Parisuhteen alku

Anonyymi-ap

Parisuhde alkaa aina seksisuhteena. Nainen odottaa että jo ensimmäisten tapaamisten aikana mies vonkaa naiselta seksiä ja miehen kyvyt tulevat siinä yhteydessä testatuksi.

Kun miehen seksikyvyt on testattu, voi nainen alkaa panostaa suhteeseen enemmänkin. Olisi kovin ikävää jos nainen panostaisi suhteeseen ja mies paljastuisikin joksikin impotentiksi.

Jos mies ei heti ensimmäisten tapaamisten aikana yritä viedä asioita seksiin tai seksi ei onnistu, tietää nainen että on aika siirtyä seuraavaan mieheen eikä tuhlata aikaa huonon mieskunnon omaaviin uroksiin.

78

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No way. Menee maku jos mies on liian helppo.

• Anonyymi

Samoin jos nainen on liian helppo. Sellainen ei pääse jatkoon.

• Anonyymi

up.

• Anonyymi

Mun parisuhteeni on kyllä molemmat alkaneet ystävyyssuhteina. Ensimmäisenä testiin menee miehen korvien väli ja jos se on ok, niin voi miettiä muutakin.

• Anonyymi

laji on yllättävän, korvien välälinen juttu, kun yhteinen asunto, vie halut kun siitä tule liika arkipäiväinen juttu,

• No kyllä tyydyttävä seksielämä on parisuhteen moottori. Jos se on huonoa heti alkuun, eikä yhteistä säveltä löydy, en minäkään jatkaisi suhdetta.

Alkuun pitää ymmärtää, että menee aikaa, kun löytyy sävel, mutta jos siitä ei saa mitään, miksi suhdetta jatkaisikaan?

Niin ja se voi olla vaikka ensitreffeillä, tai myöhemmin, kun sänkyyn päätyy...en näe sillä mitään aikarajaa? Tapauskohtaisesti...

• Anonyymi

Jokainen tietysti tyylillään. Mun mielestäni parisuhde alkaa aina ystävyydestä. En ikinä aloittaisi parisuhdetta seksisuhteena.

Mulla on kyllä ollut muutama yhden illan juttu, mutta ne ovat ollet juuri vain tuollaisia. yksi ilta ja siinä se, enkä todellakaan haluaisi sellaisesta ikinä muuta. En tosin harrasta noita enää, kun miehet eivät osaa jättää siihen yhteen iltaan, vaikka se olisi selkeästi sovittu. Ovat aina kaivaneet mun yhteystietoni jostain, vaikka olen selkeästi sanonut, etten anna numeroani (se on salainen). Numeroani on pyydelty somen kautta kavereiltani (nykyään kaverilistani onkin somessa salainen, työpaikaltani muka jonkun työprojektin varjolla ja yksi tyyppi soitti aikanaan mun vanhemmilleni (mulla on hyvin harvinainen sukunimi).

• Anonyymi

Epäilen vahvasti, ett tämä on jonkun peräkamarin sinkkumiehen käsitys asiasta.
      Mä puolestani totean; ett suinpäin pöskyihini tunkeeva mies on poissuljettu jo tuttavuutenakin. Kyllä ihmisten pitää ensin tutustua muuten kuin sänkyleikkien kautta. On muuten mun mielipiteeni, ja sitähän AP ilmeisesti ajoi takaa.

Eli mä esitän eriävän mielipiteeni siitä; miten parisuhteet alkavat tai miten ne jatkuvat.

• Anonyymi

Vonkaava mies tuhoisi mahdollisuutensa heti alkuunsa. Mikään en ole miehessä rasittavampi ominaisuus kuin vonkaaminen. Ei jatkoon!

