Lyhyttä vai pitkää hametta ja tiukahkoa vai löysää hametta eli kumpi kävellessä tai istuessa parempi pitää ja kumpi mielestäsi on paremman näköinen lyhyt vai pitkä hame ja kumpi hame vai mekko ja onko leninki sama kuin mekko ja käytätkö paljon hameita tai mekkoja
Nainen kumpaa parempi pitää
15
183
Vastaukset
- Anonyymi
No kuule ei mitään väliä. En tosin käytä polvipituutta lyhyempää hameta koskaan muulloin kuin nukkuessani.
- Anonyymi
Jaa, nukut hame päällä, luulin, että nukut yöhousuissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, nukut hame päällä, luulin, että nukut yöhousuissa!
Luule rauhassa. Luulo ei ole tiedon väärtti.
- Anonyymi
Niinpä. Ei ole väliä ja riippuu täysin tilanteesta.
- Anonyymi
Sopii paremmin tyköistuva kokoleninki, myös hame parempi tiukempi malli.
Löysä hame on tavallaan rennompi ja voi olla pitkä, oleiluun...mutta ei imartele muotoja..
Tiukka hame polvipituus..- Anonyymi
Kiva näky olet
Pitkä hame hulmuavilla helmoilla sopii minulle. Minulla sen verran keinuva kävelytyyli, että pitkä hame on just hyvä.
Alle polvipituiset näyttää tosi korneilta. So last season.. toki jos itse sellaisessa viihtyy.. mikäpä siinä sitten.- Anonyymi
Hiukan polvien yläpuolelle pituus on hyvä. Työistuva tai charleston tyyppinen ratkaisu.
- Anonyymi
Minulta löytyy mekkoja ja hameita. On kapeaa ja leveämpää mallia. Käytän monta kertaa viikossa niitä. Välillä on housupäiviäkin. Ei siis aina hame tai mekko ole päällä. Valitsen keliin ja päivään sopivan. Löytyy lyhyttä ja pitkää hametta sekä siltä väliltä. Millainen hame tai mekko on sinusta kaunis?
- Anonyymi
Hameet ja mekot sopii naisille ja minusta paras on jossa näkyy sääret ja reidet tai reisiä ja kuten ylempänä joku sanoi mekko niin vartalon myönteinen kiva näky
Kaapissa on monta mekkoa, mutta niitä ei tule kovin usein käytettyä. Tunikoita on myös monta ja ne on ahkerassa käytössä. Nuo tunikat on puoleen reiteen eli ne menee melkein mekosta.
Hameita käytin ennen koronaa töissä 2-4 krt/vko. Kotona ollessa en ole käyttänyt. Hameet on yleensä polven yli ja joku on myös polven ali. Yleensä tykkään A-mallista laskeutuvaa tai tyköistuva tai tulppaanin mallinen. Saa nähdä kun etä vaihtuu osatoimistoksi saa nähdä löytyykö hameet taas kaapista. Ja osaako enää käyttää lenkkareiden ja tennareiden jälkeen esim. saappaita hameen kanssa. 😆 Lenkkarit ja tiukka hame voi olla ehkäpä hieman vitsikäs yhdistelmä.- Anonyymi
Tunikat on kivoja en tiedä minkä näköisiä mut kivaa kun vain puoleen reiteen niin reisiä on kiva katsella ja nähdä no kivempaa olis nähdä mitä hameen helman alla on
- Anonyymi
Lääh lääh sanoi lähiöläähättäjä
Ei mitään, kun istumatyyli on tämmöinen.
https://images.app.goo.gl/sjH3SBiivoUu3LmSA- Anonyymi
No mä oon tehnyt keskelle lakanaa reijän ja pistelen siinä menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142