Onko täällä ollenkaan?

Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja ihmissuhteista kiertoilmauksin? No on se tämäkin paikka.

🤔

63

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mu5tasydän kuvailee olevansa konsonantti-nainen. Millainen sellainen on?
      Lempivokaalini on ihmettelevä öö.

      • Tiedän Puolassa useitakin konsonanttinaisia. 😄


      • No se on sellainen kieli poskella kulkeva, mutta tarvittaessa hyvin asiallinen nainen.

        Myönnettäköön, että joskus pääsee tällaisia aivopieruja hetken mielijohteesta. Kaikkea ei kannattaisi sanoa ääneen. 😅


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­y­­m­­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211216

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sinkut palstalla on toki myös sinkkuja, mutta täällä puhutaan asioista ihan laidasta laitaan. Ja mustanaamio (vaeltava aave) totesi, että näin on hyvä.

      >simiti<

      • Aivan. Täällä on ihan mukavaa porukkaa sen, mitä olen itse pyörinyt.


    • Kaunìt ja rohkeat-tyypit valtaa palstan, jos muuta ei ilmaannu. 😄

      Tosin Harmis nykyään suoltaa Putin-propagandaa, ennen se jopa lutkittelii naisia...😁 naisifn hybergamia oli pop...

      Siitä kai on tullut hiukka munaton...ikä tekee tepposia jo...😄 parempi keskittyä itäpropagsndaaan, kun ei enää muuhun ole...😁

      • Toisten haukkuminen on aina vähän niin ja näin, paitsi silloin, jos se on joku yhdessä sovittu asia.

        En tosin haluaisi, että oma rakkaani hu*raa huutelisi missään tilanteessa.


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Toisten haukkuminen on aina vähän niin ja näin, paitsi silloin, jos se on joku yhdessä sovittu asia.

        En tosin haluaisi, että oma rakkaani hu*raa huutelisi missään tilanteessa.

        Ei se Harmis ketään täällä lutkaks sanonut, mutta noin yleosesti...

        Mutta ei se enää osaa. 😁


    • Tämä paikka on kuin kuun pimeä puoli, valonsäteet minimissä 😁

      • No eihän tämä ole vielä pahakaan paikka..


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        No eihän tämä ole vielä pahakaan paikka..

        Eipä niin, ainahan nuo omat tunnelmat vaikuttavat näkemyksiin


      • E-Lukka kirjoitti:

        Eipä niin, ainahan nuo omat tunnelmat vaikuttavat näkemyksiin

        No sanotaanko vaikka niin, että pahantuulisena, väsyneenä tai nälkäisenä ei kyllä kannata tulla ollenkaan palstailemaan...


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        No sanotaanko vaikka niin, että pahantuulisena, väsyneenä tai nälkäisenä ei kyllä kannata tulla ollenkaan palstailemaan...

        🤔 onko muunlaisia mielialoja olemassakaan 🙂


    • Joskus on parempia aloituksia ja toisinaan yhtä höttöä.
      Vakikävijät tuntuvat olevan enempi lomalla palstasta ja siksipä höttöpainoitteisuus näkyy.
      Tai no.. itse olen pääasiassa lomaillut koko vuodenvaihteen, joten en nyt isosti osaa sanoa.

      Sen mitä olen itse palstalla käynyt, ei kovin kummoisia ja keskusteluun kiihottavia aiheita ole ollut.

      • Juu, varmasti kaikenlaisia aloituksia tarvitaan. Mulla lähtee joskus vähän mielikuvitus laukalle, kun lukee noita aloituksia. 😄


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Juu, varmasti kaikenlaisia aloituksia tarvitaan. Mulla lähtee joskus vähän mielikuvitus laukalle, kun lukee noita aloituksia. 😄

        Sepä hyvä. Mielikuvituksella ei ole rajoja. Joskus tulee hyviäkin mielleyhtymiä.. tai ihan päättömiä.


      • Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.

        Niih.. olet jo nähnyt kaiken.. kauankos olet palstoilla ollut?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.

        On varmasti jos jatkuvasti v.ttuilee anonyymeille. Eilen sait jo huomautuksen. Mitä vielä ihmettelet.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niih.. olet jo nähnyt kaiken.. kauankos olet palstoilla ollut?

        Aloitin joskus 2000-luvun alkupuoliskolla. Porukka alkoi siirtymään chateista foorumeille. En koskaan ollut innostunut chattailusta, mutta foorumeiden meno nappasi kun se ei tapahdu reaaliajassa, vaan on paljon hitaampaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti jos jatkuvasti v.ttuilee anonyymeille. Eilen sait jo huomautuksen. Mitä vielä ihmettelet.

        Huomautuksen? Keltä? Enkä ole vittuillut kellekään.

        Uli uli.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aloitin joskus 2000-luvun alkupuoliskolla. Porukka alkoi siirtymään chateista foorumeille. En koskaan ollut innostunut chattailusta, mutta foorumeiden meno nappasi kun se ei tapahdu reaaliajassa, vaan on paljon hitaampaa.

        Näin olen ymmärtänytkin, että olet konkari.

        Kaiken nähnyt ja kokenut jo..

        Jutut kiertää hieman kehää.. just tajusin, että eilinen aloitukseni oli jo toisinto aikaisemmin tekemästäni aloituksesta.. enää itsekään tiedä mitä on aloittanut..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänytkin, että olet konkari.

        Kaiken nähnyt ja kokenut jo..

        Jutut kiertää hieman kehää.. just tajusin, että eilinen aloitukseni oli jo toisinto aikaisemmin tekemästäni aloituksesta.. enää itsekään tiedä mitä on aloittanut..

        Jotenkin keskustelu ei nappaa samalla tavalla, kun keskustelijoita on jäljellä niin vähän. Tykkäsin kun aikoinaan joku toi aina uudenlaisen mielipiteensä soppaan. Nyt voi jo melkein arvata mitä kukin aiheeseen tulee vastaamaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Huomautuksen? Keltä? Enkä ole vittuillut kellekään.

        Uli uli.

        Tuo on sinun keskustelukulttuuri. Että ei ihme.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jotenkin keskustelu ei nappaa samalla tavalla, kun keskustelijoita on jäljellä niin vähän. Tykkäsin kun aikoinaan joku toi aina uudenlaisen mielipiteensä soppaan. Nyt voi jo melkein arvata mitä kukin aiheeseen tulee vastaamaan.

        Niih.. yllätyksettömyys.. se on tylsää. Mutta myös niin turvallista.

        Tuttuudessa on se huono puoli, että tulee ennalta arvattavaksi.

        Tosiaan, siinä olet oikeassa, että rivit ovat harventuneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sinun keskustelukulttuuri. Että ei ihme.

        Sitä saa mitä tilaa.. ei ole sinunkaan pätemistahtoinen keskustelukulttuurisi mielestäni arvossaan.

        Palstis sentään osaa erottaa pikkusieluiset päsmääjät ja vastata samalla mitalla.

        Minua kohtaan Kamu on ollut lähes aina täysin asiallinen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.. ei ole sinunkaan pätemistahtoinen keskustelukulttuurisi mielestäni arvossaan.

        Palstis sentään osaa erottaa pikkusieluiset päsmääjät ja vastata samalla mitalla.

        Minua kohtaan Kamu on ollut lähes aina täysin asiallinen.

        Kenen? Kenen keskustelukulttuuria pystyt nyt yksilöimään?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.. ei ole sinunkaan pätemistahtoinen keskustelukulttuurisi mielestäni arvossaan.

        Palstis sentään osaa erottaa pikkusieluiset päsmääjät ja vastata samalla mitalla.

        Minua kohtaan Kamu on ollut lähes aina täysin asiallinen.

        Sä olet sama ukko kuin palstakamusi. Luuletko ettei porukka näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sinun keskustelukulttuuri. Että ei ihme.

        Et vastannut kysymykseeni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni.

        Et sinäkään. Miksi uliset aina ja v.ttuilet anonyymeille? Perustelut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään. Miksi uliset aina ja v.ttuilet anonyymeille? Perustelut?

        Olen pahoillani jos sinusta tuntuu siltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen? Kenen keskustelukulttuuria pystyt nyt yksilöimään?

        Sinun ilmeisesti.. koska olet se The Muumi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet sama ukko kuin palstakamusi. Luuletko ettei porukka näe.

        Voih.. harhaisuutesi on käsin kosketeltavaa. Jäikö lääkkeet taas ottamatta?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voih.. harhaisuutesi on käsin kosketeltavaa. Jäikö lääkkeet taas ottamatta?

        Kiinnittäpä juuri nyt keskustelukulttuuriisi huomiota.
        Aina kun jäät kiinni, tyyli muuttuukin äkkiä sikamaiseksi. Tuputa nyt vain kiltisti itsellesi niitä nappejasi, ettet flippaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voih.. harhaisuutesi on käsin kosketeltavaa. Jäikö lääkkeet taas ottamatta?

        Miltä tuntuu leikkiä tätä palstahahmo-leikkiäsi päivistä toiseen? Onko se suurikin ilo? Tiedätkö mitä; se on ajanut täältä mukavasti ja asiallisesti kirjoittavat henkilöt pois.

        Onnea urallesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnittäpä juuri nyt keskustelukulttuuriisi huomiota.
        Aina kun jäät kiinni, tyyli muuttuukin äkkiä sikamaiseksi. Tuputa nyt vain kiltisti itsellesi niitä nappejasi, ettet flippaa.

        Jään kiinni mistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu leikkiä tätä palstahahmo-leikkiäsi päivistä toiseen? Onko se suurikin ilo? Tiedätkö mitä; se on ajanut täältä mukavasti ja asiallisesti kirjoittavat henkilöt pois.

        Onnea urallesi.

        Heh.. voisitko selventää, sillä en ollenkaan ymmärrä mitä horiset.


    • Anonyymi

      Mikä on se asia jota pitäisi koskea? Pelkkä sinkkuus on aika tylsä aihe, jos palstan otsikkoa meinasit.

      Kauniita ja rohkeita täällä ei ole ollenkaan. Olisikin. Siinähän pantiin ristiin rastiin, mutta täällä on vain näitä ikuisia romantiikkahaaveilijoita. Toiminta puuttuu.

      Parempi taitaa vaan olla, että pidetään tämä tämmöisenä eläkeläisten virkkuukerhona :)

      -keinovaginamies-

      • Ja katin kontit!
        Jos sä alat virkkuukerholaiseksi, niin mä pistän haarat ristiin.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja katin kontit!
        Jos sä alat virkkuukerholaiseksi, niin mä pistän haarat ristiin.. :D

        No sinä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
        Minähän olen ollut virkkuukerholainen jo kauan :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
        Minähän olen ollut virkkuukerholainen jo kauan :)

        -keinovaginamies-

        Hitto.. ei kai tämä vaan tarkoita sitä, et nyt mun on laitettava haarukset kiinni.. ?

        Siinä tapauksessa pujis tulee pettymään pahan kerran...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitto.. ei kai tämä vaan tarkoita sitä, et nyt mun on laitettava haarukset kiinni.. ?

        Siinä tapauksessa pujis tulee pettymään pahan kerran...

        Ei se mitään haittaa. Kyllä jalat ristissäkin voi kumartaa eteenpäin :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään haittaa. Kyllä jalat ristissäkin voi kumartaa eteenpäin :))

        -keinovaginamies-

        Niih.. leikkiä että pudotimpa nyt sitten tämän nenäliinan tähän lattialle tälläin vahingossa.. se toimisi .. kai.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niih.. leikkiä että pudotimpa nyt sitten tämän nenäliinan tähän lattialle tälläin vahingossa.. se toimisi .. kai.

