Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just joo. Joulunakin täytyy tuollasta vnhaa juttua taas nostaa esiin. Kai se on niin ,että kun Tapsa on moiteettomasti hoitanut keikkansa, niin sitten tollanen yks pikkujuttu kuukausien takaa täytyy esiin tuoda, kun jostain aina pitää noiden Tapsan ääliö-inhoajien roimottaa.
24.12.2013 13:52
Kai se on törppö sun mielestä kun sun mielestä artistin pitäis kai palvoo sua kuin jotain kuningatarta. Sun idolisi Mikko Mäkeläinen on malli esimerkki semmosesta yli-imelästä joka suuntaan pokkailijasta, jolla on niin kiiltokuvamaiseks siloteltu imago, ettei pienintäkään särmää ja mielenkiintoo siitä tyypistä löydy.
20.12.2013 14:12
En tiedä sitten missä vika... Mun koneella tuo linkki kyllä toimii.
07.12.2013 21:55
Missä kohtaa juttuani kirjotin , että mua milläänlailla kiinnostaa jonkun Mikko Mäkeläisen hikiset pallit ?
07.12.2013 21:51
Tapsa on silkkaa charmia ! Hieno kuva !
Tapsan tulkinta laulusta on
komee !!!
http://www.tapanikansa.fi/mp3/Koen_uudelleen_entisen_joulun/02_Oi_jouluyo.mp3
07.12.2013 21:48
Todellisuudessa siellä Mikon kiltin alla on pikkuriikkinen prinssinnakki / katkarapu. Ja haju on mahtava kun se on ensin istunut autossa 200 kilsaa perse ja munat hikisenä ja sitten vetää ylleen tollasen kiltin mistä kaikki lemut oikein kulkeutuu lavanedessä silmät mulkeillaan olevien sieraimiin. Sääliksi käy Mikon hihhulifaneja.
07.12.2013 20:35
Hynnisen kailotus se tästä laulusta vasta kauheaa onkin.
20.11.2013 23:36
Jos olis mahdollista niin kirjottaisin vaan omalla Justiinax- nimimerkilläni, mutta jos/kun olet lukenut tätä palstaa niin olet varmaan huomannut ,että kun olen kirjoittanut vastauksen johonkin aiheeseen tai ite aloittanut jonkun aiheen, niin yleensä koko viestiketju tyrehtyy menee ihan pilalle ja hakoteille kun joku huomaa mun kirjoitukseni ja vastaa niihin tyyliin: Huomenta lehmäliini. Sitä on taas herätty navetasta... " . Gilla- nimimerkillä kirjottaessani sellaista ei ole tapahtunut.
29.10.2013 16:24
Usko sitten mihis lystäät. Mä en ala täälä kinaaman, kun mä en tämän palstan aihe ole vaan Tapsa. Sen vaan sanon ,että en mitään sääliä ole täältä ruinannut keltään, kun itekkin kirjoitan välillä aika kärjekkäästi, niin kyllä ymmärrän sen , että samalla mitalla saa sitten takaisinkin.
29.10.2013 16:15
EN oo Sepitini ! ( ootko oikeesti niin pölvästi että uskot ettei tänne muka muut kirjoittele kuin mä ? ) ja sen oon myöntänyt täällä jo joskus aikaisemmin , että kirjoittelen tänne myös joskus nimimerkillä " Gilla* ", mut en kaikki tuolla Gilla*- nimimerkillä kirjoitetut viestit EI oo mun kirjoittamia ( Tässä viestiketjussa joku on muu on kirjoittanut aisuri- viestin Gilla- nimimerkillä ).
29.10.2013 05:49
Tuollaset turhan hetkottajat on ihan höttöaivoja. Sitäpaitsi mä en kirjoittanut aloitusviestiä, mut olis kyllä upeeta päästäTapsan keikalle tuonne laivalle. Mä en ole mikään laivamatkustelun suurempia ystäviä, mut nyt vois tehdä poikkeuksen .
ps. Tapsa MYÖHÄSTYI Tukholman satamassa VAHINGOSSA siitä laivasta silloin joskus. Eiks sulle muka ikinä satu mitään vahinkoja vai miks sulla on varaa nauraa toisen myöhästymiselle ?
