hondakuski
Vapaa kuvaus
Konnichiwa 🙏
Aloituksia
13
Kommenttia
289
Kalle Rovanperä on maailmanmestari
!🏆 Itse todistin tapahtumaa suoran lähetyksen äärellä, ja eiköhän iltapäiväpulut aiheesta saa ihan tarpeeksi klikkejä3219Pohdintaa lääkkeistäni nyt hiukan helpomman
elämäntilanteen myötä ja hoitajalakosta 🙄 Oikeastaan Lyrican annostus on vain lääkärini ja mun välinen asia, mutta jos560Sähköautojen käyttökustannuksiin liittyvä artikkeli
ja omia pohdintoja käytettyjen sähköautojen hinnankehityksestä, vaihtoarvosta yms. ihan lyhyehköllä tai keskilyhyellä ai13162Päämäärätietoisten miesten päämäärät
ja naisten / muiden kanssaihmisten suhtautuminen niihin 🤔 Tätä ominaisuuttahan miehissä pidetään kai aika arvostettava1551Perjantain teesit
1. Check. Vitun. Engine. (Thank god ei omassa autossani eikä volkkarissakaan, enkä mä asiakkaideni autoista kirjoittais25341-vuotta nuori Alonso jättää Alpinen
ja siirtyy Aston Martinille ensi vuodesta lähtien, korvaten Vettelin joka lopettaa uransa. Mitä mieltä olette? Alpinell1459Härnäsin espanjalaisia kuukauden päivät ja ajoin lopulta
pisteissä jaetulle 2./3. sijalle, 33 osallistuneen kuskin joukosta. Mullahan nyt on koko ajan useita meneillään avoimia374Mikä saa muuten sovinnaiset ihmiset käyttäytymään
festareilla kuin apinat, pikkulapset tai jollain tavalla kehitysvammaiset? 🙄 Mä en ole koskaan ollut millään keikalla663Poistin jälleen deittiprofiilini, tällä kertaa pride-viikon ja
keskusteluissa pinnalla olleiden ahdistelukohujen vuoksi, yhdistettynä alitajuiseen tietoon siitä kuinka eri asioita mä249Ilmaiset indie / low budget leffat Youtubessa
Onko palstalaiset katsoneet minkä verran tuollaisia ilmaisia, selkeästi low budget leffoja Youtubesta? Mullahan ei koska294Havahduin vasta tänään siihen, kuinka paljon
auton ilmastointi vaikuttaa tehoihin, ja sitä kautta myös bensankulutukseen 😮 Niin paljon kun mulla on ollutkin erilai455Irroitin aamulla dieselmoottorin kampiakselin
about parissa tunnissa. Aloin siinä ei-niin marmoritiskimaisessa ympäristössä työtä tehdessä miettimään ja naureskelem20113Jare kuoppasi Cheek-hahmon ja alkoi olla oma itsensä
Mutta pystynköhän mä palstahahmoni kanssa samaan? 🤔 Meinaan vain, että monet vakiopuheenaiheeni alkaa olla jokseenkin155