Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

22

Kommenttia

321

  1. Opiskelen terveydenhuoltoalaa.

    Ymmärrät herra aikuinen varmasti, että saunanlauteet eivät tilanteessasi ole ainut vaihtoehto?

    Tietääkö meidän 'olette nuoria, ette tiedä mitään'-juntti, mikä on saunan lauteiden lisäksi se suurempi todennäköisyys? ;)

    Saunanlaudejuttu on tutkimusvaiheessa ja erittäin epätodennäköinen juttu.

    Luen juuri lastentautiopin tenttiin. Kirjoitanko sulle sieltä suoraan?
  2. Kiitos viestistäsi =)

    Sain oman tartuntani mieheltä, josta välitin hyvin paljon. Hänkään ei tiennyt herpeksestään ja sanoi juuri olleensa testeissä. Tyhmänä (vai ihastuneena) en edes ajatellut kysyä oliko vasta-ainetesti tehty. Ei ollut...

    Ensioireet oli aika rankat ja viikon sairaslomalla tutkin viruksesta kaikki mahdolliset tiedot. Kaikki käsittelee tälläiset asiat omalla tavallaan ja ymmärrän, että olet romuna. Minäkin olin aluksi, mutta loppujen lopuksi ymmärsin ettei tämä asia maailmaa kaada. Vai kuinka usein sulla on oireita? Syötkö estolääkkeitä?
    Uskoisin, että kannattaa kokeilla muutakin kuin lääketieteen tarjoamia vaihtoehtoja. Luontaistuotekaupasta ostin Red Marine Algae-purkin ja sen lisäksi syön sinkki- ja b-vitamiinitabletteja. Jos herpes olisi mulla useemmin aktiivisena, niin kokeilisin valkosipulihoitoa(kiinalaisella valkosipulilla). Voisin näitäkin kokeilla http://www.ecoway.com/tuote-noni.php

    Kerron aina uudelle kumppanille herpeksestäni ennen ensimmäistä kertaa. Mielestäni se on reilua...Vähän se stressaa, mutta jokaisella kerralla on mennyt hyvin =) Miehet arvostavat sitä, että nainen kertoo ja myös sanovat sen. Kukaan ei ole järkyttynyt niin, että olisi kävellyt ulos ovet paukkuen. Aloitan vaan sanomalla, että haluaisin keskustella eräästä asiasta ja siitä se jatkuu ihan helposti =)

    Meitä on paljon. Taudin esiintyvyys aikuisväestössä on 20-25%:n välillä...Sen kanssa voi elää ja toivoisin, että voisit rohkeasti ottaa seuraavan askeleen. Toivoisin myös, että voisin helpottaa oloasi =)

    Tälle palstalle tuskin kirjoittaa ne, joilla menee hyvin viruksen kanssa, joten älä masennu täällä olevista kirjoituksista.

    Olen kertonut pappaselleni kaiken mitä herpeksestä tiedän, mutta hän tehköön päätöksen. Kaipa tätä kuitenkin vielä yhdessä pohdiskellaan...En haluaisi kenellekään mitään pahaa.

    Tsemppiä ;)

    http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001093&posting=22000000006065380
  3. ...hyvältä ;)