Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

563

1. Epäilyksesi ja tuntemuksesi kumpuavat ennen kaikkea omasta herkkyydestäsi ja suojaamattomuudestasi. Muiden energiat vaikuttavat sinuun liikaa ja saavat mielesi ailahtelemaan. Opettele suojaamaan itsesi, se on meille kaikille tärkeää. Voit ihan vaan sanoa: Minä pyydän suojausta. Pyydän, ettei mikään fyysinen tai henkinen paha voi minua koskettaa. Myös maadoitus ja chakrojen puhdistus ovat tärkeitä ja hyödyllisiä asioita; esim. tästä linkistä löydät ohjeita:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/kristallipallo/1475618/maadoitus-ja-suojaus/

Kaikki lähtee siis lopulta sinusta itsestäsi. Kun vahvistat ja puhdistat itseäsi, onnistut missä vain ja tulet paremmin toimeen ihmisten kanssa. Kukaan ei voi muuttaa muita kuin itseään, ja kun itse muuttuu, ymopäristökin muuttuu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista. Se mitä teet tänään, muokkaa huomisesi, eli jos et tee mitään, ei muutoksiakaan tapahdu :-)
  2. Parempi olisi yrittää unohtaa hänet. Teillä oli hetkenne, mutta valitettavasti teitä ei ollut pitemmäksi aikaa tarkoitettu toisillenne. Edessäsi on vielä jotain parempaa, älä huoli!