• Anonyymi

Siis, vonkaaja ei pääse jatkoon, vaan jospa mies saa seksiä vonkamatta, niin silloin jatkoon, eli "vanha totuus" pätee : Mallimies pääsee jatkoon, tavis jää ilman...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis, vonkaaja ei pääse jatkoon, vaan jospa mies saa seksiä vonkamatta, niin silloin jatkoon, eli "vanha totuus" pätee : Mallimies pääsee jatkoon, tavis jää ilman...

Mallimiehet ovat ehdottomalta valtaosaltaan homoseksuaaleja, joten heidän samisensa eivät mun elämääni hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mallimiehet ovat ehdottomalta valtaosaltaan homoseksuaaleja, joten heidän samisensa eivät mun elämääni hetkauta.

Eipä hetkauta minuakaan muiden saamiset, olisi vain kivaa saada ilmaista seksiä joskus itsekin..
        Hiton kova homma niillä harvoilla heteroilla mallimiehillä, riittääköhän 10 naista per ukko..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä hetkauta minuakaan muiden saamiset, olisi vain kivaa saada ilmaista seksiä joskus itsekin..
        Hiton kova homma niillä harvoilla heteroilla mallimiehillä, riittääköhän 10 naista per ukko..

Jaa-a, kaikkea joku jaksaakin miettiä. Ehkä sunkin kannattaisia ruveta pohti elämässä oleellisempia asioita, niin saattaisit joskus saada ilmaiseksikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, kaikkea joku jaksaakin miettiä. Ehkä sunkin kannattaisia ruveta pohti elämässä oleellisempia asioita, niin saattaisit joskus saada ilmaiseksikin.

Juuri näin ! Olen lopettanut treffailut aivan turhana toimintana, nyt keskityn vain harrastuksiini. Seksin ostan jatkossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ! Olen lopettanut treffailut aivan turhana toimintana, nyt keskityn vain harrastuksiini. Seksin ostan jatkossakin.

Ihan turhaanhan sä sitten mallimiesten saamisia mietit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaanhan sä sitten mallimiesten saamisia mietit.

Joo, kunhan kommentoin 2024-01-15 16:00:43 viestiin....

• Turhaa yleistystä… kyllä se on yksilöllistä pareilla, joillakin se voi alkaa seksisuhteella ja toiset pidättäytyvät siitä alkuun.
      Oikeastaan se on usein toisinpäin, jos mies heti vonkaa naiselta niin nainen ajattelee, että mies on vain sen yhden asian perässä. Siihen usein loppuukin naisen kiinnostus.

• No pöh, ap. Yksikään seksisuhteena alkanut (yhden illan juttu) ei ole parisuhteeksi päätynyt. Sen sijaan on parisuhteita, jotka ovat alkaneet seksillä 1-2 taapaamisella, ja kuitenkin kumpikaan ei ole ajatellut että kyse olisi seksisuhteesta (vaikka sitä ei voi teitää kuin omalta osalta siinä tilanteessa).

Kaikki suhteet eivät kuitenkaan ala seksillä, eikä siinä ole mitään väärää! Osa haluaa tutustua ensin ihan rauhassa ennen seksiä. Syy voi olla niin yksikertainen, että seksi ihmisen kanssa, jonka tuntee ja johon luottaa on aika erilaista ja paineetonta verrattuna puolituntemattomaan. Tämäkin on hyvin yksilökohtaista, joku tuntuu omalta, tutulta ja oikealta ihan heti ja toisen kanssa aikaa vain tarvitsee. Myös jos seksiin liittyy jommalla kummalla pienimpiäkään epävarmuuksia tai vanhoja huonoja kokemuksia kiirehtiminen on järjetöntä! Sillä vaan pilaa hyvän alun,

Sitten voi olla ystävyydellä alkaneita suhteita, jossa seksi tulee mukaan vasta paljon myöhemmässä vaiheessa ja sellaisessa tilanteessa harvoin on kiire, koska seksin jälkeen puhdas ystävyys voisi olla vaikeaa. Pelissä on liian paljon, että sitä haluaisi pilata ajattelemattomalla seksillä.

