Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit lähteä Interrailille?

-flowersreally-

25

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkojuhan <3

      T. Pullea Kaveripoika

    • Anonyymi

      En kenenkään. Marsujen kanssa voisin. Käytäs maistamassa alppien heinää. 😅

      Ja jodlaamassa.

      Jasu

    • Anonyymi

      Ja vaikea sanoa palstalaisista kun ei tiiä kestää mitään.

      No jos joku pitäs valita ni Rande koska,
      No koska on Rande.

    • En ole veljeni vartija, mutta reissussa veli voisi vartioida minua. Eli Rande. Eittämättä jäisin niin jälkijunaan hänen vauhdistaan, mutta hän varmaankin kääntäisi vaikka junan raiteillaan, jotta en jäisi jälkeen. Hyvin huomaavainen kun on. Perimmiltään.

    • Anonyymi

      Ei taida Trans-Siperian reissua saada interrailina? Sehän olisi hieno elämysmatka koko palstan porukoille päästä tutustumaan hienoon Venäjän kulttuuriin :)

      -harmiseikirj-

      • Palelemaan ja nälkiintymään? Juu.. ei kiitti. Kaunis ajatus sinulta, mutta mä jätän väliin.


      • Anonyymi

        Samalla voisi käydä vapauttamassa brutaalin poliittisen mielivallan uhrin Navalnyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla voisi käydä vapauttamassa brutaalin poliittisen mielivallan uhrin Navalnyin.

        Navalnyi on vankeudessa koska kavalsi kannattajiensa ihan muihin kuin Aleksein omiin kuluihin tarkoitettuja varoja, onneksi saa hyvää hoitoa ja huolenpitoa siellä missä kuuluukin. Hyvässä kunnossa näyttää olevan :)

        https://abcnews.go.com/International/russian-opposition-leader-alexey-navalny-located-siberian-penal-colony/story?id=105909468

        Harmi kun ei voida kiepata brittien kautta Assangea vapauttamassa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html

        Gonzalo Liranhan ne ehtivät jo tappaa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html


        -harmiseikirj-


      • Saat mennä vapaasti niiden muiden kanssa minä valikoin matkakumppanini kaikkia en huoli samalle matkalle ja pysyn mieluusti kotona perheeni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Navalnyi on vankeudessa koska kavalsi kannattajiensa ihan muihin kuin Aleksein omiin kuluihin tarkoitettuja varoja, onneksi saa hyvää hoitoa ja huolenpitoa siellä missä kuuluukin. Hyvässä kunnossa näyttää olevan :)

        https://abcnews.go.com/International/russian-opposition-leader-alexey-navalny-located-siberian-penal-colony/story?id=105909468

        Harmi kun ei voida kiepata brittien kautta Assangea vapauttamassa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html

        Gonzalo Liranhan ne ehtivät jo tappaa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html


        -harmiseikirj-

        Lopettaisit jo tuon valheellisen tekaistun Navalnyin tuomion syyn levittämisen. Navalnyissa toteutuu venäläinen periaate että kun syyllinen tiedetään, rikoskin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Navalnyi on vankeudessa koska kavalsi kannattajiensa ihan muihin kuin Aleksein omiin kuluihin tarkoitettuja varoja, onneksi saa hyvää hoitoa ja huolenpitoa siellä missä kuuluukin. Hyvässä kunnossa näyttää olevan :)

        https://abcnews.go.com/International/russian-opposition-leader-alexey-navalny-located-siberian-penal-colony/story?id=105909468

        Harmi kun ei voida kiepata brittien kautta Assangea vapauttamassa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html

        Gonzalo Liranhan ne ehtivät jo tappaa:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009703754.html


        -harmiseikirj-

        Sitten lätkäistiin päälle vielä 19 vuotta ekstremismisyytteistä vanhan huuhaapetostuomion päälle 😂 Olet harmis hassu putinistisetä kun pidät N:n tuomioita oikeina 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettaisit jo tuon valheellisen tekaistun Navalnyin tuomion syyn levittämisen. Navalnyissa toteutuu venäläinen periaate että kun syyllinen tiedetään, rikoskin löytyy.

        Mm Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on todennut, että Navalnyin syytteet ja tuomiot ovat täysin perusteettomia ja puhtaita sortotoimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten lätkäistiin päälle vielä 19 vuotta ekstremismisyytteistä vanhan huuhaapetostuomion päälle 😂 Olet harmis hassu putinistisetä kun pidät N:n tuomioita oikeina 😆

        Täytyy olla läpimätä sielu ihmisellä joka Navalnyin kohtelulle hurraa.


    • Anonyymi

      KVGM:n muorin kanssa. Tarvii taatusti lomaa ukostaan. Voitais tehdä tyttöjen reissu.

      • Anonyymi

        Täällähän on oikeasti parisuhdeosaamista.
        Loma puolisosta aika ajoin tekee terää.

        Menisittekö turkkiin vai?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on oikeasti parisuhdeosaamista.
        Loma puolisosta aika ajoin tekee terää.

        Menisittekö turkkiin vai?

        -keinovaginamies-

        Tuo on muuten hyvä lyhenne tuo kvgm
        Kato v.ttu Googlesta mies :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten hyvä lyhenne tuo kvgm
        Kato v.ttu Googlesta mies :)

        -keinovaginamies-

        Hah 😂


    • Mutta mitä mieltä ootte, kun Fehmarbeltin tunneli valmistuu. Meettekö sitten Lennon sijasta junalla Eurooppaan. Ainakin Hampuriin lyhenee matka-aika hyvin.

    • Interrail on täynnä epämukavuutta. Lähtisin Viinamiehen kanssa etelään.

    • En ole alle 27-vuotias enkä yli 60-vuotias, joten en osallistu tällä kertaa. Tytär aikoo lähteä reillaamaan, mutta kvm, hän ei ole vailla matkaseuraa. 😉
      Huomenaamuna ajattelin lähteä taas vaihteeksi Puolaan, mutta en junalla ja yövynkin ihan hotelleissa.

      • Kaveri muutti Puolaan työn perässä. Nyt hän kiroilee puolan kieltä. Paikkojen ja ihmisten nimet ovat sellaisia, että niitä ei osaa sanoa eikä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Kaveri muutti Puolaan työn perässä. Nyt hän kiroilee puolan kieltä. Paikkojen ja ihmisten nimet ovat sellaisia, että niitä ei osaa sanoa eikä kirjoittaa.

        Minun kans! Kannattipa lähteä 😂


      • Anonyymi

        Eikun vaan lapsen mukaan. Sinne änkeät. Jälkikasvu tarvii elämänkokemusta. Sillä perustelet ja nyt vaihdat liput :)


      • Anonyymi

        Ai että, älä kuule kiusaa vanhaa miestä ;)

        Heti alkoi rakentua mielikuvia nuoresta pohjoisen amatsooni-kaunottaresta kuuman italialaisen rakastajan otteessa jossain makuuosastolla. Siinä kuule tytölläskin puhkeaa naiseus kukkaansa :)

        -keinovaginamies-


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe