mdk.mdk

![]()
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
Mitä tekisitte n 70 milj markalla?
Täällä meillä on kaikkien aikojen lotto/jokerivoitto odottamassa onnellista (?) voittajaa, lähes 100 milj SEK! Voittopo261862Mainosbluffia
Tarkoitukseni ei ole aloittaa uutta keskustelua laihduttamisesta, vaan siitä epätoivosta jota taitavat mainosmiehet ja m391829Kokemuksia GPS-navigaattorista?
Uusia teknillisiä hienouksia tulee markkinoille, kuten esim. tuollaiset GPS-navigaattorit, jotka ainakin alkuun olivat v301815Sota-ajan sormukset
Tostappaas! Sota-aikana kerättiin kansalaisilta jopa kultasormuksia, jotka vaihdettiin bronssisormuksiin. Naapurin Heik01803Onko Lehtikuningas huijari?
Viestiin oli tullut yksi vastaus, mutta sekä keskustelun aihe että siihen tullut vastaus on hävinnyt. Haluaisin tietää161773Arkipäivän komiikkaa
Frederiikalla on menossa ketju hajamielisyydestä, minne on tullut paljon hauskoja juttuja muistin pätkimisestä ja muusta161759V-mäisen näköinen mies
Erään tuttavan poika oli ollut mukana kirkossa ja 4-vuotiaitten tapaan oli pojan vaikea pysyä paikoillaan. Hän oli ollut61725Käsittelyvirhe
Käsittelyvirhe pilasi hauskan hetken tekokumppanin kanssa. - Minä kun sitä parparoo tissistä purasin niin eekö tuo pir01677Uutinen
Savolaisisäntä kutsui rengit ja piiat pirttiin ja sanoi: - Haluan kertoo teille uutisen. Viijentoista avioliittovuojen j01667Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeänsä
Olen ollut poissa palstalta monen monta vuotta. Olen tottunut käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, koska se on mielestä1081646Mielikuvitus liikkeelle!
Aina löytyy uusia kohteita, jos poikkeaa totutulta polulta ja lähtee seuraamaan jotakin uutta polkua. Olen monta kertaa321635Muna koisoo
Asiakas kysyi savolaisen tavaratalon myyjältä: - Onkohan tiällä munakoisoo? Sitä ei sattunut silloin olemaan, mutta seur01610Uusia tuulia
Olen aina pitänyt kodin sisustamisesta ja että on viihtyisää, ehkä sen takia että asun vieraassa maassa ja oma koti anta241605Tekstin koko
Onhan tästä ollut puhetta, mutta kertaus on opintojen äiti :D Joo, että tekstin koon saa suuremmaksi jos klikkaa tuoss261592Parkinsonin tautiin helpotusta
Luulin että Parkinsonin tautiin ei ole muuta apua kuin vahvojen lääkkeitten syöminen, mutta luin meidän ruotsalaiseläkel131579Tunnetko tuijotuksen?
Tänä aamuna olin aikaisin tietsikan ääressa, sytytin vaan pienen lampun ikkunalaudalla ja istuin koneen ääreen. Yks kak191547Feminismi...
Täällä Ruotsissa on nykyään paljon keskustelua feministeistä. Feministit ovat jopa perustaneet puolueen, jolla aikovat o181520Onko aika rahaa?
Onko aikamme (elämämme) kuin lompakko, missä on muutama lokero: lokero rahaa varten; lokero perhettä ja läheisiä ihmisiä351498Savolaenen matikan tunti
Mitä tarkoittaa seuraava savolainen matematiinen lauseke: 2Rx¶K --------- = - ¶6 CCN - Yhtälö tarkoittaa: Kaks er kert01414Let´s dance!
Täällä meillä on menossa TV-ohjelma Let´s dance, missä ammattitanssijan parina on jokin julkisuuden henkilö. Pareja oli161395