Oletko nähnyt suosikkiartistiasi muualla kuin tanssipaikalla? Kaupassa? Kahvilassa? Kadulla?Itse näin jokunen vuosi sitten, kun iltasella ajelin Vantalla, kun Kari Tapio ajoi vastaan - meni duuniin Hotelli Vantaaseen...ja pari viikkoa sitten olin kaupan kassajonossa Matti Eskon takana.
oletko nähnyt?
16
1271
Vastaukset
- Saapas
Useitakin artisteja olen nähnyt muualla kuin tanssipaikoilla. Kaikkein eniten olen muualla törmännyt Janne Tulkkiin. Kaupassa, maantiellä, autoilessani tullut vastaan ja ajanut samaan suuntaan, hänen ratsastaessaan, baarissa kahvilla istuttu samassa pöydässä jne... paikkoja on useita. Tomi Markkolaa olen nähnyt myös samoin Mikko Mäkeläistä, Jari Sillanpäätä, Katri-Helenaa, Topi Sorsakoskea, Johanna Pakosta, Saija Tuupasta ja Anita Hirvosta ainakin.
- joku vaan
Syksyllä "törmäsin" T.Kansaan Oulun Stockmannilla.
Sillä oli samana iltana konsertti Oulussa.
Vauhdikkaasti se siellä kaupan kaytävillä viiletti. Ihmiset tuijotti sitä aika pitkään. Ei Oulussakaan joka päivä noin tunnettuja julkisuuden henkilöitä näe. - Kiti
Mun äiti ja isä näki vuosia sitten Matti-Eskon, kun se oli tulossa just yhdestä viinakaupasta.
Mä näin viimekesänä Janne Tulkin erään huoltoaseman kahvilassa.- Yrjö
Matti Esko sano Leikin varjolla ohjelmassa ettei ole ikinä käynyt alkossa, kuten ei Takkulan hannukaan joka oli samassa ohjelmassa..
- bongaaja
Tapani Kansan näin kesällä, kun se tuli huolttikselle tankkaamaan autoaan. Yhdessä autossa oli jotain nuoria kundeja ja ne alkoi haastamaan Tapsaa kilpa-ajoon huutelemaan sieltä autosta ,että : " Tapsa tu viivalle si! ". Ei Tapsa ollut sitä kuulevinaankaan. Oli varmaan menossa keikalle, kun oli puku päällä.
- Marja
Anita Hirvosen olen nähnyt Riihimäellä kaupoissa monet kerrat.
- Sävel Sointu
Katri-Helenan toisem artistin keikalla ja kerran kesäteatterissa.
Jari Sillanpään lehdistötilaisuudessa
Kari Tapion ja Matti Eskon hotellin aamupalapöydässä
janne tulkin huoltoasemalla
Samoin Esa Nummelan ja NeljänSuoran pojatkin - Selma
just eilen näin mikko mäkeläisen ja basisti-rikun ravintolassa vapaalla.olivat katsomassa jean s:ää
- kaisa-kerttu
Mä oon nähnyt ja itseasiassa TUNNENKIN yhen kaverin,jonka serkun naapurissa on asunut semmoinen mies joka on ollut Kirkan roudarin kanssa samassa sateessa.Olen siis melkein julkkis itsekkin,joten respectiä tännepäin,kiitos!
- Onnen tyttö
tavanutkin monta,monta suomalaista artistia.Jutellut,saanut nimmareita,ottanut valokuvia,on muistoja monia.Tosin harvemmin nähnyt vapaa-ajalla kuin muutaman.
- pöllö
siis mitä?voiko artisteja nähdä muuallakin kuin niitten duunipaikoilla??Mä oon aina kuvitellut, että ei niistä kukaan käy kaupas eikä ne muutenkaan elä niin kuin ihmiset yleensä..
- Janscu
satuttiin Souvareiden Lasse Hoikan kanssa käymään samaan aikaan postissa.Sit kerran kävelyllä ollessani tuli Korsuorkesterin keikkabussi vastaan.
- --------
mä näin kerran mikko mäkeläisen kaupassa.siis ajatelkaa,kaupassa...voix olla niin että artistit käy ite kaupoissa ostamassa ruokaa...
- siveydensipuli
Joo on se kyllä tosi ihmeellistä. Mutta ei se ruoan ostaminenkaan vielä mitään... Sitäkin ihmeelisempää on se, kun mä Seiskasta luin taannoin ,että joku oli bongannut T.Kansan jossain huolttiksella lueskelemassa erästä miestenlehteä. AIJAIJAI TAPSUKKA!!!
- en usko
siveydensipuli kirjoitti:
Joo on se kyllä tosi ihmeellistä. Mutta ei se ruoan ostaminenkaan vielä mitään... Sitäkin ihmeelisempää on se, kun mä Seiskasta luin taannoin ,että joku oli bongannut T.Kansan jossain huolttiksella lueskelemassa erästä miestenlehteä. AIJAIJAI TAPSUKKA!!!
Hei oliko varmasti T Kansa???
Eihän se raukka osaa varmaan edes lukee katseli varmaan vai kuvia. en usko kirjoitti:
Hei oliko varmasti T Kansa???
Eihän se raukka osaa varmaan edes lukee katseli varmaan vai kuvia.Voi ,voi sentään sun juttujas taas. Kyllähän tapsa lukea osaa. Ei se mikään idiootti ole. Tapsa on itse sanonut yhdessä hastattelussa, että oppi lukemaan viisi vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074416- 1862451
- 641452
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1231089
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?951006Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131967- 105943
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865