Kun ihastut naiseen mies

Anonyymi

Miltä se tuntuu?

58

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joskus se oli todella hattaramainen ja huikea fiilis, mutta nyt ei enää nostata niin paljoa kantapäitä irti, kun on kokenut sen useasti.

Tiedän, että maailmassa on paljon ihastuttavia ihmisiä ja upeita persoonia, mutta vaikka sellainen tuohon tupsahtais viereen, niin hänkin on vaan ihminen... joka osaa olla hankala ja monimutkainen. 😁

• Rohkenen kyseenalaistamaan tuon mitä sanot. Itsellä ensirakkaus 19v (sitä ennen voi puhua vain pikkuihastumisista) vei jalat alta ja olisin varmaan ollut valmis muuttamaan 400km päähän miehen luo, jos suhde olisi jatkunut.

Seuraavissa seurustelussa lyhyet ja pitkät ajattelin, että nämä ei tunnu samalta, koska tuo eka oli ensirakkaus. Olin väärässä. Rakastuin samalla tavalla kuin 19v yli 40v täysin suunnittelematta. Suhde ei koskaan alkanut, vaikka molemmin puolin tunteet myönnettiinkin jossain kohtaa. Olin ollut reilu 20v täysin väärässä. Ei se ero tunteissa johtunut nuoruuden kokemattomuudesta, vaan siitä että rakastumista ja rakastamista tapahtuu niin eri syvyydellä.

Näin jälki viisaana, elämä olisi voinut olla aika erilainen, jos olisi odottanut, että kohtaa uudestaan sen suuren rakkauden eikä vain tyydy vähän vähempään. Toisaalta elämä on mennyt näinkin enkä tietysti vaihtaisi lapsia pois mistään hinnasta. Nuorelle itselleni sanoisin, että sitoutu vasta kun se kolahtaa niin kovaa ettet voi elää ilman toista.

• Emberizi kirjoitti:

Rohkenen kyseenalaistamaan tuon mitä sanot. Itsellä ensirakkaus 19v (sitä ennen voi puhua vain pikkuihastumisista) vei jalat alta ja olisin varmaan ollut valmis muuttamaan 400km päähän miehen luo, jos suhde olisi jatkunut.

Seuraavissa seurustelussa lyhyet ja pitkät ajattelin, että nämä ei tunnu samalta, koska tuo eka oli ensirakkaus. Olin väärässä. Rakastuin samalla tavalla kuin 19v yli 40v täysin suunnittelematta. Suhde ei koskaan alkanut, vaikka molemmin puolin tunteet myönnettiinkin jossain kohtaa. Olin ollut reilu 20v täysin väärässä. Ei se ero tunteissa johtunut nuoruuden kokemattomuudesta, vaan siitä että rakastumista ja rakastamista tapahtuu niin eri syvyydellä.

Näin jälki viisaana, elämä olisi voinut olla aika erilainen, jos olisi odottanut, että kohtaa uudestaan sen suuren rakkauden eikä vain tyydy vähän vähempään. Toisaalta elämä on mennyt näinkin enkä tietysti vaihtaisi lapsia pois mistään hinnasta. Nuorelle itselleni sanoisin, että sitoutu vasta kun se kolahtaa niin kovaa ettet voi elää ilman toista.

Tähän sopinee ajatelma?

Tarvitsen sinua, koska rakastan sinua.

Eikä rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.

• Emberizi kirjoitti:

Rohkenen kyseenalaistamaan tuon mitä sanot. Itsellä ensirakkaus 19v (sitä ennen voi puhua vain pikkuihastumisista) vei jalat alta ja olisin varmaan ollut valmis muuttamaan 400km päähän miehen luo, jos suhde olisi jatkunut.

Hyvä, että kyseenalaistat. 😊

Kysd oli ihastumisesta. Siitä rakastumiseen ja rakkauteen on vielä matkaa. 😊

Se, etten ihan kulje päin seiniä ja miettisin välimatkaakin, ei tarkoita, ettenkö katsoisi mitä joku mielenkiintoinen tapaus voisi olla, jos ihastun ihmiseen. 😊
        Mutta pelkällä ihastumisen buustilla en lähtisi rakemtamaan suhdetta.

• Disseisback kirjoitti:

Hyvä, että kyseenalaistat. 😊

Kysd oli ihastumisesta. Siitä rakastumiseen ja rakkauteen on vielä matkaa. 😊

Se, etten ihan kulje päin seiniä ja miettisin välimatkaakin, ei tarkoita, ettenkö katsoisi mitä joku mielenkiintoinen tapaus voisi olla, jos ihastun ihmiseen. 😊
        Mutta pelkällä ihastumisen buustilla en lähtisi rakemtamaan suhdetta.

