Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vihaan Simo Silmun musiikkia. En käsitä miksi ihmiset pitävät siitä. Yölintu on myös from s
08.08.2007 14:16
Toivon mukaan olen silloin TV:n ääressä, kun Eini ja Taiska laulavat. Molemmat ovat iskelmämusiikin horjumattomia pilareita!
16.07.2007 13:16
Siis ensinnäkin Metallican vaikutusta metalliin ei pidä väheksyä. Vaikka Metallican uusimmat levyt ovat melkein yhtä roskaa kuin HIMin koko tuotanto, niin Metallican 4 ensimmäistä levyä muuttivat koko metallimusiikin lähes täydellisesti.
HIMin musa on ihan täyttä kaupallista roskaa perustuen 80-luvun vitsiin love metallista.
On kyllä totta, että monikaan Metallican lämppäreistä ei ole saanut hyvää vastaanottoa, yksi harvoista, joka on saanut on Megadeth.
12.07.2007 11:04
Tuo duetto onkin yksi suosikeistani. Hieno ääni Mikolla. Kannattaa erityisesti kuunnella Kikka Laitisen tekemä kappale. Varmasti yksi kesän parhaimmista iskelmälevyistä!
hmm... tervetuloa Suomi24:n keskustelupalstalle. ;)
09.07.2007 14:22
Tiedän monta henkilöä, jotka ovat Suomessa tappaneet ihmisiä. Mm. isäni ja äitini on tapettu eikä poliisi edes suostunut tutkimaan asiaa.
06.07.2007 12:40
Mulla on kirves kotona. Jos joku uhkaa henkeäni, niin käytän sitä. Mulla on myös vasara. Omankädenoikeus rules!
04.07.2007 13:13
Miksi tapon yrityksestä voisi tulla tuomio? Saako Nobelin kemian palkinnon kemian yrittämisestä? Mielestäni jokaisen tapon yrityksen kohteeksi joutuneen pitäisi miettiä, että mikä hänen elämässään on vikana. Itseäni ei ole yritetty tappaa koskaan.
04.07.2007 13:11
sinulle?
02.07.2007 15:30
Minkä ihmeen takia sinun pitää sotkea poliisi asiaan? Olisi kiva jos poliisi joskus voisi ratkoa niitä oikeita rikoksia. Häirikkösoitot eivät ole oikeita rikoksia, koska niihin on myös itse syypää.
Kehtaatkin laittaa tommoisia viestejä tänne! Get a life!
02.07.2007 13:40
Raamatussa sanotaan myös, että kukaan ei tiedä paitsi Taivaan Isä, että koska Jeesus tulee takaisin. Edes Jeesus ei tiedä, koska tämä tapahtuu, siis ainoastaan Isä Jumala. Lisäksi Raamatussa sanotaan, että Jeesus tulee "kuin varas yöllä". Monia ennustuksia maailmanlopusta on tehty enkä usko niistä ainuttakaan. Tosin, Raamatusta voidaan päätellä mm. se, että ydinpommit näyttelevät suurta osaa maailmanlopun tapahtumista.
19.06.2007 13:00
Muutama vuosi sitten jo. Olin poliisi itse yhteydessä pari vuotta sitten, ja olen käynytkin poliisien luona. Toivon mukaan he tulevat vielä jonakin päivänä kylään, niin tarjoan niille tosi hyvää nakkirisottoa ja jos aikaa on tarpeeksi niin vielä kahvia ja kääretorttua.
14.05.2007 18:48
Ruotsin viisubiisi oli tällä kertaa niin huono, että olla voi. En edes muista milllainen se oli, kun ei jäänyt mieleen. Tietty plagiaattihuhuillakin on osansa asiassa!
14.05.2007 15:47
En tajua tätä nyky-yhteiskuntaa. Ensin suvaitaan värilliset ihmiset (mikä sinänsä on hyvä), sitten vammaiset, sitten homot ja lesbot, muut uskontokunnat jne. mutta tupakoitsijat halutaan pistää niin ahtaalle kuin vain voidaan. Mitä hemmetin väliä sillä on vaikka joku polttaisi parvekkeella? Minä en henkilökohtaisesti käytä parvekettani ollenkaan! Totuus on, että tehtaiden ja autojen päästöt tekevät hengitysilmasta paljon pahemman kuin pari tupakoitsijaa siellä täällä.
03.05.2007 15:02
Luulisi että ihmiset kyllästyvät jo Anna Erikssonin levyyn, kun kaikki hänen biisinsä soivat melkein peräkkäin aamusta iltaan. (Toki tykkään Annan musasta). Tulisi varmaan kuunneltua iskelmää useimmin, jos tajuisivat soittaa vanhoja klassikoita enemmän, kuten Baddingiä, Einiä ja Kristiina Mäkeä!
16.04.2007 18:33
Jäähyväiset -niminen kappale
Löytyy Terapian ekalta albumilta "Tule & Kazo".
Multa löytyy toi levy ja ehkä voisin kopsatakin, jos haluat... =)
[email protected]
16.04.2007 18:26
...että hevARI sanoo asiat niin kuin ne oikeasti on. Pidän kuitenkin oikeuden muuttaa mielipiteeni, jos hän sattuu arvostelemaan rajusti MINUN lempibändejäni. The Ark on tosiaan sellaista ruotsalaista h*m*poppia ja on hyvä, että joku sanoo sen suoraan. Odotan Arin levyä...hän on kun on yksi kaikkien aikojen parhaimmista suomalaisista laulajista.
13.04.2007 19:37
Olen kuullut Heli Ruotsalaisen nimen joskus. Täytyykin tsekata levy, kun se eksyy kauppoihin! =)
02.04.2007 18:32
Eikös se oo Eini...? =)
02.04.2007 18:31
Kiitos, nyt tiedän mennä heti kauppaan aamulla kun ilmestyy. =)
02.04.2007 18:30
potku perseeseen ja linnaan!
28.03.2007 17:33
2 / 21