eslest
Vapaa kuvaus
Rauhallinen, hidas perushämäläinen. Ei kiirettä mihinkään muualle kuin syömään. Lempikirjat: Monte-Criston kreivi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]
Aloituksia
33
Kommenttia
397
Tiedote
Joku kiukutteli poistopyynnön yhteydessä etten hoida hommaani kun häirikköviestit vaan saavat olla. Kyseinen viesti oli28411- 3402
Darwin-aloitus, !Halleluja
Äskettäinen Darwin-aloitus oli ehdottoman asiallinen mutta niin kaukana tämän palstan aiheesta, että siirsin sen tiede/e5392- 44371
Uskovaiset vankiloissa
Kiinnostaisi millaiset mahdollisuudet on tehdä hengellistä työtä vankiloissa. Miten otetaan vastaan, käykö tilaisuuksiss4341Kiitokset kaikille
- ja ihan erityisesti teutalle, jonka toiminnan johdosta olen irtisanoutunut sheriffin tehtävästä. Otapa itse homma vas33315Plagiointi
Plagiointi- ja kopiointikielto koskee myös savon ukkoa, niin kauniita kuin kopsaamasi raamatunlauseet ovatkin. Pelkkä ko17306Laestadius ja Wieselgren
Eihän Laestadius tietenkään arvostanut kuolleen kirkon pappeja, eihän? Minkä takia hän kuitenkin kutsui Göteborgissa asu16203Poistoilmoitus
Olen poistanut kaksi viestiketjua joissa on ollut pitkiä lainauksia ilmeisesti tekijänoikeuksien alaisista teoksista. La1196Jumalan moraalinen pakko
Pyydän lukijoita ystävällisesti ottamaan kantaa seuraavaan: Luterilaistaustaiset uskovat pitävät yleisesti tosiasiana,4172Vielä uskovaisista
Taisi kysymykseni jäädä tuonne taaemmas joten kysyn vielä millainen on uskovaisen vangin asema vankilassa. Vainotaanko,3171Muutos linjassa?
Rauhan Side -lehden takakannen lyhyessä esittelyssä luki ennen, että esikoislestadiolaisuus on evankelisluterilaisen kir3152Luotsille
Onnittelen onnistuneen valinnan johdosta. Toivotan sinulle pitkää pinnaa sekä samaa harkitsevuutta ja pitkää pinnaa jota6129