solissen

Iloinen, avoin, kiltti, toiseet huomioon ottava nainen. Johan nikkinikin kertoo luonteeni.
Aito ystävä sellaisille jotka ovat sen arvoisia
Sanon asiat suoraan niinku ne ovat,jos jotkut eivät sitä hyväksy niin se on heidän murheensa.
Lierot ihmiset saavat painua sinne mistä tulivatkin..
Ammatti: onhan se
Skype: on mutta sitä on turha vinkua, en ole kiinnostunut katselemaan runkkareita.
Ikä: Nainenhan on aina parhaassa ijässä, en ole suinkaan mikään kakara enkä mummo..
Chatin pahimmat peller ja trollit jotka eivät koskaan aikuistu voisivat perustaa oman huoneen ja hillua siellä,
Etenkin sellaiset jotka eivät sanoa naisesta mitään positiivistä vaan luulevat että kaikki on huoria, tosin on naisissakin sellaisia tapauksia jotka eivät ole lukeneet chatin sääntöjä.
Aloituksia
10
Kommenttia
15
ihmettelen vaan
ihmettelen todellakin taas kerran että kuinka jotkut miehet oikein ajattelevat. Onko se heille jokin nautinto kun saa ha5690ihmettelen vaan
ihmettelen todellakin taas kerran että kuinka jotkut miehet oikein ajattelevat. Onko se heille jokin nautinto kun saa ha5690miksi ei voida hoitaa kunnolla
olen nyt saanut sen käsityksen että ainakin jotkut terveyskeskuksen lääkärit eivät tiedä mistään mitään tai sitten eivät7589miksi ei voida hoitaa kunnolla
olen nyt saanut sen käsityksen että ainakin jotkut terveyskeskuksen lääkärit eivät tiedä mistään mitään tai sitten eivät7589kateuttako tai jotain muuta
En todellakaan jaksa ymmärtää että minkä ihmeen takia joittenkin ihmisten on vaan niin vaikee hyväksyä toisten ihmisten2727kateuttako tai jotain muuta
En todellakaan jaksa ymmärtää että minkä ihmeen takia joittenkin ihmisten on vaan niin vaikee hyväksyä toisten ihmisten2727Miksi ette voi hyväksyä
Tulin huomaamaan että joittenkin miesten on etenkin todella vaikea hyväksyä toisten onnea, miksi on näin? itselleni on s81695Miksi ette voi hyväksyä
Tulin huomaamaan että joittenkin miesten on etenkin todella vaikea hyväksyä toisten onnea, miksi on näin? itselleni on s81695suomi24 treffit
Sain yhteyttä reilut 1½ vuotta sitten suomi24 treffeissä yhteen mieheen ja ensin alkuun me lähetettiin vaan s-postia ja31208suomi24 treffit
Sain yhteyttä reilut 1½ vuotta sitten suomi24 treffeissä yhteen mieheen ja ensin alkuun me lähetettiin vaan s-postia ja31208varoittava esimerkki
Haluan kertoa tapauksesta joka on todellakin varoittava esimerkki monelle. Minulla oli ilmoitus lehdessä ja sainkin tode31590varoittava esimerkki
Haluan kertoa tapauksesta joka on todellakin varoittava esimerkki monelle. Minulla oli ilmoitus lehdessä ja sainkin tode31590kaipaan aitoja ystäviä
Olen asunut täällä Nokialla 2 vuoden ajan ja siitä ajasta 1½ vuotta sinkkuna.Olen 36 vuotias nainen ja olisi mukava löy0525kaipaan aitoja ystäviä
Olen asunut täällä Nokialla 2 vuoden ajan ja siitä ajasta 1½ vuotta sinkkuna.Olen 36 vuotias nainen ja olisi mukava löy0525erilainen juhannus
minun juhannuksen vietto on ollut ihan rauhallista ja 20 vuoden ajan myöskin eronnut jonkin verran mitenkä täällä suomes01000erilainen juhannus
minun juhannuksen vietto on ollut ihan rauhallista ja 20 vuoden ajan myöskin eronnut jonkin verran mitenkä täällä suomes01000suomi24 treffit
laitoin joulukuussa 2004 ilmoituksen suomi24 treffeihin ja vastauksia alkoi tula tiheään tahtiin. Tämän vuoden tammikuuu52153suomi24 treffit
laitoin joulukuussa 2004 ilmoituksen suomi24 treffeihin ja vastauksia alkoi tula tiheään tahtiin. Tämän vuoden tammikuuu52153mitä miehet ajattelee
olen useasti miettinyt sitä että mitä miehet oikein ajattelee meistä naisista? olen valitettavasti tullut siihen tulokse162114mitä miehet ajattelee
olen useasti miettinyt sitä että mitä miehet oikein ajattelee meistä naisista? olen valitettavasti tullut siihen tulokse162114