En minäkään lähtisi. Tapailusuhde tai muu kevyt suhde voi tulla kyseeseen ihastuksen perusteella, mutta oikea parisuhde vaatii syvemmät tunteet. Silti, jos pelkkä treffeille meno vaatii puulla päähän lyövää rakkautta, ei rakkauden mahdollisuus ole kovin iso… useimmiten tuntee tulee kun vasta kun tutustuu paremmin.

• Emberizi kirjoitti:

En minäkään lähtisi. Tapailusuhde tai muu kevyt suhde voi tulla kyseeseen ihastuksen perusteella, mutta oikea parisuhde vaatii syvemmät tunteet. Silti, jos pelkkä treffeille meno vaatii puulla päähän lyövää rakkautta, ei rakkauden mahdollisuus ole kovin iso… useimmiten tuntee tulee kun vasta kun tutustuu paremmin.

Niinpä juurikin... siis kyllä mä ihmisiin yhä ihastun, mutta en enää niin "höyrähdä".

Suklaahan maistuu aina hyvältä, mutta eka pala on paras. No jos ei heti vetäse kaksin käsin koko levyä, voi hyvin nauttia joka suupalalla sen saman fiiliksen kuin ekalla palalla. 😁

Ihastuminen on tunne ja sitäkin pitää opetella tunnistamaan ja aistimaan. Ei sen kummemmasta kyse mun kohdalla. 😊

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Tähän sopinee ajatelma?

Tarvitsen sinua, koska rakastan sinua.

Eikä rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.

”Tarvitsen sinua, koska rakastan sinua.

Eikä rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.”

Tuo sanat aiheuttaa ajatuksia, noihan se pohjimmiltaan on.

• Anonyymi

Muistan kuinka olen joskus ajanut autolla n. 180 km huomaamatta ja muistamatta matkasta mitään. Mielessä pyöri vain hän..... ja yhtäkkiä olin perillä.

Oi tuota hurmoksellista nuoruutta :) Sitä on joskus jopa ikävä.

Ehkä vähän vaarallistakin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jouduit fleshlightin hakemaan noin kaukaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, Täällä osataan huumorinkukka, hienoa :)
        Sitä paitsi fleshlight on yliarvostettu tuotemerkki.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja ajokki oli potkukelkka.

• Anonyymi

Yks mies salilla kun se vilahtaa ohi niin eipä erota oikeaa vasemmasta, siis totaalisesti kaikki tajunta katkeaa.

Viimeksi näin nopeasti ohimennen vain takaapäin mutta tunteesta tiesin kuka meni ohi.

On se mystistä.

• En mies ole vieläkään, mutta naiseen ihastuminen tuntuu häkellyttävältä. Erilaiselta, kun mieheen ihastuminen. Naiseen ihastuminen on jotenkin monisyisempää ja syvempää, herkempää ja herättää suojelunhalua, toisin kun mieheen ihastuminen. Johtuu varmasti omasta mielenkiinnosta naiseutta kohtaan eroavaisuus.

Naiset on kiehtovampia.

• Anonyymi

Jos se on kokeilunhalua. Kerta riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hybridiaikana kannattaa kokeilla sekasikiötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole kokeilunhalua, se on pysyvämpää. Mä en ole ihmisseikkailija luonteeltani muutenkaan.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Ei se ole kokeilunhalua, se on pysyvämpää. Mä en ole ihmisseikkailija luonteeltani muutenkaan.

Ootko kokeillut naista?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko kokeillut naista?

Heh, miten se vaikuttaa tunteisiin onko vai ei? :)

Kysytäänkö heteroilta samaa, aina kun epäillään ettei toinen tiedä mitä on ja mistä on kyse?

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Heh, miten se vaikuttaa tunteisiin onko vai ei? :)

Kysytäänkö heteroilta samaa, aina kun epäillään ettei toinen tiedä mitä on ja mistä on kyse?

Keskusteletko tänään tunteista ja parisuhteen tilasta laskin..väärinin kanssa? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusteletko tänään tunteista ja parisuhteen tilasta laskin..väärinin kanssa? :)

Eikös noista puhuminen ole jokapäiväistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä kai vaan halaan ja pussaan. Ja sanon I love you.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Lähinnä kai vaan halaan ja pussaan. Ja sanon I love you.

Mutta onko se totta? :O

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko se totta? :O

On se totta. En mä tässä muuten keikkusi.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

On se totta. En mä tässä muuten keikkusi.

