Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä on usein keskustelun aiheet niin haastavia, että niihin ei osaa kommentoida mitään järkevää.
Monilla on kuitenkin tarve kirjoittaa ketjuihin.
Itse olen verbaalivoimistelija joka päästelee aivopieruja. Se on hetken aikaa hauskaa, mutta sitten yleensä iskee morkkis.
Onneksi yleisö antaa anteeksi.
16.01.2024 06:48
Ovathan ne hienoja muokattuja valkuvia, täytyy vaan välillä käydä peilin edessä, ettei totuus unohdu. 😀
Sulla oli kuvana palvelustyttö, joka oli kuin Johannes Vermeerin maalaus. Se oli hieno.
15.01.2024 18:31
Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981
https://areena.yle.fi/1-64912381
Sarjassa saattaa olla Halla-ahon mainitsemaa vasemmistolaista mädättävää propagandaa (:P), mutta minua tämä sarja viihdytti.
Kivasti paketoitu tietopläjäys maamme lähihistoriasta.
15.01.2024 17:40
"Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta"
Näin sanotaan eikä kyseessä ole kirurginen kikkailu.
Nainen kokkaa, mies istuu ja lapioi ruokaa suuhunsa.
Ei se kuulosta parisuhteelta.
Nykyinen suhteeni alkoi sängyn kautta.
Ja vaikka seuraavana päivänä minulle tarjoiltiin kattilaan kiinnipalanutta mustekalaa, olin korvia myöden ihastunut tuohon hassuun tyttöön.
15.01.2024 16:50
Jos S24:ssä keskustelee politiikasta, koloista kömpii kaiken maailman mörköjä, joista hermostun.
Ketään en kuitenkaan kritisoi ja yritän olla asiallinen. :)
Sinkkupalstalla näitä mörköjä ei ole. Minulle tämä on rauhaisa poukama.
14.01.2024 19:57
Kaveri muutti Puolaan työn perässä. Nyt hän kiroilee puolan kieltä. Paikkojen ja ihmisten nimet ovat sellaisia, että niitä ei osaa sanoa eikä kirjoittaa.
14.01.2024 17:32
Interrail on täynnä epämukavuutta. Lähtisin Viinamiehen kanssa etelään.
14.01.2024 15:01
Niin se varmaan on.
Joskus uudetkin tuttavuudet huokuvat sellaista lempeää rauhallisuutta, että heidän lähellä on hyvä olla.
14.01.2024 14:33
Rauhallisuus. Arvostan hiljaisia ihmisiä, sellaisia joiden kanssa voi istua vastakkain puhumatta mitään. Aika moni kokee tuollaisen hiljaisuuden kiusallisena.
14.01.2024 14:25
"...mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa?"
Se jäi mullekin vähän epäselväksi.
Meille kuulemma syötettiin "Jarrua", ettei meitä panettaisi, joten seksiä ei ollut.
13.01.2024 21:58
Armeijassa me miehet makasimme päällekkäin kerrossängyssä.
Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.
13.01.2024 21:44
Olen maannut naisen kanssa sängyssä, mutta emme nukkuneet.
Onko se seukkaamista?
13.01.2024 21:31
Kerran annoin miestutulle viinipullon puolikkaan.
Sanoin hänelle, että hyvä kun juot sen ettei mene viini piloille.
Sen jälkeen hän tuli viikottain kylään kyselemään olisko niitä viinipullon pohjia tarjottavana.
Lopetin tarjoilun.
13.01.2024 20:05
Mu5tasydän kuvailee olevansa konsonantti-nainen. Millainen sellainen on?
Lempivokaalini on ihmettelevä öö.
13.01.2024 19:06
Miksi mies peilatessaan mutristaa huuliaan?
Minä tein tuota monta vuotta ennen kuin pääsin siitä typerästä tavasta eroon.
Vaimon mielestä ilme oli huvittava
12.01.2024 22:37
😂 Munstakin tuntuu että me miehet ollaan naisten silmissä typeriä mukuloita.
12.01.2024 22:00
On aika yleistä, että keski-iässä, keskustelupalstoilla, omaa ikää pyritään kaunistelemaan.
Jopa silloin, kun ei ole "haku päällä".
Nainen, jolla on pilke silmäkulmassa ja leikkisä mieli, tuntuu aina yhtä raikkaalta.
Oli hänen ikänsä mikä tahansa.
12.01.2024 21:52
Ikäni voidaan ilmaista numeroilla 50+ tai 60-
Mukavuussyistä käytän vaihtoehtoa 50+
Unelias olen ollut koko elämäni ja palstalla olen aina nukuksissa.
12.01.2024 20:09
Minä en vaan osaa, sitä pleikkarin tattia pyörittää.
PC:llä Civilization 6, Anno 1800, Cities: Skylines, Transport Fever 2.
Kaikki suunnittelu/rakentaminen kiinnostaa, mutta joskus on ihan kiva ampua "ihmisiä".
Jälkimmäinen mielihyvä liittynee ihmisen selviytymisviettiin.
12.01.2024 19:43
Uneliaisuus on vanhuutta. Jos ei selviä ilman päikkäreitä, on vanha.
12.01.2024 19:15
68 / 126