antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
MITEN adventismiin tutustutaan ?
Minä olen omalta kohdaltani jo tuon kysymyksen selvittänyt - tutustumalla adventisteihin heidän omassa miljöössään, adve27584Lakiniuhottajista
Jos lainkiivailijat uskaltaisivat katsoa sisälleen, niin he eivät ihannoisi lakia. Ei ainakaan paavalit. Room. 7:10 j49581Avoin kirje Atte Helmiselle, 3.
## Helmiä johtajalta Kirjoittanut: ohhoh sanoi Eemeli 26.7.2008 klo 12.42 Onko "advari" Pääkonferenssin (=Jumalan yli37579Voiko sen sanoa näinkin?
MONIN TAVOIN VOIDAAN KRISTITYN VAELLUS KITEYTTÄÄ Auta lähellä olevia köyhiä ja tue kymmenyksilläsi lähetystyötä kaukais20577Timo Flinkin tuhatvuotinen !
> > > Kirjoittanut: Timo_Flink 7.9.2007 klo 08.52 2. ja 3. adventin välissä ------------------------- * pela31575Näin minä uskon, sanoi Uskova_1 (Riitta Nenonen)
Eiköhän tämä ole ihan oikeaa uskoa, tämä Uskova_1:den usko: Uskoontulo tarkoittaa sitä, että sinun syntiinlankeemukses28574Oletko 144000:s viaton neitsyt?
Oloetko neitsyt ja adventisti? Vietätkö lauantaisapattia? Jos olet sekä että, niin voit ehkä sovittaa itsesi tähän: Ilm37574Kiitän saamastani huomiosta
KIITÄN SAAMASTANI POIKKEUKSELLISEN SUURESTA HENK.KOHT. HUOMIOSTA - MIELENKIINNOSTA KIRJOITTAJAN PERSOONAA KOHTAAN ! O30574Storkin 100 % salainen tempaus
STORKIN SALAINEN TEMPAAMINEN Se on juuri Stork, joka sitä salaista tempaamista opettaa. Sillä kun adventtitotuuden muka39571Sapattisaarna2
ARMOLLINEN TOTUUS Joh. 1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kaut35569"Mutta hän jäi sanattomaksi"
Matt. 22:12 Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?'36567Ei RAAMATTU tiedä 3. ja 4. käskyä !
MISTÄ LÖYTYY TASAN 10 KÄSKYÄ? Olen niin tyhmä - etsi SINÄ minulle; siis Raamatusta!!! Tai Isosta Raamatun Tietosanakir60564Ainoa Poika - syntynyt vai luotu?
EIKÖ AINOA OLEKAAN AINOA? ### 4. Poika Jumala, iankaikkinen Poika, tuli ihmiseksi Jeesuksessa Kristuksessa. Hänen kaut39563Aika heitellä kiviä - aika myös kerätä ne
ÄLKÄÄMME ALIARVIOIKO PAHOLAISTA VALHEEN MESTARINA ! Raamattu-palsta kirjoittaa: ### Kyllä mato kuolee ja tuli sammuu!!23556100 %:sti halveksivat meitä lukijoita ?
Ne kirjoittelee monenmoista oppisotkua ja sitten kun lukija kertoo, minkälaisen yhteenvedon on on siitä tehnyt - ne eivä46545Ellenismi on "kommunismia"
ELLENISMI ON "KOMMUNISMIA" Joka todella tahtoo tehdä Jumalan tahdon, hän tekee sen nimenomaan itse. Hänelle ei tule mie38543Sapattisaarna8
Siunattua lauantai-iltaa kaikille tasapuolisesti! LAKI VAI JEESUS ? Luotatko siihen, että Jumala palkitsee sinut siitä19543Väärä tuomio - Golgatan rangaistus uusiksi ?
Alex väittää Golgatan työstä: tuomio oli täysin laiton, epäoikeudenmukainen ja väärä. ( http://keskustelu.suomi24.fi/no46543Kaikki alex-kasista ja jumalan luonteesta
alex-kasin henkilökuva - kaikki alex-kasista: alex-aksin galleria - olkaa hyvät ja tutustukaa! http://galleria.suomi24.27540Muistutan sapatista ja laista tosissani
Kun on 8 x 3 enkeliä näkösällä palstalla, pitänee minunkin poloisen kirjoittajan osani täyttää taas. SAPATTI Jumala sai29535