Vapaa kuvaus

Olen kuulemma jääkaappipakastimen kokoinen harrastelijakokki jota ei saa päästää viittä metriä lähemmäs lihatiskiä. Harrastelen myös suustaladattavilla mustaruutipistooleilla ampumista maajoukkuetasolla.Kesäisin moottoripyöräilen ja liikun luonnossa sieniä etsimässä ,loppu vapaa-aika meneekin autoja ropatessa. Motto: Kyllä se siitä. Linkit: http://www.motopalsta.com, http://mustaruuti.sporttisaitti.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

663

  1. Laitilassa KK-team:issä työn hinta on halvempi kuin Turussa.
    Huollatin Fabian ja 60.n huollon hinta oli omilla öljyillä 240,viime vuonna Rintajouppi velotti 30.n huollosta 340,tosin siinä oli öljyt mukana mutta ei naftasuodinta.