Juodaan vähän alkohoolia ja kuunnellaan musaa ja puhutaan politiikkaa. Se on alkoholi joka saa naisen aina tulemaan kylään.
Minä vietän iltaa naisen kanssa tänään.
9
225
Vastaukset
Hauskaa iltaa teille! 😊
Eiköhän anonyymi-ap:llakin siinä ole osansa. Tuskin pelkkä alkoholi sentään. 😊
Mulla olisi alkomahoolia kaapissa, mutta nyt en aio koskea niihin. Huomenna pitää olla virkeänä heti aamusta. Juon mansikka-pillimehua🧃
En alkoholin perään ole muutenkaan. Nuo ovat jääneet pikkujouluista. Mielessäni kyllä käväisi, että olisi mukava rentoutua, kun on ollut niin jäätävä stressikuorma.
Sitäpaitsi pillimehu on parempaa🧃- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En alkoholin perään ole muutenkaan. Nuo ovat jääneet pikkujouluista. Mielessäni kyllä käväisi, että olisi mukava rentoutua, kun on ollut niin jäätävä stressikuorma.
Sitäpaitsi pillimehu on parempaa🧃Onko muumi pillimehua? Se on parasta. Jopa Trip jää toiseksi. Vai olikohan se muumi limpparia...
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Onko muumi pillimehua? Se on parasta. Jopa Trip jää toiseksi. Vai olikohan se muumi limpparia...
>simiti<Mehukatti Trip🍓 muumimehua en muista juoneeni koskaan. Muumilimppari on herkkujen herkkua.
Kerran annoin miestutulle viinipullon puolikkaan.
Sanoin hänelle, että hyvä kun juot sen ettei mene viini piloille.
Sen jälkeen hän tuli viikottain kylään kyselemään olisko niitä viinipullon pohjia tarjottavana.
Lopetin tarjoilun.- Anonyymi
Minä leivinuunin. Pelti jumissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678