        Mitä olet pujiksen mieskunnosta vihjaillut, niin sen perusteella varmana toimii.

        Ei nyt viitti mennä tarkempaan grafiikkaan, mutta sanotaan niin että jos on pieni pesä ja iso muna, niin akrobatia saattaa joskus jopa pelastaa :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet pujiksen mieskunnosta vihjaillut, niin sen perusteella varmana toimii.

        Ei nyt viitti mennä tarkempaan grafiikkaan, mutta sanotaan niin että jos on pieni pesä ja iso muna, niin akrobatia saattaa joskus jopa pelastaa :)

        -keinovaginamies-

        Niin,
        tuossahan oli siis kyse haahkojen hautoma-ajasta :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet pujiksen mieskunnosta vihjaillut, niin sen perusteella varmana toimii.

        Ei nyt viitti mennä tarkempaan grafiikkaan, mutta sanotaan niin että jos on pieni pesä ja iso muna, niin akrobatia saattaa joskus jopa pelastaa :)

        -keinovaginamies-

        Nooh.. akrobatiaa se vaatisikin kun meillä on kokoeroa .. ööh.. juu sitä on. Hän on pitkä ja minä pätkä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin,
        tuossahan oli siis kyse haahkojen hautoma-ajasta :))

        -keinovaginamies-

        Korjaan sen verran, että kyse on kurpasta.


      • Hyvin sanottu tuo eläkeisten virkkuukerho.
        Minulle on oikeastaan ihan sama millaisia aloituksia on ja mielipiteiden vaihtoa, kunhan asiat pysyvät lain rajoissa eikä ketään haukuta.
        Välillä meinaa tuo mielikuvitus lähteä laukalle.. 😊


    • Anonyymi

      Koko päivä on tuputettu naisille Mattia!

      • Aijaaja, joku Matti ollut vauhdissa siis, no hyvä, jos ei kukkarossa. 😊


    • Anonyymi

      Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi :(

      • No sinun pitää tehdä sellainen aloitus sitten? :)


      • Ei ole enää montaa jäljellä...


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole enää montaa jäljellä...

        Ei ole muita kuin te, jotka osaatteko sanoa ”uli uli”. Rakentava porukka :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muita kuin te, jotka osaatteko sanoa ”uli uli”. Rakentava porukka :D

        Olethan sinäkin vielä täällä. Mitä se sitten kertookaan sinusta...


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olethan sinäkin vielä täällä. Mitä se sitten kertookaan sinusta...

        Opiskelen teiltä mestareilta tuota tekniikkaa.
        Se näköjään pitäisi olla.


    • Anonyymi

      Minkälainen olisi normaali aloitus?

      Yksi hyvä keino on tehdä itse itseään kiinnostavia aloituksia ja toivoa että joku tahtoisi juuri siitä aiheesta keskustella.

      Muuten voi sujuvasti ohittaa aiheet jotka ei itseä kiinnosta.

      xLiner

      • Ei toki ollut tarkoitus arvostella aloituksia, vaan ihmetellä asiaa. Varmasti monenlaisia aloituksia tarvitaan, kuten aiemmin kirjoitin tuossa. 👍


    • Hyvät ihmiset. Pliis älkää riidelkö. 🙏

    • JeroP

      Riitelemisestä puheenollen. tuli kerran töissä oikein kreikka suomi maaottelu, niin pistin lisää vettä myllyyn ja laitoin Hattulan kunnallispolitiikkaa mukaan, niin ei loppujen lopuks enää kukaan tienny mistä alunperin riideltiin.

      • Nuo on kohtalaisen koomisia tilanteita. 😄


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe