- Tuo rakkauvenvirsuu jo kertoi, että oot oikeen supermäntti ! :D
- Voi Taikis...Oon jo usein miettiny, että mihin sinäkin oot joutunu.. Kiva, että oot edelleen hengittävien joukossa. :))
On hyvä asenne se, että yrittää ajatella muista aina hyvää. Sitä minäkin koitan noudattaa. :) - Tiiä tuosta sopuisuudesta...;) Noo..jos mua kohtaan ollaan nätisti, nii sit minäki oon.
Leijona on mun horoskooppimerkki ja sen sanotaan aina kostavan vääryydet. :)) - :))) Tiiä miten toi pelkkä sana mänttikortti saa nauramaan.
Senkin mäntti. ;) - Oliks tää =DV=:lle ? Hitsi, ku tätä systeemiä on vaikee kattoa, ku ei oikein ole kunnollista juttua tossa sarakkeessa... :)
- Näin on... Omat tyhmyydet pienenee, kun saa jonkun toisen kiinni.
- Niitä ensimmäisen kiven heittäjiä kyllä piisaa...
- Mun salakaappia ei voi ees avata, kun on luuranko-ukkoja täynnä...
Tässä vuosien myötä on tuo omatunto ollut kyllä sellainen muistuttaja, ettei se anna kyllä varaa yhteenkään mokaan. Nuo vanhat sitä yrittää unohtaa, mutta kyllä ne tuolla jossain alitajunnassa on. Ehkä hyväkin, että ovat, niin ei pääse toistumaan enää samat virheet. - Tuo on totta. Tosi kieroon sitä menee, kun alkaa itseäänkin huijaamaan.
Tuosta päin naamaa valehtelusta..Joistakin ihmisistä näkee heti päällepäin, kun he eivät puhu totta. Vaikka se valehteleminen silloin loukkaakin, niin vielä enempi säälittää se ihminen. - Varmasti tuon häpeänkin takia niitä itsemurhia tehdään, mutta luulisin että suurin osa tehdään siksi, ettei oikein jakseta tätä oravanpyörää kaikkine eri juttuineen.
Sitä pitäisi osata elää niin, että unohtaa sen menneen ja katsoo eteenpäin, mutta joskus käy niin, että vaikka itse unohdat, niin muut eivät unohda. Yritä siinä sitten unohtaa ja katsoa sinne eteenpäin. - Ai nii..mä unohin tuon vaihtoehdon kokonaan. :)) Aijai..se vata sattuuki ja kestää kauan ennenku paranee. ;)
- :))))) Sorry..eihän täs ole mitään nauramista. ;)
Nyt kaikki miehet vastaamaan tälle tulevalle ja hermostuneelle/panikoivalle isälle, että mites hän menee tästä eespäin...
Tohon synnytykseen voin minäki vastata, ku kait se miehilläki on samanlainen se synnytys ku naisillaki, et kyl se sattuu...ja pirusti sattuuki. :D
Mistäs reiästä muutes meinaat sen päästää ulos ? - Tekeekö mieli suolakurkkuja ? Vaihteleeko mielialasi ylös ja alas ? Jos vastasit näihin kymyksiin kyllä, niin olet ihan selvästi pieniin päin.
- Sehän se niin hienoa olikin, kun oli niin herkkä ihana nappisilmä. On upeaa, että on vielä ihmisiä, joita ei maailma ole kovettanut ja kusipäistänyt.
- Minäkin olisin halunnut Lindemanin voittavan. Ihana ääni ja ihana tyyppi muutenkin.
- Siinä oli biisi, mikä ei kans vanhene koskaan. :))
- Sama täällä. En tiedä mihin tarvin kirkkoa. Taitaa tuo kirkko vain tarvita minua. Ihmettelin suuresti, kun oli muksujen rippikoulut, niin sielläkin kaikki on maksullista. Olis sitä kiva saada edes jotain sen veron eteen.
- Meidän äiti teki aikoinaan aina omenapiirakkaa, mut mä otin ne omenaviipaleet aina pois siitä päältä. ;)
Nykyään, kun itse teen piirakkaa, niin sen päällä on vain suklaata. :))
Muuten olen kyllä omenoiden suurkuluttaja. Syön vuodessa montakymmentä kiloa . :) - Kiitti..yritän nauttia viimesestä viikosta. :))
Ja tänks vinkistä..Enpäs tajunnu tuota aatellakkaan, että ainahan on naapureiden ja naapurin naapurin omppupuut. Täytyykin alkaa yötöihin, ku omput valmistuu. ;) - Mooii..Minäkin tulin taas vilaseen tänne. :) Tulipahan sitä aikoinaan melkeen asuttua täällä.
Mä oon ollu koko viikon siinä luulossa, että mulla on vasta toinen kesälomaviikko menossa. No, tää onkin jo kolmas eli ei ole kuin yksi viikko jäljellä. :(( Mää en kestä, ku tykkään nii kesästä ja lorvailusta. Oon hoitanu kukkapenkkejä ja omenapuita, joista toinen teki nyt ekat omput. Tuli peräti viisi omenaa. :)) Vielä on kolme jäljellä, kun kaksi katos johonki. Ei kai linnut niitä pölli.. :P Toivottavasti jää ees yksi, niin sais maistaa. :))