Vaikka olen itse suhteellisen seksuaalinen ihminen, silti mielestäni on aivan hölmöä ajatella, että seksiä olisi ihan heti. Se tulee kuvioon kun kumpikin on valmis. Jos asiassa on joku isompi epävarmuus uuden parin kanssa kannattaa puhua, vaikka sanoa, että haluan kyllä, mutta asia jännittää, enkä halua siksi kiirehtiä. Ja vaikka rakastelu on itselle erittäin tärkeä osa parisuhdetta, ei edes miehen impotenssi olisi rakastuneena este kunhan mies suostuisi käymään mittaamassa testosteronit, verenpaineet ja veren rasva-arvot (impotenssin syy on usein samat kuin mitä tulevissa sydäreissä on, siis ei ole pelkästään seksistä kyse) ja keskustelemassa lääkärissä haasteista. Kyse olisi enemmän siitä onko suhteessa riittävästi läheisyyttä, suudellaanko paljon ja osataanko seksuaalisuutta hoitaa muilla keinoin riittävästi. Kyse on siis enemmän kokonaisuudesta ja siitä, että mies on valmis edes yrittämään saada apua asiaan.

• Anonyymi

Impotenssin syy voi olla myös korvien välissä eikä siihen silloin labrakokeet auta. Päin vastoin, jos sun kaltainen nainen vaatii niitä, voi impotenssi jopa syventyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Impotenssin syy voi olla myös korvien välissä eikä siihen silloin labrakokeet auta. Päin vastoin, jos sun kaltainen nainen vaatii niitä, voi impotenssi jopa syventyä.

Voi olla, että syy on korvien välissä, mutta impotenssi olisi syytä tutkia ihan sydänongelmienkin takia. Jos muistan oikein, sydänongelmien kartoitus impotenssin taustasyynä on osa käytähoitosuositusta. Siis vaivaa ei pidä väheksyä. On lääkärin asia ja ammattitaitoa selvittää taustalla vaikuttavat syyt.

En tarkoittanut, että kun ei kerran innosta, pitää heti mennä lääkäriin tai jos uudessa suhteessa jännittää ja siksi alku on vaikeaa. Eiköhän noita juttuja ole suurimmalla osalla keski-ikäisistä miehistä joskus vai onko? Kuitenkin, vaiva kannattaa selvittää oli sitten suhteessa tai ei, tai harrastaa seksiä tai ei, tuon sydäntautiasian takia varsinkin jos samaan aikaa on verenpainetta tai korkeat veren rasva-arvot (paha kolesterolit ja triklyseridit).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että tietenkin voi. Terveydelliset syyt on kuitenkin syytä sulkea pois, terveyden ja elämän takia, ei seksin. Itselleni on lopulta ihan sama, vaikka mies olisi impotentti. Miehinen elin ei ole minun nautinnolleni mitenkään välttämätön. Jos impotenssi ei miestä itseään haittaa, niin ei sitä mun takiani ole pakko mitenkään hoitaa. Terveyden vuoksi ne terveydelliset syyt on kuitenkin syytä poissulkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että tietenkin voi. Terveydelliset syyt on kuitenkin syytä sulkea pois, terveyden ja elämän takia, ei seksin. Itselleni on lopulta ihan sama, vaikka mies olisi impotentti. Miehinen elin ei ole minun nautinnolleni mitenkään välttämätön. Jos impotenssi ei miestä itseään haittaa, niin ei sitä mun takiani ole pakko mitenkään hoitaa. Terveyden vuoksi ne terveydelliset syyt on kuitenkin syytä poissulkea.

Eiköhän ole miehen oma asia, miten hänen terveyttään arvioidaan tai tutkitaan?

Mikä hemmetti ämmiä vaivaa, että pitää tunkea neuvojen ja ohjeiden kanssa ihan kaikkialle womanspleinaamaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ole miehen oma asia, miten hänen terveyttään arvioidaan tai tutkitaan?

