Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
PYH! Pitihän se arvata, että meidän pikku irvileukamme pääsi taas irvailemaan tästäkin.
Huvinsa kullakin.
16.02.2005 20:04
Pidätkö rakastelua työnä? No, olisipa kaikki työ aina yhtä mukavaa.
16.02.2005 17:40
Muistaakseni aika moni muukin naislaulaja, Korisevan ja Varjuksen lisäksi on ollut ennen opettajana (en nyt vaan muista että ketkä).
16.02.2005 16:53
Iskelmäradiosta olen jonkun biisin kuullut tuolta levyltä. Miten niiden kaikki laulut on aina niin samanlaisia ? Vähän voisivat uusiutua ja monipuolistaa niitä biisejään.
16.02.2005 16:50
Mun mielestä ei mitenkään kovin nätin näköinen koira noissa kuvissa. Vähän liian erikoinen mun makuuni. Mun mielestä koiran pitää näyttää koiralta.
Enemmän olen kyllä kissaihmisiä.
16.02.2005 16:46
Voi ,voi sentään sun juttujas taas. Kyllähän tapsa lukea osaa. Ei se mikään idiootti ole. Tapsa on itse sanonut yhdessä hastattelussa, että oppi lukemaan viisi vuotiaana.
16.02.2005 16:39
Taas joku irvileuka , esittää vitsikästä.
15.02.2005 21:35
Kaikkia ei voi miellyttää. Ja kyllä mä senkin ymmärrän ,että Tapsan ristiriitainen persoona on sellainen ,ettei kaikki hänestä välttämättä pidä. Suotakoon kaikille omat mielipiteensä.
Mielestäni Tapsa laulajana yliveto ja ihan hyvä jätkä muutenkin.
15.02.2005 20:55
Tanssijoita varmaan häiritsee ja harmittaa sekin ,kun esiintymislava vie niin suuren tilan siitä tansiparketista.
Ihme kun jivejalat ole vielä ehdottaneet ,että esiintyjät laitettaisiin pihalle soittamaan ja laulamaan, niin saataisiin tanssilattialle taas muutama neliö lisää hyvää tanssitilaa, että voi sitten kyynärpäät leveellä mennä vääntää sitä tangoa tms.
15.02.2005 20:46
Mun mielestä se on kans aika ärsyttävää, kun on siinä lavan edessä katselemassa ja kuuntelemassa jonkun suosikkiartistoinsa/bändinsä esiintymistä, niin tanssijat tuppaa ihan väkisin päälle.
Olen katsellut ,että monet oikein tähtäävät ,että varmaan osuvat johonkin lavanedessä olevaan ihmiseen. mieluusti he nostavat vielä kyynärpäitä vähän ylemmäs ,niin varmaan se tärähtää hyvässälykyssä päin pläsiä.
15.02.2005 13:01
Ontuva Eriksson. Sekä Tapio Rautavaaran, että Tapani Kansan laulamana.
15.02.2005 12:55
Mun mielestä on kiva, että Tapsa laulaa paljon erillaisia lauluja ,eikä aina niitä samoja, joka keikalla.
Tietysti soittajien mielestä se ei ehkä sitten ole niin kiva juttu, varsinkaan jos ei ole niitä nuotteja.
15.02.2005 12:51
Mä olen tuosta kyllä aikalaila eri mieltä.Kyllä Jari Sillanpää on paljon lällympi ja akkamaisempi, kuin Tapani Kansa. Mun mielestä ne on ihan eri kaliberia. Tapsa on paljon miehekkäämpi, eikä ollenkaan niin teennäinen.
Tapsa osaa esiintyä viihdyttävästi, tottakai hän silloin saa yleisöltä huomiota.
15.02.2005 12:47
Siinä talossa oli/on varmaan ulkohuussi ,eli tuon teorian mukaan sekin olisi sitten pyhiinvaelluskohde.
15.02.2005 12:40
Joo, niin sen täytyy olla, kansa määkii muttei T. Kansa ! :)
Tapsan ja Karin vastakkainasettelu on kyllä turhaa. Myönnetään, mutta mun täytyy pitää suosikkini puolta, jos joku sitä mollaa.
Tosiasia on se ,että molemmat ovat loistavia laulajia.
Nuoremmissa artisteissa on kolme sellaista artistia, joista mä myös tykkään. He ovat Tomi Markkola, Mikko Mäkeläinen ja Anna Eriksson.
13.02.2005 14:40
Kari Tapio nöyristelee ja yrittää miellyttää liikaa kaikkia. Ei ole kuitenkaan niin siirappinen, kuin sillanpää, mutat aikamoinen tohvelisankari kuitenkin ( "Reima"-aamutossu tohvelisankari)
Tapsan tyylista eivät kaikki pidä, kun se on niin suorasanainen, eikä turhaan yritä mielistele ketään, eli kosiskella yleisöä imelillä lässytyksillä, kuten Jari Sillanpää.
13.02.2005 09:33
Niin kai, kun harmittaa tuollainen kettuilu .
12.02.2005 23:43
Älä sinä Kikka nyt enää jaksa jatkaa. Jätetään tämä aihe jo tähän.
12.02.2005 23:42
Kari Tapio on tehnyt sinuun selvästikkin suuren vaikutuksen, kuten varmaan moniin muihinkin, mutta ei tietenkään kaikkiin.
Minuun hän ei nyt vaan ole sillätavalla kolahtanut. Se on jotenkin liian nössömäinen mies.Eikä muutenkaan niin kauheasti ole mun makuuni.
Sä et varmaan ole käynyt kovin paljoa muiden artistien keikoilla ( et varmaan ainakaan T.Kansan, koska kirjoitat hänestä sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Kuten ,että Kansa määkii ).
Minäkin olen nähnyt ja kuullut kolme kertaa Kari Tapion livenä laulamassa . (Kaikki ne kerrat ovat olleet nyt tässä muutaman viimevuoden sisällä.)
Kerran tanssilavalla, kerran eräällä torilla järjestettävässä kesätapahtumassa ja kerran yhdessä jäähallissa ( siellä oli country-tapahtuma, jossa Kari lauloi)
12.02.2005 23:40
Olen samaa mieltä !
12.02.2005 18:51
196 / 198