miten mies on/tekee?

ihmetellen

nii siis jos nainen on päällä ratsastaen niin mitä mies tekee alla, kun oman poikaystäväni kanssa joka on siis myös ensimmäinen sänkykummppanini makaa siinä ja laittaa kädet oman pään alle ja joudun ite vaa tekemää hommat mut eihä tän oikeesti kuulu mennä näi vai kuuluuko?
eri asentoja ollaa kokeiltu mut ite tykkään tästä ja myös mieheni mut olis kiva jos se vaik osallistuis joteki..
ei taija poikaystävä välittää saanko mä mitää irti siitä vai en vai päällä ollessa saan tietysti ite määrätä tahin ja sillei.

25

23992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sennossa

puristella persettä ja tissejä, sekä hieroa persereikää ja mahdollisesti painaa sormea sinne:))))

• Kuuluuko?

Onko joku EU-direktiivi, mikä määrää jo meidän sänkyhommatkin? Onko sanktioita, jos toimii toisin?

• minä

Mä yleensä teen kaikki työt. Kun tyttöni on päällä niin mä lantiota nostelen, koskettelen rintoja ja pebaa ja samalla säätelen tahtia kun muutenkin luulen että naisella on vaikee tehdä yhdyntäliikettä siinä asennossa. Ehkä harjotuksen kanssa voisi onnistua pelkällä naisen työllä mutta ei se minusta olis niin hauskaa eikä tuntuis niin hyvältä ;)

• ANNA

ne vastaliikkeet on hyviä

• Morticia

Meillä on tuossa asennossa näin: Välillä liikun minä, välillä poikaystäväni ja hän useimmiten hyväilee samalla persettä, klitorista ja rintojani. Vaikka paremmalta se minusta tuntuu kun hän liikkuu sisälläni nostellen lantiotaan, kun että minä liikun.. (kyllä sekin hyvälle tuntuu, mutta ei niin..) Toisinaan taas äänistä päätellen poikaystävästäni tuntuu paremmata kun minä liikun. ;)

Kyllä minusta ainaki tuntus aika tympiältä jos poikaystäväni vain makaisi alla..

• ihmetellen

voimaa sen verra et jaksaa ku ei siitä muute tulis mitää..pitää yrittää saaha jätkä nyt tajuamaa et pikkase enemmä sais olla mukana =)

• riina

Kyllä yhdyntä on kahden kauppa, aikas törkeää jos mies vaan makoilee kädet pään takana!
      Tiedän kyllä muitakin vastaavia törkimyksiä, härskein juttu lienee se, että mies makaa selällään ja kattele samalla tv:tÄ !!! kun naisena ottaa suuhun tai istuu hänen päällään.
      Vanha sanonta pätee tässäkin asiassa: Jos ei anna, ei voi saada.
      Yksipuolisuus on ikävää ja karkottaa loputkin halut passiivista kumppania kohtaan.

