Kuinka nopeasti nukutte jo yhdessä

Anonyymi-ap

Eli kuinka nopeasti ekoista treffeistä nukutaan yhdessä eli seukkaaminen alkaa

30

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parin tunnin sisällä noin.

• Anonyymi

No aika unelias olet! Yritä nyt hyvä ihminen pysyä hereillä!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211388

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Olen maannut naisen kanssa sängyssä, mutta emme nukkuneet.
      Onko se seukkaamista?

• Ja minä olen tehnyt samaa.. onko sekin seukkaamista?

• Anonyymi

Entä jos kombo on eri, eikä tarkoita aina kahta?
        Kuka näihin osaisi vastata. Täällä esitetään vain kysymyksiä :)))

-keinovaginamies-

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja minä olen tehnyt samaa.. onko sekin seukkaamista?

Armeijassa me miehet makasimme päällekkäin kerrossängyssä.
        Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.

Haha 😂

• Gattino kirjoitti:

Voih.. tuota sinun ei olisi pitänyt paljastaa.. siis sitä että olet homppeli.. vai oliko joukossa naisiakin makaamassa päällekkäin?
        Kävitte suihkussa yhdessä.. mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa? Komppanja sex?

Voih.. tuota sinun ei olisi pitänyt paljastaa.. siis sitä että olet homppeli.. vai oliko joukossa naisiakin makaamassa päällekkäin?
        Kävitte suihkussa yhdessä.. mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa? Komppanja sex?

"...mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa?"

Se jäi mullekin vähän epäselväksi.
        Meille kuulemma syötettiin "Jarrua", ettei meitä panettaisi, joten seksiä ei ollut.

• Gattino kirjoitti:

"...mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa?"

Se jäi mullekin vähän epäselväksi.
        Meille kuulemma syötettiin "Jarrua", ettei meitä panettaisi, joten seksiä ei ollut.

Jaha.. eli komppnja sex oli jarrutettu komppanja. Nyt harmittaa etten itse päässyt käymään armeijaa ..

• Anonyymi

No kerran nukahdin autoajelutreffeillä etupenkille, joten aika äkkiä, mutta nähtävästi treffikuski pysyi hereillä, niin tätä ei kai lasketa, mutta läheltä piti.

• Anonyymi

(Mies oli herrasmies, antoi minun nukkua rauhassa, oli raskas viikko takana).

• Tästä on aiemminkin täällä puhuttu, mutta miten yleensäkään kaksi ihmistä voi nukkua samassa sängyssä. Tai sitten täytyy olla vähintään joku kolme metriä levee sänky.

• Anonyymi

Nukkunut siis ihan vaan nukkunut toisella kerralla kun nähty.

• Heti. Yleensä nukahdan jo kesken ensitreffien, pääosin leidin syliin. Ehkä hieman kiusallista..

• Eikä! Pahan laitoit.

Siskon syliin saat nukahtaa, mutta et treffeillä. Semmoinen peli ei toimi. Ihmekkös tuo jos olet vielä sinkku..

Eikä! Pahan laitoit.

Siskon syliin saat nukahtaa, mutta et treffeillä. Semmoinen peli ei toimi. Ihmekkös tuo jos olet vielä sinkku..

Arvasin ettet voi olla kommentoimatta, tiettyä asiayhteyttä kuitenkin oli rivien väleissä 🤣
        Itse en ole kovinkaan ihmeissäni siitä, että olen sinkku, enemmänkin olen ihmeissäni siitä, että toiset ovat ihmeissään sinkkuudestani 😁

• randombypasser kirjoitti:

Arvasin ettet voi olla kommentoimatta, tiettyä asiayhteyttä kuitenkin oli rivien väleissä 🤣
        Itse en ole kovinkaan ihmeissäni siitä, että olen sinkku, enemmänkin olen ihmeissäni siitä, että toiset ovat ihmeissään sinkkuudestani 😁

Voih.. sinä et taida haluta ollakaan enää varattu. Vai?

Voih.. sinä et taida haluta ollakaan enää varattu. Vai?

En tiedä, aika näyttää. Enemmän ihmetyttää se, että sinkkuuteni on jotenkin kysymys.

En tiedä, aika näyttää. Enemmän ihmetyttää se, että sinkkuuteni on jotenkin kysymys.

No ei kai se nyt mikään varsinainen kysymys ole. Letkautus kai ennemminkin se oli minulta.

Mulle sun säätysi on aika se ja sama. Sä olet joka tapauksessa kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.

No ei kai se nyt mikään varsinainen kysymys ole. Letkautus kai ennemminkin se oli minulta.

Mulle sun säätysi on aika se ja sama. Sä olet joka tapauksessa kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.

No toivottavasti se ei ole kellekään kysymys, vaikka hiukan sellainen mielikuva joistain jutuista on jäänyt. Mulle se ei ole, asioita tapahtuu ja sitten niiden seurauksena tapahtuu uusia asioita, jonkin tapahtumaketjun päässä voi olla myös parisuhde. Hui.

No toivottavasti se ei ole kellekään kysymys, vaikka hiukan sellainen mielikuva joistain jutuista on jäänyt. Mulle se ei ole, asioita tapahtuu ja sitten niiden seurauksena tapahtuu uusia asioita, jonkin tapahtumaketjun päässä voi olla myös parisuhde. Hui.

No.. niin käy kun on käydäkseen. Mitäpä noita murehtimaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Tottakai tiesit, että se hui on venäjää?

• Anonyymi

Nykyään ei yhdessä nukkuminen (valitettavasti 😃) tarkoita vielä mitään. Tai siis ei kaikille tarkoita. Minä en sänkyyni huoli sellaista, jonka kanssa pelisäännöt ei oo samat.

• Tähän on vaikea vastata, se on hyvin yksilökohtaista. En oikein osaa arvioida, mutta omalla kohdallani se ei ainakaan ensimmäisen viikon aikana tapahdu. Jos toisenkaan.

• Anonyymi

Ei se seurustelemista ole jos samassa sängyssä nukkuu😄.

• Anonyymi

Ei niin, mut itse en katsois hyvällä jos kumppaniehdokas nyt nukkuis vklopun mun luona, seuraavan vklopun jonkun toisen naisen vieressä jne. Yksi kortti kerrallaan :)

• Anonyymi

Onko pakko nukkua?

• Anonyymi

Nähtävästi, sillä siinä määritellään seukkaamisen aloitus :S

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5440
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2770
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2551
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1914
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      234
      1606
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1231
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1133
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1115
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90