22.10.2013 17:18
Loistojuttu todella tuo Tapsan levy. Tapsan miehekään upee ääni sopii just mainiosti tollasten vanhojen klasikkobiisien tulkintaan, kuten ( Särkyneen toiveen katu, Kenties, kenties, jne... )
Kansiplaketti on tosi hieno. Nam ja maiskis !
21.09.2013 21:50
Mun mielestä kanssa laulaja on tärkeempi. Mä en ite ainakaan oikein tykkää pelkistä istrumentaali-kappaleista.
28.08.2013 17:57
" ei ole Tapsan voittanutta!". No niin just ! Sinäpä sen sanoit. Mut ei Tapsan tartte moisiin väkisin väännettyihin laulukisoihin osallista. Todelliset kunkut nousee pinnalle ihan muutoinkin omin musiikillisin avuin ja laulullisin lahjoin, niinkuin Tapsan lisäsksi just esim. Reijo Taipale. Sekä esim. Olavi Virta aikanaan jne...
28.08.2013 17:54
No ei kyllä hetero pidä tiukkoja valkoisia farkkuja, pinkkien paitojen kera. Korvakoru ja blondattu letti vielä lisää sitä Mikon hintahtavaa vaikutelmaa vaan.
Ja mistä muka tiedätte miten Tapsa kotona pukeutuu ? Ette varmaan oo käyneet katsomassa. Ja jos Tapsa jossain pitsihepenissä ja missa hörhötyksissä siellä kekkuloisi, niin ei kyllä varmaan Nina sitä katselisi ja olis tullut takaisin Tapsan luo asumaan.
Ja turha otat nokkiis jos sun suosikkejas arvostelen, kun ite ootte munkin mielen Tapsa- ivauksillanne pahoittaneet monet kerrat. nyt on tullut uutena noi naisten hepenissä keekoilu-väitteet . Noihin typeriin homppeli juttuihin nyt alkaa jo tottuun, kun niitä olette hänestä viljelleet iät ja ajat. Mulle Tapsa on aina miehisyyden perikuva !
21.08.2013 08:05
Tapsa osaa ottaa yleisönsä loistavasti. Eikä siihen mitään alapää-juttuja tarvita. Tapsan välispiikit nokkelia ja hauskoja. Olipa muuten harkittu veto ottaa tähän mukaan Kari Tapio ja Topi Sorsakoski, kun tiessit ettei kuolleita ole kohteliasta mollata niin ei niistä voi sanoa oikein negatiivista vaikka aihettakin saattais olla.
20.08.2013 23:10
Just joo. Kyllä on taas Reiskan töppäilyt niin vähäpätöisiä Annun mielestä. Kyllä se on niin ,että esim. kännissä esiintyminen on pahinta yleisön aliarviointia mitä artistin osalta voi olla. Jos Tapsa esiintyis kännissä niin mikä mekkala siitä nousiskaan. No saippuaa ei tosiaan auta pudottaa lattialle uimahallin suihkussa Tapsan tai keneenkään muunkan etenkään silloin jos sattuu olemaan Mikko Mäkeläinen samoissa tiloissa. Sen veran hintahtavan oloinen tyyppi on se. Pukeutumisestaan lähtien.
20.08.2013 22:58
Tapsalla on komein, kaunein ja sielukkain lauluääni tässä maassa. NIH! Siinä on kolkkous kaukana kun Tapsa laulaa.
01.08.2013 18:22
Parempi se uus tangokunkku on kuin se yli-imelä sliipattu mustalaisäijä joka jäi kakkoseksi !
01.08.2013 17:53
Mulla on isä ja maailman paras onkin. Ettäs tiedät ! Ja mitä se sua haittaa että tykkään eri ikäisistä laulajista ? En mä aseta mitään ikärajaa lempi laulajieni/ -näyttelijöiden tms. suhteen. Enhän mä niiden kanssa naimisiin ole menossa. Ammattitaitoa ja osaamista pitää laulajalla olla, oli ikä mikä tahansa ja Tapsa on loistava laulaja. Mä en suitsuta ketään ihan heppoisin perustein.
Kyllä mä pikkulikkanakin fanitin Tapio Rautavaaraa ( ja nykyäänkin) eikä mulle kukaan ole tullut sanomaan ettet saa siitä tykätä kun se on niin vanha .
30.07.2013 17:21
7 / 198