Juteltiin illalla iltatähdestä :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi kirjoitti:

Juteltiin illalla iltatähdestä :)

Iaskin..väärin

Heh, sehän kiva. Mihkäs päätelmään päädyitte kumppanisi kanssa?

Kannattaa nukkua sitten päikkyjä, kun tähtönenkin nukkuu että jaksaa.

• Anonyymi

Loikin kuin sammakko.

• Anonyymi

Taidat päästelläkkin niitä, suustas?

• Ihastuminen on haaveilua ja täyttymättömät haaveet tekevät elämästä mielekkään.

• Hmm, minulle ihastuminen on viehtymystä toisen viehättäviin ja miellyttäviin ominaisuuksiin. Luonne, ulkonäkö, olemus jne.

Hmm, minulle ihastuminen on viehtymystä toisen viehättäviin ja miellyttäviin ominaisuuksiin. Luonne, ulkonäkö, olemus jne.

Jotain ominaisuuksia mitkä tekee syvän vaikutuksen. Ei niinkään haaveilua. Vaan ihastumista upeisiin ominaisuuksiin, yksilöön.

Jotain ominaisuuksia mitkä tekee syvän vaikutuksen. Ei niinkään haaveilua. Vaan ihastumista upeisiin ominaisuuksiin, yksilöön.

Itse määrittelisin niin, että ihastumiseen liittyy odotus siitä, että kohde on ihailtava.
        Odotus ei välttämättä täyty.

Ominaisuuksien ihastelu tai ihailu on todellisempaa, tässä hetkessä tapahtuvaa.

Ihastus voi olla epämääräinen tunne, joka syntyy tahdosta ihastua.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Itse määrittelisin niin, että ihastumiseen liittyy odotus siitä, että kohde on ihailtava.
        Odotus ei välttämättä täyty.

Ominaisuuksien ihastelu tai ihailu on todellisempaa, tässä hetkessä tapahtuvaa.

Ihastus voi olla epämääräinen tunne, joka syntyy tahdosta ihastua.

Hmm, jännää. Mutta eikös ihastuminen tapahdu ennen odotuksia? Odotuksia tulee vasta, jos saat vastakaikua? Siis kyllähän ihastuksen ihailtavuus näkyy jo ennen mitään odotuksia?

Tahdosta ihastua?! Voiko sellaistakin olla? Itse taas yllätyn aina ihastuessani, että ihastuin odittamattomasti. Se vaan tapahtuu kuin kurapaska, eikä sille voi mitään. :D

Hmm, jännää. Mutta eikös ihastuminen tapahdu ennen odotuksia? Odotuksia tulee vasta, jos saat vastakaikua? Siis kyllähän ihastuksen ihailtavuus näkyy jo ennen mitään odotuksia?

Tahdosta ihastua?! Voiko sellaistakin olla? Itse taas yllätyn aina ihastuessani, että ihastuin odittamattomasti. Se vaan tapahtuu kuin kurapaska, eikä sille voi mitään. :D

Niihin ihastuttavuuksiinhan sitä havahtuu ja kiinnittä huomion ja ihastuu. Juuri ne ominaisuudet pysäyttää ja saa havahtumasäan, että jukra wau mähän tykkään tuosta tuollasena.

Niihin ihastuttavuuksiinhan sitä havahtuu ja kiinnittä huomion ja ihastuu. Juuri ne ominaisuudet pysäyttää ja saa havahtumasäan, että jukra wau mähän tykkään tuosta tuollasena.

Oho typoja. :"D

En saa tahtomalla tunteita aikaan, enkä ihastumista. Että juma nyt päätän ihastua tohonnoin. Tai johku.

Siks kuulostaa oudolta tuo syntyy tahdosta ihastua. Mulla ei ole koskaan tahtoa ihastua, se on aina tahatonta siksi ne kohteetkin voivat olla totaali yllätys itsellekin. :D

Ja ihastuksia ei pysty luokittelemaan. He ei edusta mitään tiettyä tyyppiä ihmistä. He on yksilöitä jotka vaan sattu lumoamaan mut itsellään.

• Carl-Gustaf
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Nyt sää sotkit mun ajatukset kokonaan. Mutta ei siinä mitään, mä viihdyn luovassa tilassa. :P

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Nyt sää sotkit mun ajatukset kokonaan. Mutta ei siinä mitään, mä viihdyn luovassa tilassa. :P

Höh. Johan nyt.

• Anonyymi

Häntäni nousee.

• Anonyymi

Oho! 🤭

• Anonyymi

Mihin kulmaan? Saanko asteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kulmaan? Saanko asteet?

Ei ole tässä nyt harppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tässä nyt harppia.

