Nainen kumpaa parempi pitää

Anonyymi

Lyhyttä vai pitkää hametta ja tiukahkoa vai löysää hametta eli kumpi kävellessä tai istuessa parempi pitää ja kumpi mielestäsi on paremman näköinen lyhyt vai pitkä hame ja kumpi hame vai mekko ja onko leninki sama kuin mekko ja käytätkö paljon hameita tai mekkoja

15

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kuule ei mitään väliä. En tosin käytä polvipituutta lyhyempää hameta koskaan muulloin kuin nukkuessani.

• Anonyymi

Jaa, nukut hame päällä, luulin, että nukut yöhousuissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, nukut hame päällä, luulin, että nukut yöhousuissa!

Luule rauhassa. Luulo ei ole tiedon väärtti.

• Anonyymi

Niinpä. Ei ole väliä ja riippuu täysin tilanteesta.

• Anonyymi

Sopii paremmin tyköistuva kokoleninki, myös hame parempi tiukempi malli.
      Löysä hame on tavallaan rennompi ja voi olla pitkä, oleiluun...mutta ei imartele muotoja..
      Tiukka hame polvipituus..

• Anonyymi

Kiva näky olet

• Pitkä hame hulmuavilla helmoilla sopii minulle. Minulla sen verran keinuva kävelytyyli, että pitkä hame on just hyvä.
      Alle polvipituiset näyttää tosi korneilta. So last season.. toki jos itse sellaisessa viihtyy.. mikäpä siinä sitten.

• Anonyymi

Hiukan polvien yläpuolelle pituus on hyvä. Työistuva tai charleston tyyppinen ratkaisu.

• Anonyymi

Minulta löytyy mekkoja ja hameita. On kapeaa ja leveämpää mallia. Käytän monta kertaa viikossa niitä. Välillä on housupäiviäkin. Ei siis aina hame tai mekko ole päällä. Valitsen keliin ja päivään sopivan. Löytyy lyhyttä ja pitkää hametta sekä siltä väliltä. Millainen hame tai mekko on sinusta kaunis?

• Anonyymi

Hameet ja mekot sopii naisille ja minusta paras on jossa näkyy sääret ja reidet tai reisiä ja kuten ylempänä joku sanoi mekko niin vartalon myönteinen kiva näky

• Kaapissa on monta mekkoa, mutta niitä ei tule kovin usein käytettyä. Tunikoita on myös monta ja ne on ahkerassa käytössä. Nuo tunikat on puoleen reiteen eli ne menee melkein mekosta.

Hameita käytin ennen koronaa töissä 2-4 krt/vko. Kotona ollessa en ole käyttänyt. Hameet on yleensä polven yli ja joku on myös polven ali. Yleensä tykkään A-mallista laskeutuvaa tai tyköistuva tai tulppaanin mallinen. Saa nähdä kun etä vaihtuu osatoimistoksi saa nähdä löytyykö hameet taas kaapista. Ja osaako enää käyttää lenkkareiden ja tennareiden jälkeen esim. saappaita hameen kanssa. 😆 Lenkkarit ja tiukka hame voi olla ehkäpä hieman vitsikäs yhdistelmä.

• Anonyymi

Tunikat on kivoja en tiedä minkä näköisiä mut kivaa kun vain puoleen reiteen niin reisiä on kiva katsella ja nähdä no kivempaa olis nähdä mitä hameen helman alla on

• Anonyymi

Lääh lääh sanoi lähiöläähättäjä

• Anonyymi

No mä oon tehnyt keskelle lakanaa reijän ja pistelen siinä menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1741
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1656
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      323
      1305
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1268
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1215
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe