Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Jännä+väite+kortikosteroidit+on+usein+syövän+oheishoitona:https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/kortisoni-lievittaa-syopapotilaan-vasymysta-ja-parantaa-ruokahalua/Ja+sivuvaikutuksilla+on+myös+helppo+spekuloida:https://www.duodecimlehti.fi/duo95770Epäilen+eikö+ympäristö+huomaisi,+jos+Putin+olisi+maaninen.+Silti+tämän+hetkinen+toiminnan+perusteella+spekulaatiota+ei+ole+ihan+turha.
  2. Luulen+ymmärtäväni.+Elämä+on+todellakin+valintoja+ja+itse+kannatan+enemmän+tietoisia+valintoja+kuin+ajehtimista+sinne+ja+tänne+sattuman+mukaan.+Sattuma+on+toki+aina+mukana+elämässä,+sitä+ei+voi+välttää.+Itse+näen+kuitenkin+asian+hieman+erilailla,+hienon+hienoja+sävyeroja.+Rakkaus+on+iso+voimavara,+arvo.+On+suhteita+ja+suhteiden+alkuja,+jotka+ottaa+enemmän+kuin+antaa,+ne+kannattaa+jättää+järjestelmällisesti+väliin.+Sitten+iso+osaa+suhteita+tai+suhteiden+aluista+taas+antaa+paljon.+Alku+voi+olla+silti+kuormittavaa+epävarmuuden+tunteen+takia.+Epävarmuutta+ei+aina+voi+vältää,+se+kuuluu+aikuihin,+mutta+toisaalta+hyvä+puolisoehdokas+ei+halua+aiheuttaa+turhaa+epävarmuutta,+koska+välittää+miltä+toisesta+tuntuu.En+itse+niinkään+pelkää+sitä,+että+voi+pettyä.+En+näe+alun+pettymystä+vaarallisena.++Ei+se+ole+kummankaan+huonoutta,+jos+palat+ei+loksahtaisi+kohdilleen.+Kyse+on+yhteensopivuudesta+ja/tai+-sopimattomuudesta.+Aina+kaksi+ihmistä+eivät+ole+niitä+oikeita+toisilleen.+Se+kuitenkin+on+alun+suhteissa+vaarana,+että+jompi+kumpi+tai+molemmat+tyytyy+johonkin+mikä+ei+loppupeleissä+kuitenkaan+riitä.+Rehellisyys+itselleen+ja+toiselle+on+tarpeen,+kuten+se+että+on+aito+oma+itsensä+alusta+asti!+Kaikki+muu+sujuu+melkein+kuin+itsestään+(tai+loppuu+itsestään)+kunhan+muutaman+kerran+uskaltaa+ottaa+askeleen.+Heti+suhteen+loppuessa+miespaasto+on+eri+tilanne,+koska+silloin+tarvitsee+ajan+omien+ajatuksen+uudelleen+rakennukseen.+Hyvää+yötä!+Nukuttaa+jo+niin+pirusti,+että+olen+torkkunut+uneen+jo+kolme+kertaa+tämän+lyhyen+tekstin+kohdalla.+😆
  3. Virus+ei+ole+sumentanut+elämää.+Hyvin+tämä+on+pärjätty.+Eka+kevät+oli+haastava,+kun+oli+kolme+lasta+kotona,+silloinen+4v+kärsi,+kun+joutui+olemaan+paljon+omissa+hommissaan+(silloinen+koti+oli+niin+maalla+ettei+ollut+pihalla+kavereita)+ja+isompien+yht’äkkiä+piti+ilman+neuvontaa+ottaa+hallintaan+monta+eri+appiä+eikä+opetusta+ollut+kuin+toisella+10-20min/pv+ja+toisella+tunti,+eikä+omaa+työtilaa+ollut.+Tein+töitä+nojatuolissa.+Kevät+sujui+kuitenkin+alkuhämmennyksen+jälkeen+hyvin+ja+syksyllä+koulu+ja+pvk+jo+pyörivät.+Lähinnä+korona+on+vaikuttanut+siihen,+että+ystäviä+on+nähnyt+ulkona+kävellessä+tai+puistopicnic+tai+Teams-pikkujouluissa+tai+puhelimessa.+Yhteys+on+säilynyt,+mutta+muuttanut+muotoaan.+Vanhempiakin+olen+nähnyt,+mutta+ulkona+tai+sisällä+maskin+kanssa+syömättä+mitään.+Keikoille+ei+ole+montaa+kertaa+päässyt+ja+Sunrise+Avenuen+jäähyväiskeikka+on+siirtynyt+kahdesti.+Viime+syksyn+jo+kävin+ohjatussa+harjoittelussa+kerran+viikossa.+Pitää+taas+aktivoitua+uudestaan+ja+ottaa+myös+firman+liikuntaseteleillä+ostettu+punttiskortti+käyttöön,+Oikeastaan+tässä+kohtaa+elämässä+tuskin+olisin+paljon+enemmän+mennyt,+vaikka+olisi+voinut.++Joskus+tarvitsee+talviunen+kerätäkseen+taas+kevääseen.+Jos+olisin+herännyt+ennen+koronaan,+olisi+voinut+olla+tiukempi+2v.+Nyt+oli+aika+helppo.
  4. 😂😂😂