🛫🛬🛫🛬🚀🛸🛫🧹🪠🪄↗️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛫🛬🛫🛬🚀🛸🛫🧹🪠🪄↗️

Muuten hyvä, mutta pikkusen jäi toi WC:n avaaja mysteeriksi.

• Anonyymi

Huomaan, että minulla on kravatti kaulassa.

• Ei se oikein miltään tunnu; kuin hitaasti kehittyvä sairaus tai ikänäkö. Etenee mutta siihen tottuu kunnes tulee joku hetki joka pysäyttää. Esimerkiksi kuume nousee tai otat lasit pois lukiessa.

Tällaisia hetkiä on esim kun mulla ei ole mitään asiaa ja tunne sanoo että voit silti soittaa. Järki sitten pelastaa ja toteaa että soitat vasta kun on asiaa.
      Tai kun vierekkäin kävellessä tunteet kuiskaa että kyllä kuudensilla treffeillä voi ottaa jo kädestä. Juuri kun olet varovasti hivuttamassa kättäsi toisen käteen järki astuu peliin ja toteaa että jos nyt tulee avokämmenestä niin tämä oli siinä. Vielä voi parit treffit odottaa.

Ei flunssaakaan tunnista mutta kuume ja nuha voivat olla siitä merkkinä.

• Anonyymi

Liidän liaanilla kuin Tarzan.

• Anonyymi

Suihkutan auton täyteen menneniä.

• Anonyymi

Semmoselta et silloin voi tehdä kummallekkin silli tai silakkapihvi voileivät jopa makrillia tomaattikastikkeessa leivän päälle siin ei sanoja tarvita on niin hyvää ettei sanotuksi saa muuta kuin saako toisen hyvää

• Anonyymi

Ja jos oikein kolahtaa niin sanoo keitetääs perunaa ja sit syödään silliä ja perunaa se on rakkautta se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos oikein kolahtaa niin sanoo keitetääs perunaa ja sit syödään silliä ja perunaa se on rakkautta se

Onko peruna se ylin taso? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko peruna se ylin taso? 🤣

Sit o tosi rakkautta

• Anonyymi

Liotan tekareita kaksi ylimääräistä tuntia. Ja normaalista poiketen teen smoothin vesikampauksen vasemmalle.

• Anonyymi

Pukeudun Hawaii-paitaan ja sheikkaan etuosa painotteisesti.

• Anonyymi

Nyt ei kyllä näihin enää lähdetä!!

• Anonyymi

Korsuromanttiselta

• Mulla on pari kategoriaa tolle, ei ole olemassa sellaista yleistä ihastumista.

Olipas viehättävä, tota kestää kattoa ja kuunnella -ihastuminen. Nimi kertoo olennaisen, oli jotain mikä kolisi, mutta sukat ei pyöri jaloissa. Toki on mahdollista, että sinnekin edetään...

Huh mikä nainen, tota tahtoo, ton tahtoo, pakko nähä uudelleen -ihastuminen. Tässäkin nimitys kertoo olennaiset asiat, upposi aika syvälle, löi koukut kiinni nahkaan joten karkuun ei pääse, ellei todella käsittele asiaa. Alussa lihalliset ajatukset on enemmän pinnassa, vaikka rajanveto on kuin veteen rajaa piirtäisi, suomeksi hiinä ja hiinä.

Ooooooooooooo... -ihastuminen. Tää on se missä on vain yksi suunta - hyökkäyssuunta, ei tehdä kuten venäläiset Ukrainassa ja vähän vetäydytään välillä. Ei, ei ole mahdollista se. Tämän ihastuksen kohdalla 24/7 huppu on himmeenä, ajatukset harhailee, plehat huurussa ja töiden tekemisestä ei tule mitään. Tosin kokoajan hymyilyttää, mikä taas näyttää aika nopeasti idioottimaiselta eikä sekään ihan väärä tulkinta ole ei.

• Anonyymi

Se tuntuu aivan satumaiselta. Kaikki muu menettää merkityksensä. Kipinät sinkoilivat, kun näin vain hänen ihanat silmänsä. Hän valtasi kaikki ajatukseni. Sitä onnellista olotilaa on vaikea kuvailla. Koko ajan haluaisi nähdä ja olla lähellä ihastustaan. Lämmin olo sydämessä, mutta myös todella raastava tunne, jos ei saa nähdä ja olla vierellä, taikka ei saa vastakaikua. 🤴

• Anonyymi

Kauhee huiku käy lompakon tienoilla 💸

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      216
      6638
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2184
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1490
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      85
      1482
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1376
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1325
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1271
    Aihe