Mikä hemmetti ämmiä vaivaa, että pitää tunkea neuvojen ja ohjeiden kanssa ihan kaikkialle womanspleinaamaan?

Jos mies haluaa saada sydärin, se on miehen asia, paitsi parisuhteessa yleensä otetaan toisenkin puoliskon huoli tosissaan. Jos toista rakastaa, tottakai haluaa mielummin pitää hänet terveenä kuin järjestää hautajaisia. Se ettei toisen huoli kiinnosta, kertoisi minulle ettei parisuhteella olisi tulevaisuutta (ihan muista syistä kuin seksin puuttumisesta).

Tietyt lääkkeetkin voi viedä muuten potenssin ja silloin myös terveys on tärkeämpi kuin potenssi. Siis asia ei ole ollenkaan mustavalkoinen.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Jos mies haluaa saada sydärin, se on miehen asia, paitsi parisuhteessa yleensä otetaan toisenkin puoliskon huoli tosissaan. Jos toista rakastaa, tottakai haluaa mielummin pitää hänet terveenä kuin järjestää hautajaisia. Se ettei toisen huoli kiinnosta, kertoisi minulle ettei parisuhteella olisi tulevaisuutta (ihan muista syistä kuin seksin puuttumisesta).

Tietyt lääkkeetkin voi viedä muuten potenssin ja silloin myös terveys on tärkeämpi kuin potenssi. Siis asia ei ole ollenkaan mustavalkoinen.

Summa summarum. Nainen siis tietää aina paremmin, kuin mies itse itsensä.

Nihil sub sole novum.

• Anonyymi kirjoitti:

Summa summarum. Nainen siis tietää aina paremmin, kuin mies itse itsensä.

Nihil sub sole novum.

Ei vaan kaikki parit eivät sovi toisilleen! Jos ei kertakaikkiaan osu yhteen, niin turha yrittää runtata yhteen. Yhteensopivilla ei ole samaa ongelmaa.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Ei vaan kaikki parit eivät sovi toisilleen! Jos ei kertakaikkiaan osu yhteen, niin turha yrittää runtata yhteen. Yhteensopivilla ei ole samaa ongelmaa.

Äiti-poika -suhdetyyppi on kaikkein toimivin.

• "Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta"
      Näin sanotaan eikä kyseessä ole kirurginen kikkailu.

Nainen kokkaa, mies istuu ja lapioi ruokaa suuhunsa.
      Ei se kuulosta parisuhteelta.

Nykyinen suhteeni alkoi sängyn kautta.
      Ja vaikka seuraavana päivänä minulle tarjoiltiin kattilaan kiinnipalanutta mustekalaa, olin korvia myöden ihastunut tuohon hassuun tyttöön.

• Anonyymi

Voi te olette ihania kun täällä vaan mietitte ja keskustelette :D

• Nuo suhteet, jotka alkavat seksisuhteilla, ovat usein yhden illan suhteita tai ne päättyvät muutamaan tapaamiseen. Pitää ensin tutustua syvemmin, jotta parisuhde voi muodostua molempia osapuolia tyydyttäväksi suhteeksi.
      Näissäkin asioissa on poikkeuksia, mutta oman kokemukseni mukaan, ystävyydestä alkanut parisuhde on vahvemmalla pohjalla.

Ei voi rakentaa tyhjän päälle. Pitää ensin luoda hyvä perusta ja vasta sitten miettiä, miten lähdetään rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.

• Anonyymi

Huh, en voisi edes olla alasti tuntemattoman kanssa. Jos olen rakastunut, niin vain silloin. Ja kun olen rakastunut, niin silloin ei haittaa, millaista seksi on.

• Anonyymi

Turhaa yleistystä! Eivät kaikki naiset toimi noin!

