Minkälaista porukkaa täällä pyörii? Pitäiskö tänne profiili luoda, löytyiskö seuraa? Erosta selvinnyt 47v nainen Hämeestä kyselee
Löysin tieni tänne.
52
476
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä pyörii vain vajaa-älyisiä hybridikeskuksen hyödyllisiä idiootteja.
Mölisevät kuin mullilauma, eivätkä kykene keskustelemaan mistään asiasta asiallisesti.
Muutama poikkeus toki on, mutta loput ovat persuvajakkeja.
>simiti<- Anonyymi
😅 okei...
- Anonyymi
ei mitään hetään, täältä löityy kyllä herras miehiä,
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Minä kun olen luullut jo jonkin aikaa, että gentlemenit ovat kuolleet sukupuuttoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sukupuuttoon kuollut laji naiset aiheutti sen itse kun alkoivat kohtelemaan kaikkia miehiä yhtä huonosti kun jotkut miehet oli heitä kohdelleet ja useimmat käytöstaidot/tavat omaavat miehet si taas on varattuja et koittakaapa si siinä soutaa ja huopaa niiden adonistenne kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅 okei...
Tuo simitintti haluaisi päästä Pietarin trollitehtaaseen töihin, mutta ei kelpaa edes sinne.
- Anonyymi
Hei sie! Ota tuosta yläpuolelta hyvä mies.
Täällä kulkee keskustelut laidasta laitaan. Varmasti löytää mukavia keskustelukavereita, kunhan itse muistaa kohteliaat käyttäytymissäännöt. Palstan parasta antia on värikkäät mielipiteet ja lennokkaat ajatusten vaihdot. Rohkeasti mukaan vaan.
Tervetuloa! 😊🌸- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Vielä ...
Oletko sama nimimerkki "Anonyymi-ap", joka on ollut ennenkin palstalla?Olihan tämä vitsi?
- Anonyymi
👍👍👍
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tämä vitsi?
Ei ollut vitsi. Joku muukin on käyttänyt tuota Anonyymi-ap nikkiä. Siksi kysyin.
Halusin vaan tietää.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei ollut vitsi. Joku muukin on käyttänyt tuota Anonyymi-ap nikkiä. Siksi kysyin.
Halusin vaan tietää.Se on jokaisessa muumin aloituksessa...
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisessa muumin aloituksessa...
Onko näin? En tiennyt. Aina oppii jotain uutta.
tosi.typy kirjoitti:
Onko näin? En tiennyt. Aina oppii jotain uutta.
Vielä ....
Olisiko sinulla mahdollisuus rekisteröityä? Palstailu olisi näin helpompaa, tiedettäisiin kenen kanssa keskustellaan.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Vielä ....
Olisiko sinulla mahdollisuus rekisteröityä? Palstailu olisi näin helpompaa, tiedettäisiin kenen kanssa keskustellaan.No sitä tässä katselen ja kyselen, kannattaisiko se
Anonyymi kirjoitti:
No sitä tässä katselen ja kyselen, kannattaisiko se
Rohkaisen sinua rekisteröimään nimimerkkisi. Se helpottaa palstailua monella tavalla. Saat myös tiedon, kun joku vastaa sinulle, eikä sen takia tarvitse hyppiä ketjusta toiseen. Vastaukset tulevat ns. "vellikellon" alle. Tuo toiminto on ainoastaa rekatuilla. Helpottaa kommunikointia.
Kannustan rekkaamaan nikkisi. 👍Anonyymi kirjoitti:
No sitä tässä katselen ja kyselen, kannattaisiko se
No jos on sopivan kieroutunut, sopii tänne kuin käsi hanskaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
No jos on sopivan kieroutunut, sopii tänne kuin käsi hanskaan.
Ai vähä niiku homma on hanskas mu hanskat on hukas
- Anonyymi
Meillä on täällä tämmöinen karaoke-remmi joka pitää vahtia päivät-yöt. Meillä on kova meininki, mukaan vaan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010064137.html
Vähän humputellaan, aina väliin joku laulaa jotain Frederikiltä kovaan ääneen!- Anonyymi
"Raabustaa, fanipostia raabustaa..."
Melko catch tälläkin kertaa!
- Anonyymi
Täällä huutelee lähinnä miehiin katkeroituneet feministit ja jos et sovi heidän pirtaan ja osallistu miehien maalittamiseen sinut potkitaan tästä sisäpiiri sirkuksesta pois.
Ja mikä paras keino tämän todistamiseen onkaan kuin se, että nämä pyrkivät heti poistattamaan tämän viestin. xD- Anonyymi
Minulta on monesti poistunut viestejä, vaikka ovat olleet sääntöjen mukaisia. Näin on käynyt muillekkin, koska tuo keltainen pallobotti saattaa kiinnittää huomionsa vaikkapa kirjoitusvirheeseen/yhteen sanaan ilman asiayhteyttä ja poistaa.
>simiti< - Anonyymi
Kyllä ne silti mitä luultavammin siitä sen näyttökuvan ottavat josko siitä jossain välissä joskus vaikka vois yrittää rikossyytettä veistää
- Anonyymi
Kun ei itse itselleen valehtele ni ei ainakaan voi itse itselleen tuottaa pettymystä
- Anonyymi
Enimmäkseen hysteerisä persuja.
Monenmoista kulkijaa palstalla pölisemässä. Joukko on harventunut, mutta silti täällä on oikein hyvä fiilis. Rekkautuminen on jokaisen oma päätös ja siihen en halua vaikuttaa.
Keskustelusta syntyy pitkäjännitteisempi jos toinen yksilöityy..
Yksi keino on allekirjoittaminen.. se ei vaadi rekkautumista, mutta yksiloi kirjoituksen ja siten on helpompi hahmottaa kenen kanssa keskustelee.
Itse olen löytänyt täältä rakkauden ja hyviä tuttavuuksia, sekä yhden hyvin erityislaatuisen ihmissuhteen.
Me ollaan yhteisö ja olet tervetullut osaksi sitä. Anonyyminä tai pseudonyyminä. Minun puolestani ihan sama kumpana.
Väkeä on ympäri Suomenmaata ja erilaisuutta piisaa. Mikään senssipalsta tämä ei ole .. toki ihmissuhteita on muodostunut niin reaalielämässä kuin täälläkin ja suuri osa tuntuisi olevan juurikin 40 - 60 vuotiaita. Toki hajontaakin on.
Kaikki asialliset ovat enemmän kuin tervetulleita .. mielestäni.- Anonyymi
Allekirjoittaminen ei kannata, koska joukossa on aina niitä katkeria jotka alkavat esiintymään toisen nimimerkkiä trollaten.
Rekkautuminen tai anonyymi. Siinä vaihtoehdot. Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoittaminen ei kannata, koska joukossa on aina niitä katkeria jotka alkavat esiintymään toisen nimimerkkiä trollaten.
Rekkautuminen tai anonyymi. Siinä vaihtoehdot.Totta tuokin. Vain rekkautumalla saa nk. yksilon suojan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkautuminen tai anonyymi. Siinä vaihtoehdot.Itse taas luotan persoonallisuuteni tunnistettavuuteen, jolloin feikki Jasut tuskin menee täydestä läpi. 🙂
Jasu
Ei täältä kannata etsiä seuraa. Tämä palsta ei liity sinkkuuteen millään tavalla. Kuun pimeäpuoli joku sanoi.
- Anonyymi
Onpas miehellä taasen eri hahmot käytössä, osaa kyllä muuntautumisen taidon, miks et voi esiintyy ihan kokonaan omana itsenäs?
Anonyymi kirjoitti:
Onpas miehellä taasen eri hahmot käytössä, osaa kyllä muuntautumisen taidon, miks et voi esiintyy ihan kokonaan omana itsenäs?
