Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
150
Kommenttia
2606
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä on eräs Regina kertonut olevansa mies.
"Rento Regina", sanoisin. Miehen identiteetti on tiedossa, eikä hänen viestinsä ole palstan henkeä millään tavalla vahvistanut. Semminkin kun Reginan viestit yleensä ovat hyvin läheisessä yhteydessä erään toisen nikin viestien yhteydessä.
Seuraavat toisiaan kuin hai seuraa laivaa.
Nyt kun tiedät, että nikkisi antaa negatiivisiä mielleyhtymiä palstalaisille, niin vaihda nikkiä tai rekisteröi se.
29.05.2005 11:55
Täällä on eräs Regina kertonut olevansa mies.
"Rento Regina", sanoisin. Miehen identiteetti on tiedossa, eikä hänen viestinsä ole palstan henkeä millään tavalla vahvistanut. Semminkin kun Reginan viestit yleensä ovat hyvin läheisessä yhteydessä erään toisen nikin viestien yhteydessä.
Seuraavat toisiaan kuin hai seuraa laivaa.
Nyt kun tiedät, että nikkisi antaa negatiivisiä mielleyhtymiä palstalaisille, niin vaihda nikkiä tai rekisteröi se.
29.05.2005 11:54
Olipa ihanaa, että olet taas niin pirteä että olet jaksanut kirjoittaa tänne palstalle!
Tuntui tosi mukavalle sydänalassa lukea sinun elämänmyönteistä tekstiäsi. Se on kuin puhdasta lähdevettä.
:)) Hymyilen kun ajattelen jos Beethovenisi aiheuttaa Gildalle ja Edisonille aihetta "kohtalon sinfoniaan"...
No jos Beethovenisi on vähääkään esikuvansa tapainen niin ei lotkauta edes korvaansa eikä välitä kissojen selän rottingille menosta!!!
Toivottavasti saamme raportteja miten tuo tutustuminen edistyy! Tuleeko kärhämää ruoka-astialle menosta ja muuta sellaista.
Iloista kesän alkua!
29.05.2005 11:30
että kun talvea varten ottaa saunavastakset
(Huom. sav. vasta=vihta) niin vanhan tiedon mukaan olisi ne otettava juhannuksen kieppeillä että lehdet eivät irtoa.
Mutta sitten näitä kertakäyttövastojahan voi ottaa kuinka aikaisin tai myöhään tahansa.
Minulla on vielä pakasteessa pari viime juhannuksen aikaan tehtyä vastaa.
Teen pieniä vastoja pakasteeseen. Kierrän vastan ympärille paperinarua, niin että siitä tulee kapea "makkara". Pari sellaista "makkaraa" yhteen muovikassiin.
Ylin hylly pakasteessa on aina vastoja täynnä.
Mikäs ihanampaa jouluaattona kuin ottaa tuore vasta pakasteesta, tuntea kesän tuoksut talven keskellä....
29.05.2005 11:19
Ruotsissa tänään....joten mikäs tässä, muut "keittiöorjat" tekee työt tänään!
Minä vaan makoilen divaanilla, katselen Formuloita ja juon shampanjaa ja syön mansikoita :DD ja passuutan itseäni!
Voin antaa raportin, että luonto on kauneimmillaan täällä meillä päin.
Omenapuut ja sireenit kukkivat parhaillaan. Kukkien tuoksu on huumaava, kun toin sireenikimpun sisälle.
29.05.2005 09:12
Vilkaisin profiiliani ja näin että sivullani on käynyt yli 30000 "uteliasta" sen jälkeen kun sivun avasin 1.11.2004.
Sinun sivullasi on käynyt n 8.500 ja olet avannut sivun 25.6.2000.
Et taida olla kovinkaan "suosittu"?
Jos sinun huvisi on sitten räpsytellä F5-näppäintä ja feikata mahtavia lukijamääriä paskan suoltamisestasi, niin siitä vaan sano Tsaikovsky.
28.05.2005 23:24
Mutta jos todella haluat maistaa niin Haaparannalta voi ostaa, samoin jos olet Tukholman risteilyllä, niin useimmissa elintarvikeliikkeissä löytyy kalasäilyketiskeiltä myös tätä herkkua: SURSTRÖMMING!
Varsinainen hapansilakkakausi alkaa elokuun 3. torstaina, jolloin koko Ruotsi Tukholman seuduilta pohjoiseen haisee märäntyneelle silakalle.
Pohjoisesta etelä-Ruotsiin muuttaneet järjestävät hapansilakkakestejä naapureittensa suureksi iloksi :)
Nykyään voi hapansilakkaa ostaa ympäri vuoden hyvinvarustetuista liikkeistä.
28.05.2005 20:16
jos on hyviä ystäviä jotka lainaavat korviansa ja jaksavat kuunnella kun on joku kriisitilanne!
