Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sillä se selviää.
17.06.2006 09:49
"Itse en ottaisi yhteyttä, koska kyseessä olisi luultavasti
vain kusetus, jolla ko. tyyppi yrittäisi
saada minut säälimään häntä. "
- Tuo tulisi minullekin mieleen ensimmäisenä.
17.06.2006 09:47
Heti, kun siltä tuntuu. Ei sillä ole mitään väliä. Juttu toimi, jos toimii. Siihen ei mikään eka kerran pihtaus ainakaan auta.
17.06.2006 09:44
Ei heru ymmärrystä tuollaisille ihmisille...
Itse olen kyllä aina tehnyt selväksi, että en halua pitää mitään yhteyttä exiini.
16.06.2006 17:48
Minäkin halusin seksiä vaimon olessa raskaana.... ja sainkin vielä sitä. Toisaalta, jos kaikki miehet jotka haluavat seksiä raskausaikana ovat kusipäitä, niin meitä taitaa olla aika paljon. Yhdeksän kuukautta ihan liian pitkä aika olla HALUAMATTA seksiä, minulle viikkokin on liikaa.
Ilman pystyn toki olemaan ainakin viikon joskus jopa useamman, sitten täytyy kyllä jo turvautua omaan käteen, jos ei mitään vaimo tarjoa edes auttavaa kättä. :)
15.06.2006 20:26
Kylpylään rentoutumaan, aahh niitä ihanan kosteita löylyjä, kyllä siinä sielu lepäisi =D
15.06.2006 18:34
Jotenkin on sellainen käsitys ruotsittarista, että ovat kauniita ja fiksuja. Toisaalta työssäni tapaamani venäläiset ovat olleet pääsääntöisesti varsin mukavia ja kohteliaita (joskaan ei kovin kauniita).
Italialainen ja amerikkailainen jää ehdottomasti hännille, vaikka minulla heistä ei mitään kokemusta olekkaan.
15.06.2006 16:23
"sä siis löysit rupsahtaneen eukon ja joku toinen on tullut vielä kymmenen vuoden aikana juttelemaan sulle"
- Mies jolle on "eukko" ja joku toinen "eukkokin" vielä osoittaa jonkinlaista huomiota on ehdottomasti YTM =D
14.06.2006 08:23
Jollakin on vain ollut liikaa vapaa-aikaa.
Ei tuota ole kyllä kukaan tosissaan kehitellyt. Uskoisin, että se on ollut jonkun kauppis-heebon hetken AHAA-elämys kesken oppitunnin =D
13.06.2006 22:28
Mistä te "naiset" olette tuon "päätelmän" keksineet??
En ole koskaan kuullut miesten huorittelevan (tai muuten luokittelevan) ketään naista sen takia, että tämä olisi antanut (tai mistään muustakaan syystä). Naiset sellaista tekevät.
Edellisellä komentilla tarkoitin lähinnä, että ehkä seksissä, luonteessasi tai ulkonäössäsi oli jotain sellaista, minkä takia ei ollut kiinnostusta jatkaa yhtä yötä pidempään (tai sitten ei vain "kemiat" kohdanneet.
Mikäli tuo kaivelee niin helvetisti, niin voi alkaa pihtaamaan vaikka hautaan saakka, ei se ole keneltäkään pois.
13.06.2006 22:15
"Käteen veto tuntuu JOSKUS paremmalta kuin vaimo."
- Tämä väittämä on tosi varamasti useissa pitkään kestäneissä parisuhteissa. Tiedän myös sen, että moni mies ei tällaista asiaa tunnusta kenellekään missään tilanteessa, eikä naisten ole helppo tuota väitettä uskoa.
Varmaan sun vaimoskin masturbointi tuntuu paremmalle kuin tollanen mies.
- Epäilen, kun se ei edes yllyttämällä suostu sitä enää nykyään tekemään. Minun puolesta masturbointi on naisillekin hyväksyttävää ja jopa suositeltavaa.
13.06.2006 21:19
1. pettäisitkö tilaisuuden tullen?
- Ehkä, ehkä en. Kaikki usko mennyt lauseeseen:"En koskaan voisi pettää".
2. miksi/miksi et?
- Mistä sen voi etukäteen tietää? Syitä voi olla monenlaisia.
3. mies/nainen, ikä?
- Mies, 31 vuotta.
13.06.2006 21:06
Ota vaan ihan rennosti ja nauti vaimosi menestyksestä.
Kumpi teillä on Mies kotioloissa? Se on minusta paljon tärkeämpi asia parisuhteen kannalta. Jotkut miehet taipuvat kotona täysin tossun alle ja yrittävät sitten korjata asiaa pätemällä työn ja ansioiden kautta.
Välitettävästi toisinaan, vaimo alkaa kaivata rinnalleen "oikeaa" miestä ja unohtaa sen kotioloissa tossunsa alle survoman miehen...
13.06.2006 20:58
Mikäli olen ymmärtänyt tuon lyhenteen oikein, niin olen YTM. Perusteluiksi sanoisin, että kysyntä on ollut jo noin kymmenen vuoden ajan suurempaa kuin tarjonta.
13.06.2006 20:51
Ilmeisesti sinussa ole tyttöystäväainesta.
13.06.2006 16:38
Parisuhteemme aikana on ollut useita pidempiäkin jaksoja jolloin vaimoni on tienannut enemmän kuin minä, eikä siitä ole ollut mitään ongelmaa. Minulle sopii ihan hyvin. Toisaalta aina olen tienannut sen verran itsekin, että tarvittaessa olen/olisin tullut toimeen omillani.
Mielestäni jokaisen tulisi elää ns. "suu säkkiä myöten" eli pystyä elättämään itsensä kaikissa elämäntilanteissa.
12.06.2006 22:06
"He ovat aina alkaneet määräillä oli sitten kysymyksessä huonekalut, vapaa-ajan käyttö, ruokaostokset, lemmikkieläimet siivousajankohdat vaatehankinnat ja rahan käyttö yleensä. Eivät tunnu ymmätävän myöskään sitä että aina silloin tällöin haluan tavata myös entisiä kavereitani."
- Tuota kutsutaan parisuhteeksi. Parisuhde vaatii yhteiset pelisäännöt ja molemmin puolista sopeutumista toimiakseen.
12.06.2006 18:44
Juu, ystävää minä vain sillä senssi-ilmoituksella.......
12.06.2006 17:40
"Kyselen vain koska satun olemaan juuri samoissa mitoissa ja pohdin kannattaisiko tehdä jotain."
- Eihän se noista lukemista riipu. Kerro vaikka strategisemmat mitat, kuntotestin tulos sekä rasvaprosentti, niin palataan asiaa ;)
12.06.2006 17:31
Naisten (ja saamattomien teinipoikien) hommaa tuo huorittelu. Enpä ole sellaista miesten suusta kuullut.
12.06.2006 17:25
644 / 661