• Siis mitä minä juuri luin? Jos mies nyt ensimmäisellä tapaamiskerralla ajattelisi ensimmäiseksi haarovälillä, niin olis kyllä jäänyt itseltä lapsetkin tekemättä..😬
      Sitä paitsi, seksissä tarvitaan luottamusta. Harvoin kaikki toimii heti täysin täydellisesti, kun ei tunne toista kunnolla. Ei tiedä mistä toinen pitää jne. Eli ihan luonnollista että tämäkin vaatii aikaa.. Eli eipä siinä ekojen kertojen aikana kannata luovuttaa.

Niin ja mitä sitten tulisi tuohon ettei seisoisi. Keksitään muita tapoja hellimiseen.. ei se akti nyt ole kaikki kaikessa. Rakasta voi silti rakastaa. Mummoni jätti seksuaalisuutensa siinä vaiheessa, kun vaarin 60v. Meinasi kuolla aktin aikana sydänkohtaukseen.. Silti he elivät onnellisina tämän jälkeen.

• No riippuu vähän mitä on tapahtunut aiemmin, eli onko ollut jotain porinoita ja pulinoita. 🤔
      Kuinka tuttu / tuntematon henkilö on kyseessä.

• Anonyymi

Testasin mieheni halut ekoilla treffeillä. Olen seksuaalinen nainen ja miehen on oltava myös.

• "Parisuhde alkaa aina seksisuhteena."

Joissain kulttuureissa ei kyllä ala edes nykypäivinä. Pitää muistaa ettei Suomi ole koko maailma eikä edes koko Eurooppa.

• Onhan se aika luontevaa, jos mies ja nainen tuntee toisiinsa suurta vetoa, niin siinä on yleensä jotain seksuaalistakin mukana. Ei parisuhdetta ole, jos siinä ei ole hellyyttä ja koskettelua.

• Anonyymi

Hyvä vaari:)))

Netta

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vaari:)))

Netta

Kukas Netta sä sitten olet?

• Mutta ennen kun voi ruveta lähikontaktiin. Pitää kyllä huolellisesti tutustua, vähintään vuosi, mieluummin kaksi. Vanha kansa sanoo, että hosumalla tulee kaistapäisiä kakaroita.

• JeroP kirjoitti:

Mutta ennen kun voi ruveta lähikontaktiin. Pitää kyllä huolellisesti tutustua, vähintään vuosi, mieluummin kaksi. Vanha kansa sanoo, että hosumalla tulee kaistapäisiä kakaroita.

Ei se niin ole minulla mennyt...
        Pari vuotta siinä kuluu, että oppii toisen tuntemaan hyvin. Harva suhde taitaa kestää vuottakaan. Kyllä oikeasti suurin osa hyppää sänkyyn viimeistään toisella tapailu kerralla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kukas Netta sä sitten olet?

Kyllä sä tiedät

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä tiedät

No voiko olla oikeasti? Kiva jos on. Epäilen silti.

• No se oli arvattavissa kyllä. Itse luulit että uskon sata lasissa. :D

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se oli arvattavissa kyllä. Itse luulit että uskon sata lasissa. :D

no miksi sitten vastasit tolla tavalla jos kerta tiesit ettei ole oikea netta

• Anonyymi kirjoitti:

no miksi sitten vastasit tolla tavalla jos kerta tiesit ettei ole oikea netta

Siinähän se vastaus on itsessään jo tuohon. Laitoin että "kiva jos on".

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siinähän se vastaus on itsessään jo tuohon. Laitoin että "kiva jos on".

sä olisit voinut sanoa että oot feikki

• Anonyymi kirjoitti:

sä olisit voinut sanoa että oot feikki

Olisin voinut, mutta en sanonut.

• Anonyymi

Tinderin naiset.. Helsingissä. Pitää aina testaa mies, onko millainen miehiään. Kannattaako ottaa vakkariks vai ei.

• Korjaan avausta: Jos suhde alkaa hetekalla niin siitä tulee parisuhde. Ja jos suhde alkaa kahvipöydän ääressä niin sitä tule ystävyyssuhde.

