppinut arvostamaan huonoakin liikkumista kun jouduin olemaan muutaman viikon pyörätuolissa ja sitten raskaan saappaan kanssa yötä päivää.
    Kyllä minulla oli kipuja ennen akillesjänteen katkeamistakin.
    En näe mitään pahaa siinä että otan särkylääkkeen että saisi nukuttua.
    Minulla on Buranaa600mg, Panadol 1g, ja kovempaan särkyyn Panacord 50mg.
    En tietysti ota kaikkia yhtä aikaa, Burana ja Panadol yhdessä otettuna on tehokas, lääkäri suositteli, en muuten olisi uskaltanut ottaa yhtä aikaa molempia.
    Joillekin Panacord aiheuttaa riippuvuutta, minulla on ollut sitä varmaan kymmenen vuotta, ei ole tullut minkäänlaista mielitekoa. Kai kirjoittavat resptin kun en syö lääkettä paljon.
    Ei minulla ole muita vakituisia lääkkeitä kun beetasalpaaja sydämen nopealyöntisyyteen ja lihaksia rentouttava Sirdalurd kun tahtoo olla suonenvetoa.
    Poikamme kuoleman jälkeen söin unilääkkeitä pari vuotta, vei jonkin aikaa että sain lopetettua. On minulla vieläkin unilääkkeitä, mutta hyvin harvoin otan.
    Kyllä monelle lääkitys on elintärkeää. Kieltämättä on myös väärinkäyttäjiä.