• narttu

sunnuntaiyö       
      Myöhään sunnuntai-iltana laitoin miestäni varten telkkariin playboy-kanavan päälle, jotta hän näkisi ihania naisia ja kiihkeitä nainteja, kun hän tulisi sieltä työhuoneestaan tietokoneensa ääreltä nukkumaan. Oli kello jo yksi yöllä, kun hän tuli viereeni sänkyyn, boksereissaan alkava stondis. Aloin hyväillä häntä ahnaasti käsilläni. Puristellen ihanan isoja palleja ja vedellenkädelläni kovettuvaa kalunvartta ylös ja alas. Siirsin peitot pois ja riisuin häneltä bokserit pois jalasta, että näkisin sen punaisena seisovan kalun, sen,joka tekee niin hyvää joka kerta kiimaisessa pillussani.Nautinnosta huokaillen mieheni nautti kosteista käsistäni jotka olin voidellut rasvalla. Siitä liukkaasta tunteesta tiukentuneissa palleissa ja suonikkaan kalun varressa, kun käteni liukuivat, puristelivat, sivelivät. Terskanpään eksyessä välillä kosteaan suuhuni.Otin yöpöydän laatikosta kortsun ja rullasin sen hitaasti kovan sykkivän kalun päälle, koska tiesin, että mieheni nauttii välillä kortsun laittamisesta ja sillä naimisesta.Menin hänen yllensä haara-asentoon ja hitaasti istuin kivikovan kyrvän päälle, hitaasti se työntyi kuumaan pilluuni. Tunsin kuinka mieheni työnsi vastaan, niin, että kyrpä menisi mahdollisimman syvälle asti.Rytmikkäästi aloin liikutella lantiotani, supistella pilluni lihaksia jokaisella lantionliikkeellä.Ihanaa oli säädellä vauhtia ja nauttia mieheni kiimaisesta katseesta, kiihtyvästä huohotuksesta, hänen puristellessa himon tiukentamia rintojani.Aah, miten ihanalta tuntuikaan kovan kalun liikkuminen märässä ja kuumassa pillussani.Lopetin hetkeksi liikkumisen ja kumarruin mieheni kasvoja kohden. Annoin imeä kovia nännejäni ja suutelin häntä kiihkeästi kuumilla huulillani. Kunnes taas aloin liikkeeni. Miten ihanaa onkaan liikutella lantiota, silloin tuntee tekevänsä ja nauttivansa tästä mahtavasta, kiimaisesta ratsastuksesta.Kiihdytin vauhtiani, tunsin kuinka mieheni huohotus kiihtyi. Hänen lantionsa nousi pilluani vastaan vauhdilla.Rajun ja ihanan orgasmin vavisuttavat väreet menivät koko kehon läpi, huusin ääneen viimeisten työntöjen hieroessa turpeaa klittaani.Aah, miten ihanat orgasmit molemmille. Mieheni puristellessa vielä rintojani, liikuttelin jälkinautinnossani lantiotani hitaasti kalun ollessa vielä sisälläni.Uuh..miten ihanaa!

• Jorma!

Eikö lähes kaikissa muissa asennoissa mies tee työn? Voisko ajatella että tässä yhdessä asenossa nainenkin viitsisi olla aktiivinen!

Meillä menee kyllä niin että jos kumppanini tulee päälle 1/10 rakastelusta niin hän myös haluaa määrätä tahdin ja etsii "kulmaa" jossa hänestä tuntuu hyvältä. Tietenkin liikun mukana ja puristelen pepusta mutta hän kuitenkin määrää tahdit. Kaikissa muissa asennoissa kumppanini ei käytänössä tee yhtään mitään, minä hoidan hommat.

Olen ostanut geisha kuulat ja vihjailut että lantiopohjan lihaksia voisi treenata, että siitä olisi hyötyä myös hänelle, mutta ei.

Olen tavannut kerran naisen joka oli treenannut lantiopohjan/pillun lihaksensa ja hän pystyi ratsastusasennossa muutamassa minuutissa lypsämään minulta spermat pois.

Että vinkkinä vaan tytöt. Jos haluatte pitää miehenne ja estää oman virtsankarkailut myöhemmällä iällä niin lantopohjalihakset treeniin.

• 4kymppinen

Hyvä Jorma! Naistenkin pitää ottaa vastuuta omasta nautinnostaan eikä sysätä kaikkea miehelle. Sellainen sopi ehkä aikoinaan kun nainen vaan hoiti "aviollisen velvollisuutensa". Nainen ei kuulemma voinut edes saada orgasmia, sellainen oli satua. Tänä päivänä, jos nainen vaatii, että miehen pitää tuottaa naiselle mahdolisimman paljon nautintoa (tai nainen vaihtaa miestä), pitää naisenkin osallistua.

Nimimerkki Riina vaatii mieheltä paljon.
        Mun entiset kumppanit on useat olleet aika laiskoja petissä. He todellakin odottaa, että mies tekee hommat. Se on ikään kuin yleisesti hyväksyttyä, että nainen on passiivinen. Jos mies erehtyy hetkeksikin hellittämään niin sitä katsotaan heti kieroon. Missä tasa-arvo ja vastavuoroisuus?

Meillä rakasteluun kuluu vähintään tunti. kiihkeämpään sellaiseen väsyy nopeasti ja mun kumppani huomaa sen ja tulee viimeistään silloin päälle ja tekee työt kun mä huilaan. Mä tietysti hieron hänen rintojaan kun hän tykkää siitä, mutta mun on aika turha kauheasti työnnellä alta vastaan. Kun 75 kg nainen on päällä niin sitä väsyttää itsensä vielä nopeammin kuin jos itse on päällä. Mitä järkeä siinä on? Silleen sujuu paremmin, jos nainen nojaa eteen tai makaa ihan mun päällä, jolloin paino on pois mun lanteiden päältä. Siinä on sit ihan helppo työnnellä.

Mä olen kyllästynyt sellaiseen itsekkyyteen, että vaikka mä tekisin mitä niin toinen ei viitsi/jaksa/tykkää tehdä tai suorastaan inhottaa tehdä samanlaista takaisin. Mun nykyinen kumppani on ihana kun hän ajattelee nin paljon minuakin.

• samppa

Hyvin sanottu. Mielestäni nainenkin voi osallistua touhuihin edes joissain asennoissa.

Omalla kohdalla nainen ei pidä suuseksistä joten ainoa asento missä hän oikeasti tekee jotain on päällä. En ymmärrä miksi siitä ei saisi nauttia tekemättä mitään? Sitähän seksi on naisille lähes aina.

Myönnettäköön, ehkä tuo oli kärjistävä yleistys, mutta omalla kohdalla on vain tullut passiivisia naisia.

• uskomatonta

Vierailin Fuengirolassa 92:ssa ja jouduin uskomattomaan seikkailuun brasilialaisen seksityöntekijän kanssa.
        Nainen päällä on hieno asia, jos homma on asiansa osaavan partnerin hallussa. Ammattilainen käyttäytyy kuin olisi mies päällä.
        Todella vaikeaa, mutta se onnistuu kyllä jos antaa mielikuvituksen ja ruumiinsa laukata.
        Uskomaton kokemus - suomalainen naislahna tuntui sen jälkeen todella surkealta.
        Menkää oppimaan.

• N 29

Olen samaa mieltä. En edes halua, että mies koskettelee minua silloin , kun olen päällä. Minusta asennossa on juuri parasta se, että saan itse määrätä tahdin ja käyttää omia käsiäni jos tarpeen. Harvemmin on ; )Kun itse alan olla valmis käytän niitä kuuluisia lantiopohjan lihaksia enemmän ja eipä menee montaa sekuntia kun alta kuuluu möreällä äänellä "mä tuun nyt" ; )

• 4kymppinen
        N 29 kirjoitti:

Olen samaa mieltä. En edes halua, että mies koskettelee minua silloin , kun olen päällä. Minusta asennossa on juuri parasta se, että saan itse määrätä tahdin ja käyttää omia käsiäni jos tarpeen. Harvemmin on ; )Kun itse alan olla valmis käytän niitä kuuluisia lantiopohjan lihaksia enemmän ja eipä menee montaa sekuntia kun alta kuuluu möreällä äänellä "mä tuun nyt" ; )

Tässä fiksun ja osaavan naisen puhetta!
        Riitäisipä tällaisia joka miehelle ;-)

• mauri ahonen
        4kymppinen kirjoitti:

Hyvä Jorma! Naistenkin pitää ottaa vastuuta omasta nautinnostaan eikä sysätä kaikkea miehelle. Sellainen sopi ehkä aikoinaan kun nainen vaan hoiti "aviollisen velvollisuutensa". Nainen ei kuulemma voinut edes saada orgasmia, sellainen oli satua. Tänä päivänä, jos nainen vaatii, että miehen pitää tuottaa naiselle mahdolisimman paljon nautintoa (tai nainen vaihtaa miestä), pitää naisenkin osallistua.

Nimimerkki Riina vaatii mieheltä paljon.
        Mun entiset kumppanit on useat olleet aika laiskoja petissä. He todellakin odottaa, että mies tekee hommat. Se on ikään kuin yleisesti hyväksyttyä, että nainen on passiivinen. Jos mies erehtyy hetkeksikin hellittämään niin sitä katsotaan heti kieroon. Missä tasa-arvo ja vastavuoroisuus?

Meillä rakasteluun kuluu vähintään tunti. kiihkeämpään sellaiseen väsyy nopeasti ja mun kumppani huomaa sen ja tulee viimeistään silloin päälle ja tekee työt kun mä huilaan. Mä tietysti hieron hänen rintojaan kun hän tykkää siitä, mutta mun on aika turha kauheasti työnnellä alta vastaan. Kun 75 kg nainen on päällä niin sitä väsyttää itsensä vielä nopeammin kuin jos itse on päällä. Mitä järkeä siinä on? Silleen sujuu paremmin, jos nainen nojaa eteen tai makaa ihan mun päällä, jolloin paino on pois mun lanteiden päältä. Siinä on sit ihan helppo työnnellä.