Sellaiset ystävät ovat enemmän kuin kullan arvoisia!
28.05.2005 14:43
sanoi pässi kun päätä leikattiin :DD
Olen kasvanut suuressa perheessä ja olen oppinut pitämään puoleni jo pienestä saakka.
Olen myös oppinut pitämään heikompien puolta.
Kiltteyttäni ja avuliaisuuttani on käytetty hyväksi, mutta ei enää. Siitä pidän huolen.
Minulla ei myöskään ole minkäänlaista "auktoriteettikauhua", vaan jos on sanottava asiat niinkuin ne ovat, niin teen sen, olipa vastassani kuka tahansa.
Ei jää jäljelle tunnetta "olisi pitänyt sanoa niin ja niin".
28.05.2005 14:37
missä seistään!
Tuskinpa meidän kannattaa olla maailman omana tuntona ja yrittää tulla uusiksi äiti Teresioiksi!
Mutta jos omissa pienissä ympyröissämme osaisimme olla toinen toistemme tukena, niin siitä voisi hyvän tahdon renkaat levitä niinkuin renkaat vedessä.
Ainahan meidän on helpompi nähdä avuntarve kun se on meistä riittävän kaukana, mutta mitenkä on jos avun tarvetta on vaikka lähinaapurissamme?
Uskallammeko/jaksammeko/välitämmekö tarjota apuamme?
28.05.2005 14:17
että ylläpito ja palstalaiset ovat tiedostaneet täällä räyhäävän, häiriintyneen ihmisen olemassaolon.
Vastalääke on "kova kovaa vastaan". Mikään muu ei häneen tehoa.
28.05.2005 10:05
hankkisit itsellesi jotakin mielekkäämpää elämääsi ja lukisit vaikka sen Raimo Mäkelän "Naamiona terve mieli" kannesta kanteen. Ehkä tunnistaisit itsesi ja hakeutuisit hoitoon.
28.05.2005 09:41
Puhut itsestäsi!
28.05.2005 00:21
ehkä on minulla, en tunne kuuluvani minnekään, mutta ei se ole turvattomuutta.
Nyt asun 28. osoitteessa tähän astisessa elämässäni. - Paras turva itselleni olen minä itse!
Pidän melkein positiivisena asiana että olen tottunut sopeutumaan uusiin olosuhteisiin, uusiin ihmisiin ja kun reissaamiseni on kohta loppu niin ei ole varmaankaan suuri ongelma muuttaa vanhusten talolle asumaan.
Moni, joka on asunut koko ikänsä samoilla seuduilla, samoissa ympyröissä, kokee varmaankin mahdollisen muuton vanhusten talolle stressaavana ja järkyttävänä kokemuksena.
27.05.2005 23:45
Liian paljon kirjoitusvirheitä :DDD
27.05.2005 22:29
mutta minua naurattaa, aivan kauheasti!!!
Minäkin olen tottunut saamaan "Ahkeran Liisan"
kun olen unelmoinut punaisista ruusuista :DDD
27.05.2005 22:10
kaiken tarvittavan, mitä Ajosmies yleensä käyttää argumentoinnissaan :DDD
www.co.jyu.fi/~np/misc/nyyssivaittely.html#hyvia_lauseita
27.05.2005 21:06
"Se koira älähtää ... ja vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Tämä ansaitsee jo oman kappaleensa: sanonta "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" on nykyään nyyssiväittelyssä hyvin yleisesti käytetty lause, joka automaattisesti tekee kohteensa naurunalaiseksi ja mitätöi hänen argumenttinsa. Kun joku vastaa väitteisiin, jotka on kohdistettu häneen, on selvästi kalikka kalahtanut suoraan koiraan, joka älähtää, eli väitteet ovat näin ollen tulleet toteen näytetyiksi.
Jos joku ei vastaa häneen kohdistettuihin väitteisiin, ne ovat tulleet toteen näytetyiksi. Sillä vaikeneminenhan on myöntymisen merkki."
-------------------------------------
You remember, Ajosmies????
27.05.2005 21:01
Suomeen....Paikkakunnille, joilla on ollut suurta merkitystä elämässäni.
En ehkä jaksa kohta itse ajaa autolla sellaisia matkoja, joten nyt on sopiva ajanjakso ajella ja muistella.
Sitten katselen kuvia ja muistelen...
Toivottavasti tapaan jonkun vanhan koulukaverin, entisiä työtovereita, naapureita, serkkuja jne.
Aion todella nauttia matkasta koti-Suomessa!
27.05.2005 20:53
puhuttiin MIEHISTÄ, palstamme charmööreistä.
Niihin ei Ajosmiestä kelpuuteta! Hän esiintyy paljon akkamaisillakin nimimerkeillä.
Ketjumme miehet ovat todella MIEHIÄ.
27.05.2005 16:02
104 / 131