• Siitä kahvipöydän ääressä syntyvästä suhteesta voi tulla syvempi. Sänkyyn hyppääminen heti voi johtaa vaan pelkkään seksisuhteeseen, jossa ei tunteita sen liiemmin ole.

• mustasusi kirjoitti:

Siitä kahvipöydän ääressä syntyvästä suhteesta voi tulla syvempi. Sänkyyn hyppääminen heti voi johtaa vaan pelkkään seksisuhteeseen, jossa ei tunteita sen liiemmin ole.

Ja muutenkin seksi on kuitenkin 🤮 että miten se seksisuhde on ees mahdollinen. Mulle sänky on vaan nukkumista varten ja mulle tärkee paikka ja sellanen paikka jossa haluan olla yksin. Mutta kahvipöydässä tuskin kulaan haluaa olla yksin, vaan kaipaa seuraa.

• JeroP kirjoitti:

Ja muutenkin seksi on kuitenkin 🤮 että miten se seksisuhde on ees mahdollinen. Mulle sänky on vaan nukkumista varten ja mulle tärkee paikka ja sellanen paikka jossa haluan olla yksin. Mutta kahvipöydässä tuskin kulaan haluaa olla yksin, vaan kaipaa seuraa.

Seksihän on todella mukavaa! Mitä ihmettä? Täällä on monta aseksuaalia näillä palstoilla.

• Anonyymi

Omalla kohdalla nuorena täysin päinvastoin. Nykyään olen jättänyt kokonaan nuo heteralta alkaneet, koska se seksikin on niissä aina luokatonta, eikä kokemisen arvoista.

• mustasusi kirjoitti:

Siitä kahvipöydän ääressä syntyvästä suhteesta voi tulla syvempi. Sänkyyn hyppääminen heti voi johtaa vaan pelkkään seksisuhteeseen, jossa ei tunteita sen liiemmin ole.

Tietenkin kassakaunotarsuhde, ystävyyssuhde, palvelussuhde tai mikä tahansa suhde missä mies ja tyttö ovat usein keskenään tekemisissä, voi kehittyä ilottelusuhteeksi tai parisuhteeksi, mutta niin käy todella harvoin, ja vasta todella pitkän ajan päästä. Sellainen etanan vauhtia etenevä tapahtumien kulku jatkaa etanavauhtia senkin jälkeen kun parisuhde on muodostunut, jo jo ajat sitten totuttu toisiinsa, niin että kyllästyminen on lähellä. Hetekalta alkavassa parisuhteessa kaikki on räiskyvää, uutta ja upeata.

• Seduttore kirjoitti:

Tietenkin kassakaunotarsuhde, ystävyyssuhde, palvelussuhde tai mikä tahansa suhde missä mies ja tyttö ovat usein keskenään tekemisissä, voi kehittyä ilottelusuhteeksi tai parisuhteeksi, mutta niin käy todella harvoin, ja vasta todella pitkän ajan päästä. Sellainen etanan vauhtia etenevä tapahtumien kulku jatkaa etanavauhtia senkin jälkeen kun parisuhde on muodostunut, jo jo ajat sitten totuttu toisiinsa, niin että kyllästyminen on lähellä. Hetekalta alkavassa parisuhteessa kaikki on räiskyvää, uutta ja upeata.

Alkaa räiskyvästi, voi myös palaa loppuun nopeasti. Etenkään jos siinä ei ole seksuaalista kipinää kummempia tunteita, esimerkiksi ihastumista ja rakastumista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Alkaa räiskyvästi, voi myös palaa loppuun nopeasti. Etenkään jos siinä ei ole seksuaalista kipinää kummempia tunteita, esimerkiksi ihastumista ja rakastumista.

Kyllä, yleensä se kiinnostus palaa loppuun aamuun mennessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua henkilökohtaisesti, kiinnostaa syvemmät suhteet, tuollaista hetkellistä iloa enemmän.

