Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Rohkenen+kyseenalaistamaan+tuon+mitä+sanot.+Itsellä+ensirakkaus+19v+(sitä+ennen+voi+puhua+vain+pikkuihastumisista)+vei+jalat+alta+ja+olisin+varmaan+ollut+valmis+muuttamaan+400km+päähän+miehen+luo,+jos+suhde+olisi+jatkunut.+Seuraavissa+seurustelussa+lyhyet+ja+pitkät+ajattelin,+että+nämä+ei+tunnu+samalta,+koska+tuo+eka+oli+ensirakkaus.+Olin+väärässä.+Rakastuin+samalla+tavalla+kuin+19v+yli+40v+täysin+suunnittelematta.+Suhde+ei+koskaan+alkanut,+vaikka+molemmin+puolin+tunteet+myönnettiinkin+jossain+kohtaa.+Olin+ollut+reilu+20v+täysin+väärässä.+Ei+se+ero+tunteissa+johtunut+nuoruuden+kokemattomuudesta,+vaan+siitä+että+rakastumista+ja+rakastamista+tapahtuu+niin+eri+syvyydellä.+Näin+jälki+viisaana,+elämä+olisi+voinut+olla+aika+erilainen,+jos+olisi+odottanut,+että+kohtaa+uudestaan+sen+suuren+rakkauden+eikä+vain+tyydy+vähän+vähempään.+Toisaalta+elämä+on+mennyt+näinkin+enkä+tietysti+vaihtaisi+lapsia+pois+mistään+hinnasta.+Nuorelle+itselleni+sanoisin,+että+sitoutu+vasta+kun+se+kolahtaa+niin+kovaa+ettet+voi+elää+ilman+toista.
  2. Tällä+hetkellä,+kun+on+lapsia+ja+elää+ruuhkavuosia,+ei+ole+ongelmaa+että+joutuisi+miettimään+mitä+tekisi.+😆+Jos+tulee+mahdollisuus,+voin+aivan+hyvin+käydä+itsekseni+ostoksilla,+syömässä,+leffassa,+keikalla,+risteilyllä,+ulkomaan+reissulla,+liikkumassa.+Noista+kaikkia+paitsi+kahta+olenkin+tehnyt+sinkkuuden+aikana+yksin,+ja+kaikkia+ystävän+tai+lasten+kanssa.+Pihaa+tai+kotia+voi+laittaa+myös+yksin,+vaikka+tietysti+seuran+kanssa+kumpikin+on+kivempaa.Pidätkö+ap+liikunnasta?+Jos+pidät,+sählyä,+jääkiekkoa,+jalkapalloa,+pesäpalloa,+kamppailulajeja+ja+uintia+löytyy+ohjattuna+myös+aikuisille.+Pidätkö+lapsista?+Jos+omasta+taustasta+löyty+joku+laji+tai+partio,+apuohjaajia+usein+kaivataan+ja+samalla+tutustuu+toisiin+ohjaajiin.+Jos+pidät+musiikista+työväenopisto+tai+kirkkokuoro+ehkä+tarjoaa+jotain.+Samoin+työväenopistossa+löytyy+kuvista,+puutöitä,+käsitöitä+(paljon+naisia!+😉),+kielten+opiskelua.+Sinkkutapahtumista+voi+etsiä+seuran+lisäksi+myös+toisia+kaverisinkkuja,+jonka+kanssa+voi+käydä+yöelämässä+tai+matkoilla+(jos+oma+kaveripiiri+on+vakiintunutta).+Jos+matkustat+yksin,+ei+kukaan+kiinnitä+sinuun+mitään+erityistä+huomiota,+koska+et+kulje+käsikynkkää+jonkun+toisen+kanssa.+Joukossa+on+paljon+Business-matkustajia,+jotka+kulkee+ilman+seuraa+ja+et+muutenkaan+ole+maailman+ainoa+sinkku.+Itse+lähtisin+omatoimimatkaille+(käyn+lasten+kanssa,+ennen+koronaa,+myös+omatoimimatkoilla),+mutta+jos+et+ole+tottunut+matkustaja+ja+yksin+lähteminen+hirvittävää,+osta+jonkun+matkanjärjestäjän+valmismatka+ja+osallistu+järjestettyyn+ohjelmaan.
  3. Hyvää+Yötä!
  4. Ei+osu+kaupungin+osa.+😂+Olen+ollut+urheileva+kiltti+nuori.+Siis+en+käynyt+bileissä+kuin+lukioaikana+kotibileissä+ja+Kivenlahden+rannassa+(treenit+loppui+pe+21+ja+seuraavan+treenit+oli+la+7.30,+eli+ei+ihan+joka+viikoista+ollut).+Se+rannan+meno+oli+kyllä+ihan+päätöntä.+Joka+toinen+puska+heilui+ja+teinit+oli+ihan+kantokunnossa.