Mä olen kyllästynyt sellaiseen itsekkyyteen, että vaikka mä tekisin mitä niin toinen ei viitsi/jaksa/tykkää tehdä tai suorastaan inhottaa tehdä samanlaista takaisin. Mun nykyinen kumppani on ihana kun hän ajattelee nin paljon minuakin.

onko mälli niin tiukassa että joudut duunaan tunnin?

• Pidätkö rakastelua työnä? No, olisipa kaikki työ aina yhtä mukavaa.

• 4kymppinen
        mauri ahonen kirjoitti:

onko mälli niin tiukassa että joudut duunaan tunnin?

Kuules poikanen, kun kasvat isoksi niin sinäkin opit tykkäämään seksistä. Se tuntuu niin hyvältä, että tyhmäähän sitä on kesken jättää. Laukeaminen ei saa olla mikään yhdynnän päämäärä, koska sehän samalla loppuu siihen.

Enhän minä sanonut, että se jää siihenkään. Sitä voi jonkin ajan päästä taas haluta lisää. Aamuin, illoin, lounaaksi, päivälliseksi... ja jos monta kertaa laukeaa niin eihän heppi sit jaksa nousta. Kama Sutrakin opettaa miestä hankkimaan lisää kestävyyttä. Ei nainenkaan tykkää että vähän tökkästään ja se on siinä. Ei se nainen kauaa suakaan kattelis vaan etsii sellaisen miehen, joka kestää pitempään. Mitä hyvää muka löydät siitä, että tulet nopeasti? Jyystämiseksi ei mene pitkäkään pano, koska minun ei ole pakko aina tulla ollenkaan. Kun on parikin kertaa päivän aikana jo lauennut, sillä ei ole enää väliä.

• Seksipeto

"Eikö lähes kaikissa muissa asennoissa mies tee työn? Voisko ajatella että tässä yhdessä asenossa nainenkin viitsisi olla aktiivinen!"

On surullista, jos sinun seksielämäsi on sellaista, että aina joudut "tekemään työn". Meillä onneksi näin ei ole, vaan asennosta riippumatta olemme molemmat vaihtelevasti aktiivisia - vuorotellen (aktin aikana), tai esim. mielentilasta riippuen (jos toinen vaikka on väsynyt ja suostuu toisen iloksi, ehdottaja saakin olla aktiivisempi osapuoli sinä iltana ym.). Meillä ei jaeta "seksityövuoroja" niin kuin jotain tiskivuoroja, tai syyllistetä ketään liian vähästä tai liiallisesta aktiivisuudesta.

Nuo 'mies tekee kaiken' -ajatukset joutaisivat jo romukoppaan. On miehen oma vika, jos hän joutuu "tekemään kaiken" (voi kamalaa, kun JOUTUU tekemään seksiaktin aikana jotain, ihan sääliksi käy... perustetaanko Pelastetaan miehet -yhdistys?). Kyllä seksi on kahden kauppa ja jos kumppani on täysin passiivinen niin voi joko katsoa peiliin tai - jos on todella yrittänyt, ilman tulosta, vaikuttaa asiaan - vaihtaa kumppania.

• nainen
        samppa kirjoitti:

Hyvin sanottu. Mielestäni nainenkin voi osallistua touhuihin edes joissain asennoissa.

Omalla kohdalla nainen ei pidä suuseksistä joten ainoa asento missä hän oikeasti tekee jotain on päällä. En ymmärrä miksi siitä ei saisi nauttia tekemättä mitään? Sitähän seksi on naisille lähes aina.

Myönnettäköön, ehkä tuo oli kärjistävä yleistys, mutta omalla kohdalla on vain tullut passiivisia naisia.

Kaikissa asennoissa jossa mies tekee suurimman työn minä en todellakaan vain ole ja nauti ja luulen ettei moni muukaan nainen.

• neppari

oon kyllä huomannu eron kans! joskus ku on multa jumppailut unohtunu vähäks aikaa ni kyllä se seksissäki vaikuttaa ku paikat on löystyny.
        mutta ku pari viikkoo treenaa kunnolla musan basson tahdissa (mitää kuulia tarvita) ni kyllä mieskin tykkää ku on vähän vaikeuksii saada uppoomaan tiukkaan..