• mustasusi kirjoitti:

Seksuaalinen kipinöinti on yhtä kuin ihastuminen ja "rakkaus". Toisin sanoin: Ilman seksuaalista kipinöintiä ei ilmene ihastusta eikä "rakkautta". Eli seksuaalista parinvalintaa ei tapahdu.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, niin käy erittäin usein. Ollenkaan kaikki hetekahetket eivät johda parisuhteeseen. Koska ihmiset suorittavat seksuaalista parinvalintaa.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Totta, niin käy erittäin usein. Ollenkaan kaikki hetekahetket eivät johda parisuhteeseen. Koska ihmiset suorittavat seksuaalista parinvalintaa.

Hyvä, että olet huomannut. Valtaosa parisuhteista alkaa ystävyydestä. niinhän se menee.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Seksuaalinen kipinöinti on yhtä kuin ihastuminen ja "rakkaus". Toisin sanoin: Ilman seksuaalista kipinöintiä ei ilmene ihastusta eikä "rakkautta". Eli seksuaalista parinvalintaa ei tapahdu.

Sä et näköjään rakasta ketään, etkä ole koskaan rakastanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että olet huomannut. Valtaosa parisuhteista alkaa ystävyydestä. niinhän se menee.

Ani harvoin vastakkaista sukupuolta olevat ystävät päätyvät parisuhteeseen. Parisuhde alkaa, jos alkaa, vain hetekalta, jonne yleensä menevät kaverit. Koulukaverit, opiskelukaverit, työkaverit, treenikaverit, pelikaverit, ryyppykaverit, yms. Siis mies ja tyttö jotka tuntevat seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan sekä jossain määrin tuntevat toisiaan, tietävät toisistaan, kiiruhtavat hetekalle. Ystävät ani harvoin.

Erehtyminen kuitenkin on mahdollista, etenkin munasarjakkaille. He saattavat hyvinkin kuvitella että kyseessä olisi ystävyyssuhde, vakka todellisuudessa kyseessä alun alkaen on ollut, ja edelleen on, miehen seksuaalinen kiinnostus tyttöä kohtaan.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Ani harvoin vastakkaista sukupuolta olevat ystävät päätyvät parisuhteeseen. Parisuhde alkaa, jos alkaa, vain hetekalta, jonne yleensä menevät kaverit. Koulukaverit, opiskelukaverit, työkaverit, treenikaverit, pelikaverit, ryyppykaverit, yms. Siis mies ja tyttö jotka tuntevat seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan sekä jossain määrin tuntevat toisiaan, tietävät toisistaan, kiiruhtavat hetekalle. Ystävät ani harvoin.

Erehtyminen kuitenkin on mahdollista, etenkin munasarjakkaille. He saattavat hyvinkin kuvitella että kyseessä olisi ystävyyssuhde, vakka todellisuudessa kyseessä alun alkaen on ollut, ja edelleen on, miehen seksuaalinen kiinnostus tyttöä kohtaan.

Siis nimenomaan hyvin usein päätyvät. Harvalla kuitenkaan on vain yksi ainoa erisukupuolinen ystävä, joten tietenkään kaikki ystävyyssuhteet eivät muutu parisuhteiksi. Ystävyys kuitenkin on se ehdottomasti yleisin tapa aloittaa parisuhde. "Erehtyminen" ja totuuden kietläminen on tietenkin ihan ymmärrettävä puolustautumiskeino munakkaalle, joka ei kykene ystävyyssuhteisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis nimenomaan hyvin usein päätyvät. Harvalla kuitenkaan on vain yksi ainoa erisukupuolinen ystävä, joten tietenkään kaikki ystävyyssuhteet eivät muutu parisuhteiksi. Ystävyys kuitenkin on se ehdottomasti yleisin tapa aloittaa parisuhde. "Erehtyminen" ja totuuden kietläminen on tietenkin ihan ymmärrettävä puolustautumiskeino munakkaalle, joka ei kykene ystävyyssuhteisiin.

