antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Iätikö mätänet, kolme-enkeliä?
> > > Kuoliosi pahenee Kirjoittanut: kolme-enkeliä 13.10.2007 klo 13.25 ellet tee jotain! Selityksesi on tyypilli18428Se kahdeksas päivä
"KATSO, MINÄ TEEN UUTTA" - KAHDEKSAS PÄIVÄ "Kahdeksas päivä viittaa uuteen liittoon Jeesuksen veressä - ikuiseen sapati25427VAIN LAPSET PÄÄSEVÄT TAIVAASEEN - opettaa elävä Sana, Jeesus !
MARK 10:13-16 t a k a a kiistatta, että vain lapsi pääsee Taivaaseen. Toki hänet siis kastaa voi! Toki Jeesus antaa m9427Herra ei T.Sunilta mitään vaadi
JOLLE ON ANNETTU, SILTÄ VAADITAAN KORKOINEEN - ei totuutta voi ottaa, se annetaan kelle annetaan; joten sunilaisuus ei0426Timoflinkiläiset perikööt maan !
SAATANAN AUTIOITTAMA MAA KANSOITETAAN IKUISESTI ? Kolmen-enkelin & timoflinkiläisten a-uskonto on mukamas 100 % luotett23425Sapatin uudistus - suuri märkäpaise?
PALSTAN SUURI MÄRKÄPAISE - SAPATIN UUDISTUS V. 1844 ? Kristinusko / Adventismi-palstasta on muodostunut sapatti-palsta.24424Näpit irti lain tauluista, joita ei enää ole !
David Wilkerson kertoo, että elämme historiamme suurinta ahdinkoa. Siihen ei varastikaan auta, vaikka alex-8 löytäisi l46424PALESTIINALAISET - filistealaisten manttelinperijöitä
Moni adventisti - ja vielä hämmästyttävämpää, että moni muukin protestantti - pitää israelilaisia tunkeilijoina ja pales8424ONKO TEILLÄ HÄPYÄ LAINKAAN?
Kun toin esiin silminnäkijä Johanneksen todistuksen, siitä, että Jeesus sapattina antoi käskyn kantaa, ja siten uhmasi M28420Vain tämä asia: Vain epäusko kadottaa !
USKO PELASTAA - EPÄUSKO KADOTTAA - nyt keskustellaan vain tästä U s k o o n J u m a l a n t e k o j a - uskomin27420ML213:lle ja hänen opetuslapsilleen
GAMALIELIN OPETUSTA VAI JEESUKSEN TUNTEMISTA Hei, ML213 ! Et ehdi vastauksiinkaan tutustua, kun jo ammut uusia raketteja30419Ensin tulee antikrsitus
Ymmärrämme ettei meillä ole mitään toivoa tässä elämässä eikä tulevassa, jos Jumala ei edes Israelista pitäisi huolta.26418Ikuisuus ON !
Päivän eksytys: "Minä en mihinkään sielun kuolemattomuusoppiin usko!". (Liberaaliteologi timo flink). RAAMATTU SILTI SA0417Ne 144000 puhuvat HEPREAA !
EIKÖS PELASTUS OLE PÄÄASIA, ENNEN ANSIOITA ?! Mitä mieltä 3-e, stork, ynnä muut? ("ylifariseuksen" arvot j otiedänkin)24415Laintäyttäjäkö armon saakin ?
LAINTÄYTTÄMINENKÖ ARMAHDUKSELLA PALKITAAN ? Adventistit, lukuunottamatta ns. evankeelisia adventisteja, väittävät ettei34414TÄYSIN VARMA
Room. 14:5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mie52414Kieloista tykkään - kielloista EN !
Siunattua! sapatti-iltaa tai oikeastaan sapatti-illansuun jälkeistä iltaa, sillä ei kai sunnuntaiaamusta vielä voida puh14412Raamattuun voi luottaa, AINA!
KOLMEN ENKELIN SANOMA > > > Kirjoittanut: kolme-enkeliä 7.10.2007 klo 17.38 sillä Raamatun vääristelijöitä vastaan6408Voiko vaimosi luottaa Sinuun? Tuskin!
Sopiiko vaimosi luottaa sinuun, joka olet korvausteologian puolestapuhuja ja antisemitisti? Ei voi eikä sovi, arvelen mi21405Lumimies Bushmanni
Pallo on heitetty, sanoi Bushmanni - lumipallo. Ei taida olla pallo hallussa eikä hommat hanskassa veli Bushmannilla ...33401