• neppari
        samppa kirjoitti:

kuvittele tilanne: nainen ottaa mieheltään vähän kevyemmin suihin ja kun katsahtaa ylös niin huomaa miten mies seuraa silmä kovana telkkarista urheilua. sit pieni naputus reiteen ja mies havahtuu taas tilanteeseen ja "ooooj, jee" jatkuu taas

• naikkonen*

Mielestäni nainen määrää ainakin pääasiassa tahdin silloin kun on päällä. Ensimmäinen partnerini taisi olla sinun partnerisi vastakohta! Hän oikein hyppyytti minua päällään ja se tuntui jo tosi pahalta, rintoihin sattui tiukasti nytkähdellessä. Silloin luulin etten pidä siitä asennosta, mutta onneksi myöhemmin on osunut "parempia" partnereita kohdalle. Onhan se tympeää jos mies pitää käsiään päänsä alla, tykkään jos mies koskettelee vartaloani sieltä mistä ulottuu, ja varsinkin pepusta (ei sentään peppureikään tarvitse), vaikka vain pitelee pakaroista kiinni. Joskus nykyinen mieheni liikuttaa hieman itseään minua vasten, välillä se tuntuu hyvältä, mutta välillä menee oma rytmi sitten sekaisin.

En usko että väljyydestä tai treenaamattomuudesta johtuu jos miehestä ei tunnu hyvältä naisen alla, niin kuin joku tuossa väitti. Enemmänkin makuasia, jotkut laukeavat nopeastikin naisen alla, jotkut haluavat laueta toisessa asennossa.

Outo väite sekin että mies tekee kaikissa muissa asennoissa kaikki työt, en voi myöntyä siihen mitenkään. Itse ainakin liikehdin mukana, eräs kumppanini jopa kielsi liikehtimiseni, ettei laukeaisi liian nopeasti...

• tytsy

...asiasta miehesi kanssa, vihjaile vaikka vähän mitä haluaisit hänen tekevän. Mulla ainakin nykyinen mies hyväilee vartaloani ja välillä kumarrun hänen ylleen, koska hän haluaa nuolla rintojani. Kyllähän siinä mieskin voi tehdä vaikka mitä, välillä myös työntöliikkeitä. Mieheni on yleensäkin aika hitaasti laukeavaa tyyppiä, joten kyllähän se helposti puurtamiseksi menisi, jos vain yksin touhuaisin ja mies makaisi kuin lahna.

Joskus aikoinaan tapailin jonkun aikaa miestä, joka ei mitään muuta asentoa näyttänyt tuntevankaan kuin nainen päällä. Kyllä siihen äkkiä kyllästyi, kun jokaikinen kerta toistui täysin sama kaava. Mies heittäytyi vaan sängylle makaamaan eikä millään tavalla osallistunut, laittoi vain kuvaamallasi tavalla kätensä päänsä alle. Kun ehdotin jotain muuta asentoa, niin hänellä lakkasi seisomasta. Joten luulen, että kyseisellä tyypillä toi johtu enemmänkin kokemattomuudesta, ehkä hän ei yksinkertaisesti osannut muuta. Sai sitten muutamassa viikossa lähteä vaihtoon...

• Molemminpuolista

En jaksanut lukea mitä muut tällä palstalla sanoivat, mutta minun ohje on, että kerro ihmeessä kaverilles mitä haluat hänen tekevän, koska jos olette kumpikin nuoria, niin ei varmaan aina tule ajatelleeksi mitä toinen haluaa. Jos teette sen kuin kuvaat, niin siitä loppuu hyvin äkkiä nautinto. Älä anna hänen tehdä niin.
      Kerro,Kerro ja vielä kerran KERRO mitä haluaisit hänen tekevän ja mikä tuntuu hyvältä.
      Minä itse hyväilen tässäkin asennossa naistani joka paikasta, nuolen , imutan , hieron tissejä... kaikkea !!!!! jam.jam kivaaaaaa..
      Vaimoni määrää kyllä tahdin jne.
      Huh.. ihan rupes tekemään mieli tätä kirjoittaessa
      Taidampa mennä vokottelemaan vaimoani!

• teki näin:

kun kiipesin ratsaille,se hieroi sormillaan nännejä ja suuteli ja imi myös.sitten kun oli imenyt kurkoitti katsomaan päärynääni.ei onnistu vai altavastaavalta?kyllä onnistuu sanon minä.että teki hupaa,ja itse sain hieroskella klitoristani häntä vasten.koskaan en sormin tehnyt sitä,ja aina tuli orgasmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      130
      7162
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2519
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      263
      1204
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1009
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      161
      937
    6. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      890
    7. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      69
      879
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      764
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      723
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      711
    Aihe