Saatpahan ainakin jotain miettimistä elämääsi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kysyisin teiltä KAIKILTA muilta jos olette aidosti sen takia täällä että jonkun elämään haluatte positiivisesti vaikuttaa nii uskallatte rekkaantua omalla etu ja sukunimellänne ja ihan omalla kuvallanne mä olen täällä vittuilemassa ja aikaanikuluttamassa jos siitä jollekin on hyötyä ni hyvä mu se ei ole se syy miksi mä täällä olen
Kuin sanottu nimimerkin omistajana sinut tunnistaa, saat tiedon kun sinulle viestitetään ja pysyt mukana keskustelussa, jos vastapuolen on myös nimimerkki.
Minähän olen varattu mutta tänne eksyneenä tykkään keskustella sinkkujen kera.
Oikein ei noi muut palstat vedä ja sen verta pitkää jutellut täällä huolia, iloja sekä suruja myös onnistumisia sekä elämästäni myös toisilla palstoilla- Anonyymi
Täällä on vain kunnollisia miehiä. Mene äkkii pois ei nainen halua kunnollista miestä.
Sekalaista ja ajoittain sekavaa porukkaa pyörii. Menee ihan keskinkertaisuuden piikkiin, poikkileikaus Suomen väestöstä.
Profiilin luonnista on joitain etuja, mutta periaatteessa joitain haittojakin. Tosin mikään ei estä rekkautumisen jälkeenkään halutessaan kirjoittaa anonyyminä.- Anonyymi
Sen taidon sinä osaat.
Anonyymi kirjoitti:
Sen taidon sinä osaat.
Nyt oli kyllä kuluvan vuoden paskin provoyritys ja sen verran paska, että voi voittaa jopa koko vuoden paskin provoyritys-tittelin 😂
- Anonyymi
No jos se on se elämäsi seuraa pettymys hakusessa ni si voin suositella sitä profiilin luomista sulle muutoin suosittelen vai seuraamaan sivusta ja aina välillä vittuilemaan josko idioottikin oppis vaikka edes niin ajattelemaan mu omasta havainnoinneistani ni harvemmin idiootti oppi mitään ajatteleen ellei koe että hänen henkensä on vaarassa oppii nääs varoon oleen ärsyttämättä ettei hengestään pääse
Sekaan vaan. Kyllä tänne mahtuu ja voi olla ihan hauskaakin...
- Anonyymi
Kannattaa lueskella ihmisten kirjoituksia ja osallistua keskusteluihin, niin parhaiten selviää minkälaista porukkaa täällä pyörii.
xLiner Täällä on usein keskustelun aiheet niin haastavia, että niihin ei osaa kommentoida mitään järkevää.
Monilla on kuitenkin tarve kirjoittaa ketjuihin.
Itse olen verbaalivoimistelija joka päästelee aivopieruja. Se on hetken aikaa hauskaa, mutta sitten yleensä iskee morkkis.
Onneksi yleisö antaa anteeksi.- Anonyymi
Komeat ja tatuoidut jännämiehet kelpaavat naisille.
Kun ätmi menee vaikkapa kahville kaupan täytekakku tarjoilulle, niin ei yksikään nainen tule ätmin viereen, vaikka olisi tilaa ympärillä, vaikka kuinka, niin yksin saa olla.
Nainen mielummin taiteilee kahvikupin ja täytekakku lautasen kanssa ja kahvia hölkyy ostoskärryyn ja lattialle, kuin tulee samaan pöytään ätmin kanssa. Tämä on anonyymi keskustelupslsta, aiheena sinkut...
Mutta se tarkoittaa aikalailla mitä vaan. Tyypit täällä on minut mukaan lukien ihan mitä vaan...
Mitä sit?
Etsitkö turvaa? Täältä sitä et löydä.- Anonyymi
No en tiedä mitä etsin, seuraa, jotta elämä jatkuisi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä mitä etsin, seuraa, jotta elämä jatkuisi
No suoraan seuranhakuun tää kanava on huono, mutta ajoittain keskusteluun ihan jees...mutta paksu nahka saa olla. Jutut on vähän sitä sun tätä...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096