Kuinka nopeasti nukutte jo yhdessä

Anonyymi-ap

Eli kuinka nopeasti ekoista treffeistä nukutaan yhdessä eli seukkaaminen alkaa

30

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parin tunnin sisällä noin.

      • Anonyymi

        No aika unelias olet! Yritä nyt hyvä ihminen pysyä hereillä!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211388

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Olen maannut naisen kanssa sängyssä, mutta emme nukkuneet.
      Onko se seukkaamista?

      • Ja minä olen tehnyt samaa.. onko sekin seukkaamista?


      • Anonyymi

        Entä jos kombo on eri, eikä tarkoita aina kahta?
        Kuka näihin osaisi vastata. Täällä esitetään vain kysymyksiä :)))

        -keinovaginamies-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja minä olen tehnyt samaa.. onko sekin seukkaamista?

        Armeijassa me miehet makasimme päällekkäin kerrossängyssä.
        Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Armeijassa me miehet makasimme päällekkäin kerrossängyssä.
        Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.

        Haha 😂


      • Gattino kirjoitti:

        Armeijassa me miehet makasimme päällekkäin kerrossängyssä.
        Se on varmaan seukkaamista. Silloin mentiin yhdessä joka paikkaan, jopa suihkuun.

        Voih.. tuota sinun ei olisi pitänyt paljastaa.. siis sitä että olet homppeli.. vai oliko joukossa naisiakin makaamassa päällekkäin?
        Kävitte suihkussa yhdessä.. mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa? Komppanja sex?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voih.. tuota sinun ei olisi pitänyt paljastaa.. siis sitä että olet homppeli.. vai oliko joukossa naisiakin makaamassa päällekkäin?
        Kävitte suihkussa yhdessä.. mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa? Komppanja sex?

        "...mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa?"

        Se jäi mullekin vähän epäselväksi.
        Meille kuulemma syötettiin "Jarrua", ettei meitä panettaisi, joten seksiä ei ollut.


      • Gattino kirjoitti:

        "...mitä hittoa te oikein teitte siellä armeijassa?"

        Se jäi mullekin vähän epäselväksi.
        Meille kuulemma syötettiin "Jarrua", ettei meitä panettaisi, joten seksiä ei ollut.

        Jaha.. eli komppnja sex oli jarrutettu komppanja. Nyt harmittaa etten itse päässyt käymään armeijaa ..


    • Anonyymi

      No kerran nukahdin autoajelutreffeillä etupenkille, joten aika äkkiä, mutta nähtävästi treffikuski pysyi hereillä, niin tätä ei kai lasketa, mutta läheltä piti.

      • Anonyymi

        (Mies oli herrasmies, antoi minun nukkua rauhassa, oli raskas viikko takana).


    • Tästä on aiemminkin täällä puhuttu, mutta miten yleensäkään kaksi ihmistä voi nukkua samassa sängyssä. Tai sitten täytyy olla vähintään joku kolme metriä levee sänky.

    • Anonyymi

      Nukkunut siis ihan vaan nukkunut toisella kerralla kun nähty.

    • Heti. Yleensä nukahdan jo kesken ensitreffien, pääosin leidin syliin. Ehkä hieman kiusallista..

      • Eikä! Pahan laitoit.

        Siskon syliin saat nukahtaa, mutta et treffeillä. Semmoinen peli ei toimi. Ihmekkös tuo jos olet vielä sinkku..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eikä! Pahan laitoit.

        Siskon syliin saat nukahtaa, mutta et treffeillä. Semmoinen peli ei toimi. Ihmekkös tuo jos olet vielä sinkku..

        Arvasin ettet voi olla kommentoimatta, tiettyä asiayhteyttä kuitenkin oli rivien väleissä 🤣
        Itse en ole kovinkaan ihmeissäni siitä, että olen sinkku, enemmänkin olen ihmeissäni siitä, että toiset ovat ihmeissään sinkkuudestani 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Arvasin ettet voi olla kommentoimatta, tiettyä asiayhteyttä kuitenkin oli rivien väleissä 🤣
        Itse en ole kovinkaan ihmeissäni siitä, että olen sinkku, enemmänkin olen ihmeissäni siitä, että toiset ovat ihmeissään sinkkuudestani 😁

        Voih.. sinä et taida haluta ollakaan enää varattu. Vai?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voih.. sinä et taida haluta ollakaan enää varattu. Vai?

        En tiedä, aika näyttää. Enemmän ihmetyttää se, että sinkkuuteni on jotenkin kysymys.


      • randombypasser kirjoitti:

        En tiedä, aika näyttää. Enemmän ihmetyttää se, että sinkkuuteni on jotenkin kysymys.

        No ei kai se nyt mikään varsinainen kysymys ole. Letkautus kai ennemminkin se oli minulta.

        Mulle sun säätysi on aika se ja sama. Sä olet joka tapauksessa kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei kai se nyt mikään varsinainen kysymys ole. Letkautus kai ennemminkin se oli minulta.

        Mulle sun säätysi on aika se ja sama. Sä olet joka tapauksessa kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.

        No toivottavasti se ei ole kellekään kysymys, vaikka hiukan sellainen mielikuva joistain jutuista on jäänyt. Mulle se ei ole, asioita tapahtuu ja sitten niiden seurauksena tapahtuu uusia asioita, jonkin tapahtumaketjun päässä voi olla myös parisuhde. Hui.


      • randombypasser kirjoitti:

        No toivottavasti se ei ole kellekään kysymys, vaikka hiukan sellainen mielikuva joistain jutuista on jäänyt. Mulle se ei ole, asioita tapahtuu ja sitten niiden seurauksena tapahtuu uusia asioita, jonkin tapahtumaketjun päässä voi olla myös parisuhde. Hui.

        No.. niin käy kun on käydäkseen. Mitäpä noita murehtimaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No toivottavasti se ei ole kellekään kysymys, vaikka hiukan sellainen mielikuva joistain jutuista on jäänyt. Mulle se ei ole, asioita tapahtuu ja sitten niiden seurauksena tapahtuu uusia asioita, jonkin tapahtumaketjun päässä voi olla myös parisuhde. Hui.

        Tottakai tiesit, että se hui on venäjää?


    • Anonyymi

      Nykyään ei yhdessä nukkuminen (valitettavasti 😃) tarkoita vielä mitään. Tai siis ei kaikille tarkoita. Minä en sänkyyni huoli sellaista, jonka kanssa pelisäännöt ei oo samat.

    • Tähän on vaikea vastata, se on hyvin yksilökohtaista. En oikein osaa arvioida, mutta omalla kohdallani se ei ainakaan ensimmäisen viikon aikana tapahdu. Jos toisenkaan.

    • Anonyymi

      Ei se seurustelemista ole jos samassa sängyssä nukkuu😄.

      • Anonyymi

        Ei niin, mut itse en katsois hyvällä jos kumppaniehdokas nyt nukkuis vklopun mun luona, seuraavan vklopun jonkun toisen naisen vieressä jne. Yksi kortti kerrallaan :)


    • Anonyymi

      Onko pakko nukkua?

      • Anonyymi

        Nähtävästi, sillä siinä määritellään seukkaamisen aloitus :S


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe