Vapaa kuvaus

Rauhallinen, hidas perushämäläinen. Ei kiirettä mihinkään muualle kuin syömään. Lempikirjat: Monte-Criston kreivi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

33

Kommenttia

397

1. Tiedote

Joku kiukutteli poistopyynnön yhteydessä etten hoida hommaani kun häirikköviestit vaan saavat olla. Kyseinen viesti oli
    Lestadiolaisuus
    28
    411
  2. Nimim. !Vastaus

Lopeta tuo toisten häätäminen. Se ei ole sinun tehtäväsi.
    Lestadiolaisuus
    3
    402
  3. Darwin-aloitus, !Halleluja

Äskettäinen Darwin-aloitus oli ehdottoman asiallinen mutta niin kaukana tämän palstan aiheesta, että siirsin sen tiede/e
    Lestadiolaisuus
    5
    392
  4. KAIKILLE

Lukekaa http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9091027/44240776
    Lestadiolaisuus
    44
    371
  5. Uskovaiset vankiloissa

Kiinnostaisi millaiset mahdollisuudet on tehdä hengellistä työtä vankiloissa. Miten otetaan vastaan, käykö tilaisuuksiss
    Vankilat ja vankeinhoito
    4
    341
  6. Kiitokset kaikille

- ja ihan erityisesti teutalle, jonka toiminnan johdosta olen irtisanoutunut sheriffin tehtävästä. Otapa itse homma vas
    Lestadiolaisuus
    33
    315
  7. Plagiointi

Plagiointi- ja kopiointikielto koskee myös savon ukkoa, niin kauniita kuin kopsaamasi raamatunlauseet ovatkin. Pelkkä ko
    Lestadiolaisuus
    17
    306
  8. Laestadius ja Wieselgren

Eihän Laestadius tietenkään arvostanut kuolleen kirkon pappeja, eihän? Minkä takia hän kuitenkin kutsui Göteborgissa asu
    Lestadiolaisuus
    16
    203
  9. Poistoilmoitus

Olen poistanut kaksi viestiketjua joissa on ollut pitkiä lainauksia ilmeisesti tekijänoikeuksien alaisista teoksista. La
    Lestadiolaisuus
    1
    196
  10. Jumalan moraalinen pakko

Pyydän lukijoita ystävällisesti ottamaan kantaa seuraavaan: Luterilaistaustaiset uskovat pitävät yleisesti tosiasiana,
    Helluntailaisuus
    4
    172
  11. Vielä uskovaisista

Taisi kysymykseni jäädä tuonne taaemmas joten kysyn vielä millainen on uskovaisen vangin asema vankilassa. Vainotaanko,
    Vankilat ja vankeinhoito
    3
    171
  12. Muutos linjassa?

Rauhan Side -lehden takakannen lyhyessä esittelyssä luki ennen, että esikoislestadiolaisuus on evankelisluterilaisen kir
    Lestadiolaisuus
    3
    152
  13. Luotsille

Onnittelen onnistuneen valinnan johdosta. Toivotan sinulle pitkää pinnaa sekä samaa harkitsevuutta ja pitkää pinnaa jota
    Lestadiolaisuus
    6
    129