Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

1. Moottorisahat ovat kivoja!

Tykkään moottorisahoista, niillä on kiva sahata...hmm...kaikkea kivaa, kuten seiniä ja katuja ja kaikkea kivaa!!! =) ht
    Huuhaa
    4
    320
  2. Rhannalle!!!

Säkö poistelet viestejäni? Miksi? Kaikki ovat olleet asiallisia!!! Onko sulla jotakin mua vastaan? Minä kuule tiedän kai
    Tanssi ja iskelmä
    3
    319
  3. Suomi tarvitsee hyvän näköisen presidentin!

Presidentin valtaoikeudet muutetaan nimelliseski! Pressa ei voi osallistua kohta mihinkään!!! Silloin on tärkeää, että p
    Vaalit
    9
    310
  4. Rakastan Lappia!!!

Lappi on todella hieno paikka! Siellä on paljon lakkoja, poroja, tuntureita, lunta ja rumpuja! Rakastan noita asioita! H
    Huuhaa
    7
    300
  5. Mie rakastan...!!!!

Mie rakastan Einii, sit mie rakastan suklaat, karkkii, kalapuikkoi Sit mie rakastan vitsei, nettii, musaa Sit mie rakast
    Huuhaa
    5
    299
  6. Johanna Pakonen

Olin tossa Johannan keikalla eilen. Häneltä on tulossa levy syksyllä. Mitäs tykkäätte hänestä? Mielestäni eka levy "Anna
    Tanssi ja iskelmä
    0
    298
  7. Huuhaa-ennätys!!!

Hihhei! Katsokaa http://reijopiippulamfs.blogspot.com/ Siihen olen listannut yli 30 artistilta 10 lempparibiisiä. Eikö
    Huuhaa
    9
    297
  8. Mikä outo biisi???

Justiinsa kattelin kasetiltani sellaista musavideota, jossa laulettiin "kesken askeleet...kalman maku suussa...tervetulo
    Kenen biisi?
    0
    296
  9. Sivut TÄYNNÄ HuuHaata!!!

Mulla onkin maailman huuhaamaisin kotisivu!!! http://www.blogger.com/profile/18429003 Pistäkää paremmaksi! Jos edes p
    Huuhaa
    5
    295
  10. Paula voittaa!

Paula Koivuniemi voittaa iskelmäfinlandian! Äänestäkää voittajaa!!!
    4
    295
  11. Einin paras 2000-luvun kappale?

Vaihtoehdot: Kun kosket mua Kerro mulle Kesä ja yö (uusi versio) Huone 105 Ajatusleikki Suoraan suoneen Mun suosikkini
    4
    294
  12. Lordille sukua?

Onkos tämä tyyppi sukua Lordin laulajalle? http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A361APSA9TSSQI/002-6478230-4714408
    Euroviisut
    1
    291
  13. AUTTAKAA!!!!!!!! ;)

Olen liekeissä! Apua! Olen tulessa! Minä palan! AAGGH!!!!! ;) Mutta sinä voit auttaa minua! Jos saan vähintään 5 vastau
    Huuhaa
    5
    286
  14. Johanna Pakosen uusi levy?

Onko tietoa milloin Johanna Pakoselta tulee uusi levy? ...
    2
    284
  15. Eini ja Elina uudessa Seurassa

Hyvät Eini-fanit (ja miksei Elina-fanitkin) :) Uudessa Seurassa on juttua Einin ja Elinan yhdennäköisyydestä sivusta 50
    1
    281
  16. Loppiainen!!! Hjälp!

Apua loppiainen tulee! Tätä se tiesi! Joku sanoi että se tulisi! Nyt se sitten tulee! Onko jotakuta joka voisi suojella
    Huuhaa
    6
    280
  17. Anna Erikssonin kiertue

Anna lähtee kiertueelle 3.11. - Aika kalliit kyllä liput - taitaa kyllä jäädä väliin. Mikähän noissa maksaa? Se että ar
    2
    278
  18. Hassuja yhdyssanoja

Tiedättekö mitään hassuja yhdyssanoja, joihin jokin lisäsana liitettynä tarkoittavat järkevää? Mallina esim. Sahamurhaa
    Huuhaa
    4
    273
  19. 30 suosikkia -kokoelmista

Onko teillä toiveita, että keiltä haluaisitte julkaisevan 30 suosikkia -kokoelman? Juuri äskenhän tuli Meiju Suvakselta
    1
    270
  20. Kim Wilden uusi albumi!

Joko olette ehtinnet kuuntelemaan Kim Wilden uuden albumin "Never Say Never"? Tosi hyvä albumi mielestäni. Todella pirte
    Pop
    2
    269