Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hanna-marja
profiilit
hanna-marja
hanna-marja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
22
Kommenttia
321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, ja kun sä olet niin helvetin aikuinen ja fiksu, niin selvitäpä kuinka monta tautia 7-vuotiaalla voi syyhytä!
Täydennäpä omia tietojasi vaan pappa, kun et edes tiennyt että visvasyylä on kondylooma...Ja sulla kun on vielä niin lukenut ystäväkin!
Kun väitit olevasi epäonninen...Se on vaan tyhmyyttä.
Puolusta vaan kaikkia 4 tautiasi sillä, että lääkäriystäväsi kertoi ettei kondomi suojaa 100%...
Oliko sulla syyliä pienenä jalkapohjissa? Selvitä mitä tarkoittaa papilloma-virus.
19.01.2006 19:39
Opiskelen terveydenhuoltoalaa.
Ymmärrät herra aikuinen varmasti, että saunanlauteet eivät tilanteessasi ole ainut vaihtoehto?
Tietääkö meidän 'olette nuoria, ette tiedä mitään'-juntti, mikä on saunan lauteiden lisäksi se suurempi todennäköisyys? ;)
Saunanlaudejuttu on tutkimusvaiheessa ja erittäin epätodennäköinen juttu.
Luen juuri lastentautiopin tenttiin. Kirjoitanko sulle sieltä suoraan?
19.01.2006 19:30
...aika hassua juttua ;)
Kuvitteletko tosiaan, että saat pidettyä sukupuolitaudit nollassa? Kaikkia tauteja ei automaattisesti testata, kondomi ei suoja 100%, miehet valehtelee...Vai sullako on jotku tuntosarvet päässä ja niiden avulla tunnistat sellaiset ihmiset joita voit autuaasti paneskella??
Kondylooma 80% prosentilla suomalaisista. Kerro hyvin perusteltu tapa, jolla vältät kyseisen taudin. (ellet sitten elele rakkaudentäytteisessä parisuhteessa loppuelämääsi saman miehen kanssa...Tosin tiedän neitsyen, jolla oli HPV, miksette tekin sitä voisi saada?)
Olen terveydenhuoltoalan opiskelija ja luin juuri tutkimuksen, jonka mukaan tämän päivän junnuilla tulee kaikilla olemaan HPV-virus sairastettuna 4kymppisinä.
Mull on seksi tärkeämpää kuin rakkaus. Menneisyys tekee tehtävänsä ;)
19.01.2006 10:42
Ja uskotko sä tosiaan, että oot saanu jotain saunan lauteilta ;)
19.01.2006 10:31
olen 22-vuotias ja harrastan ainoastaa 3kumppisiä miehiä...Laadutonta naida nuoria poikia ;)
Saat ihan erilaista kohtelua ja seksi on parempaa.
17.01.2006 07:26
Kondylooma on virus, mutta on tapauksia, joissa elimistö on sen tuhonnut...Kondylooma voi siis kadota.
16.01.2006 20:29
Nyt on Urmas vähän pihalla...Naisilla on ihan yhtälailla halunsa ja tarve saada!
15.01.2006 19:09
Arvaa kuinka moni mies antaa sun ottaa suihin vaikkapa huuliherpeksen kanssa ;) Kaikki taudit tarttuu suuseksissä...Surkuttele sitten HIV:si kanssa...
14.01.2006 16:05
Noin 3-5 kertaa kuukaudessa...Sinkku...
14.01.2006 11:31
En edes ole ammattilainen ja tiedän, että se on iso =P
14.01.2006 11:27
Mie ottaisin normin, miel alle 17 cm...Paksuus miel alle 5...
14.01.2006 11:24
Saat käydä lukemassa omia potilastietojasi jos haluat.
Mitä eroa on visvasyylällä ja 'pysyvällä kondyloomalla'? ;) ;) ;)
Tiedän myös ihmisen, jolla on kondylooma ollut jo ennen kuin oli edes ketään lähestynyt seksuaalisessa mielessä =P
Olen ymmärtänyt, että sen voi saada myöskin mammalta...
Luin joskus tutkimuksen, että HPV-virus olisi parin vuosikymmenen sisällä kaikilla...Tosin rokotehan on tulossa, sen saa siis 11-vuotiaat.
Kannattaa varmaan ruveta käyttämään kumia...mäkin taisin sen jossain vaiheessa kutinaa ymmärtää ;)
14.01.2006 02:51
Kiitti vaan tiedoista, eiköhän tuo ole juuri se mitä olen yrittänyt joskus täällä sanoa?!?
Pidätkö mua tyhmänä? Selitä tuo noille typerille miehille, jotka tällä palstalla ruinaa!
Voi luoja ;)
En ole mitään muuta koskaan sanonutkaan, kuin että haluan normikalun!! Lue niitä juttuja pappa !
13.01.2006 15:33
Kiitos viestistäsi =)
Sain oman tartuntani mieheltä, josta välitin hyvin paljon. Hänkään ei tiennyt herpeksestään ja sanoi juuri olleensa testeissä. Tyhmänä (vai ihastuneena) en edes ajatellut kysyä oliko vasta-ainetesti tehty. Ei ollut...
Ensioireet oli aika rankat ja viikon sairaslomalla tutkin viruksesta kaikki mahdolliset tiedot. Kaikki käsittelee tälläiset asiat omalla tavallaan ja ymmärrän, että olet romuna. Minäkin olin aluksi, mutta loppujen lopuksi ymmärsin ettei tämä asia maailmaa kaada. Vai kuinka usein sulla on oireita? Syötkö estolääkkeitä?
Uskoisin, että kannattaa kokeilla muutakin kuin lääketieteen tarjoamia vaihtoehtoja. Luontaistuotekaupasta ostin Red Marine Algae-purkin ja sen lisäksi syön sinkki- ja b-vitamiinitabletteja. Jos herpes olisi mulla useemmin aktiivisena, niin kokeilisin valkosipulihoitoa(kiinalaisella valkosipulilla). Voisin näitäkin kokeilla http://www.ecoway.com/tuote-noni.php
Kerron aina uudelle kumppanille herpeksestäni ennen ensimmäistä kertaa. Mielestäni se on reilua...Vähän se stressaa, mutta jokaisella kerralla on mennyt hyvin =) Miehet arvostavat sitä, että nainen kertoo ja myös sanovat sen. Kukaan ei ole järkyttynyt niin, että olisi kävellyt ulos ovet paukkuen. Aloitan vaan sanomalla, että haluaisin keskustella eräästä asiasta ja siitä se jatkuu ihan helposti =)
Meitä on paljon. Taudin esiintyvyys aikuisväestössä on 20-25%:n välillä...Sen kanssa voi elää ja toivoisin, että voisit rohkeasti ottaa seuraavan askeleen. Toivoisin myös, että voisin helpottaa oloasi =)
Tälle palstalle tuskin kirjoittaa ne, joilla menee hyvin viruksen kanssa, joten älä masennu täällä olevista kirjoituksista.
Olen kertonut pappaselleni kaiken mitä herpeksestä tiedän, mutta hän tehköön päätöksen. Kaipa tätä kuitenkin vielä yhdessä pohdiskellaan...En haluaisi kenellekään mitään pahaa.
Tsemppiä ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001093&posting=22000000006065380
12.01.2006 21:27
22cm ja 7 cm oli eri miehet. Olin 16-vuotias kun tuo paksu osui kohdalle, joten ehkäpä muistan väärin. Tai oikeastaan laskin väärin annettujen tietojen perusteella ;) Kelpaako se muistikuva, että se oli jumalattoman paksu, enkä edes kyennyt yhdynnästä suoriutumaan keskeyttämättä?
Sun tekstistä saa sen kuvan, että olen jättikalujen puolelle, mutta oletko ystävällinen ja luet aiempia kirjoituksiani. Niistä sitten huomaisit, että mikä se mun mielipide oikeestaan on. Artikkeli, jonka liitin palstalle oli hauska, suorastaan naurettava. En siis ole sen kanssa samaa mieltä.
Olen muistaakseni kirjoittanut näille säälittäville itsetuntonsa kanssa kamppaileville miehille asioiden oikean laidan, mutta eivät he tunnu sitä uskovan...Turhaa. Miten sinä tsemppaisit miestä, jolla on NORMIKALU, mutta ei sitä juuri siitä syystä aio käyttää?
Kyllä kiitos, olen nätti ;)
12.01.2006 19:37
Kiitos kaikille vastanneille ja kiva jos vastauksia tulee vielä lisää.
Pyrin jättämään röyhkeät kommentit omaan arvoonsa. Toisaalta haluaisin muistuttaa, että oireettomuus ei tarkoita taudittomuutta. Jospa teilläkin jotain jossain piileskelee ;)
Onnea teille puhtaista pimperoistanne :D, mutta ottakaa huomioon että on olemassa ihmisiä, jotka saavat herpesviruksen vaikkapa äidiltään. Loukkaavat kommentit jättäisin siis kakaroille.
Komistukseni varmasti tulee itse tekemään päätöksensä ja on se mikä tahansa, tulen sen hyväksymään.
12.01.2006 19:08
Huomioikaa ikä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hohhoijaa!
12.01.2006 07:38
No mutta hyvänen aika, oletpas sinä ystävällinen =P
11.01.2006 22:32
...hyvältä ;)
11.01.2006 18:26
Seurustelin joskus 18-vuotiaana miehen kanssa, jolla oli paksu ja lyhyt. Ihana oli penis, mutta aivoja se mies unohti käyttää ;)
11.01.2006 15:48
11 / 17