Miksi mies kehui huulia? Niissä ei ole täyteaineita, ne ovat pulleat luonnostaan. Mutta mitä se miehelle kuuluu?
Mies kehui huulia
11
328
Vastaukset
- Anonyymi
Kukkii se perunakin. 😀
- Anonyymi
Jätä se sika. Kehtasikin kehua, pthyi! Syljen tuollaisten päälle.
- Anonyymi
KUMPIA huulia se kehui? Niitä ylempiä vai niitä alempia?
Ainakin ne alemmat ovat tosi söpöjä jos pulleita! Ei koskaan kannata mennä kehumaan mitään, ilmeisesti.
Radio Novassa oli joskus juttua siitä, että Michiganissa tehdyn tutkimuksen mukaan monet miehet kiinnittävät ensiksi huomion naisen huuliin. He pitävät erityisesti, jos huulilla on voimakkaan punaista huulipunaa.
Todennäköisesti naisen (luonnollisesti) pulleat huulet ovat myös monien miesten mielestä viehättävät.Miksi mies peilatessaan mutristaa huuliaan?
Minä tein tuota monta vuotta ennen kuin pääsin siitä typerästä tavasta eroon.
Vaimon mielestä ilme oli huvittava- Anonyymi
Kiihottuminen lisää verenkiertoa ja naisen häpyhuulet, huulet ja nännit turpoaa, joten tietenkin kiihottuminen kiinnittää miehen huomion. Ja tuon huomion takia naiset huuliaan korostaa.
- Anonyymi
Haldenin ydinvoiman tutkimuskeskuksessa Norjassa tehtiin koe miespuolisille henkilöille. Puettiin erikoissilmälasit, joista kulkeutui tieto, mihin koehenkilö katsoo. Sitten tilaan tuli sipsakka sihteeri. Kaikkien katseet suuntautuivat sinne alempien huulien alueelle...
Sinne minäkin yleensä ensiksi katson, jos kohde on muuten miellyttävä...- Anonyymi
Rooman perunantutkimusosastossa tehtiin samankaltainen koe. Sipsakka sihteeri oli alaston. Miesten silmät kiinnittyivät kauniin turpeisiin häpyhuuliin ja kookkaisiin rintoihin.
No höh. Haluaisi suudella sinua.
- Anonyymi
Oletettavasti mies ajatteli huuliesi kehumisen olevan kohteliaisuus. Hän ehkä arveli, että myös sinä pidät sitä kohteliaisuutena. Tämä lienee todennäköisin motiivi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655400Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842707- 2742511
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191874Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551187Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096