Ystävystyminen kestää vuosia. Kuuma/halukas katse on noin 2 viiva 4 sekuntin pituinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et näköjään tiedä mitä rakkaus on, etkä ole koskaan tiennyt.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Sä et näköjään tiedä mitä rakkaus on, etkä ole koskaan tiennyt.

Minä tiedän kyllä ja rakkus ei liity mitenkään himoon, eikä rakkauden tuntemiseen tarvita himoa.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Ystävystyminen kestää vuosia. Kuuma/halukas katse on noin 2 viiva 4 sekuntin pituinen.

Ystävystyminen voi tapahtua hetkessä. Ystävissäkin on usein sellaisia, joista jo muutaman minuutin jutustelun jälkene tuntuu kuin heidät olisi tuntenut vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies rakastaa noita punaisia korkokenkiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies rakastaa noita punaisia korkokenkiä!

Taitaa olla enemmän pakkomielteinen niiden suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ystävystyminen voi tapahtua hetkessä. Ystävissäkin on usein sellaisia, joista jo muutaman minuutin jutustelun jälkene tuntuu kuin heidät olisi tuntenut vuosia.

Ehkä yksi miljoonasta tapauksesta voi. Vähiin käy mahdollisuudet kohdata se oikea tuota kautta.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Ehkä yksi miljoonasta tapauksesta voi. Vähiin käy mahdollisuudet kohdata se oikea tuota kautta.

Olen tosi pahoillani, jos sull on noin. Mulla ja omassa tuttavapiirissäni tuo on tavallista ja likipitäen jokaisella on vähintään se yksi ystäva, jonka kanssa on noin

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla enemmän pakkomielteinen niiden suhteen.

Kylläpäs nyt känsäjalkaisia kiukuttaa!

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Kylläpäs nyt känsäjalkaisia kiukuttaa!

Suora käännös englannista. Ei kukaan oikeasti kenkiä rakasta, eli kenkiin rakkautta tunne. Ei ainakaan yksikään tunne-elämältää terve yksilö.

• Anonyymi

maalla ole niin paljon tarjontaa, ja jatkuvuutta jos yksi lähtee,

• Anonyymi

Mulla menee niin, että jos ei vonkaamatta onnistu läheisempi tuttavuus jossain vaiheessa, niin sitten saa olla koko suhde muutenkin.
      Sen ei tarvitse kuitenkaan tapahtua heti.

• Anonyymi

Minen siirry enää mihinkään.

Eiku, mä.tiedän, tuohon.vaikuttaa kyllä kaikki.

Kelistä myöten.

Ja sitten, haluan kyllä. Mutta ei se missään tapauksessa nuin.suorasukaista ole.

Tai siis.

Emmä.vaan edes osaa pyytää tai haluta sitä oikeastaan.

Emminä tiedä kohta tai liekkö milloinkaan.edes tienny, mistä mun.oma "kokemus" on.peräisin.

Onhan sitä, en sitä kiellä ,
      Mutta selvää .
      ...no.kait sitten jo toisinaan en tiedä.

Tähän on tarvittu paljon.aikoo, enkä.ole siitä lainkaan harmissaan.

Tämä on kuitenniin.iäni, joka puhuu hiljaa.

Se on kieltämättä minussa sisäsyntyistä.

• Anonyymi

Hyvä hyvä. Naisilla on järki päässä.

• Anonyymi

Kaikki suhteet alkaa kellä mitenkin. Nuorena minäkin luulin, että seksiä pitää olla pian ja ahdistumisesta huolimatta mielistellen suostuin, vaikken olisi ollut oikeasti edes valmis. Opin aika pian, että moni ihminen on alapää edellä ja yläpäässä sitten jätättää, eikä suhde tuu ikinä kestämään syystä, ettei korvienväli ole ennen alapäätä.

Jasu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      369
      4832
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      353
      2819
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2481
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      87
      2073
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      464
      1843
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1574
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1407
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1372
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1292
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe