Vapaa kuvaus

Olen kuulemma jääkaappipakastimen kokoinen harrastelijakokki jota ei saa päästää viittä metriä lähemmäs lihatiskiä. Harrastelen myös suustaladattavilla mustaruutipistooleilla ampumista maajoukkuetasolla.Kesäisin moottoripyöräilen ja liikun luonnossa sieniä etsimässä ,loppu vapaa-aika meneekin autoja ropatessa. Motto: Kyllä se siitä. Linkit: http://www.motopalsta.com, http://mustaruuti.sporttisaitti.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

663

  1. Nyt kipaset autokouluun kyselemään vaihtoehtoja
    mut eikös se ole aivan sama minkämerkkisellä ja tyyppisellä pyörällä kortin ajat.
    Customi on hiukka hankalampi ajaa käsittelykokeessa.
    Onnee vaan ja tsemppiä ajoharrastuksen aloittamiseen.