mdk.mdk

![]()
Aloituksia
162
Kommenttia
2982
100 v ajassa taaksepäin - vuonna 2006
Nyt se sitten on täällä Ruotsissa! Nimittäin työnhakijoitten huutokauppa. Se joka lupaa suorittaa työn halvimmalla, saa101008Housut täynnä munia ;-)
Ihan totta, niin luki iltalehdessä! Eräs mies oli menossa Zürichiin menevälle koneelle kun australialaisen tullimiehen m10993Koulu-univormu?
Mitäs nuoret sanoisivat, jos päätettäisiin koulu-univormun käytöstä? Vähentäisikö se koulukiusaamista vaatteitten takia,7990Tämäkö on sitä ns. kehitystä?
- näppäilet vahingossa PIN-koodin mikroon... - et ole pelannut pasianssia oikeilla korteilla moneen vuoteen - sinulla o10982Omat kustantamot vs perinteiset kustantamot
Tuo Paloman jahtaaminen täällä palstoilla on niin traagista. Täällä halveksitaan sitä, että hän kirjoittaa kirjoja omak103965Muistatteko netin "lapsuuden"?
Joskus 90-luvun alussa voitiin ruveta surfailemaan netillä. Siinä oli alkuun pieni "mutta": nettiyhteydet kulkivat puhe68943Kyseenalaiset itsevaltiaat viestien poistattajat ja dataturvallisuus
Palstalla 80 + on itsevaltiaana viestien poistattajana nimimerkki Tellukka. On osoittautunut, että vaikka viesti ei ol5930Äideistä parhain
Suomessa on ollut tämän elokuvan ensi-ilta. Täällä meillä se oli eilen illalla Tukholmassa ja maaseudullakin saamme koht6908Joulupukki, joulupukki...
"...eikö taakka paina selkää, käypä tänne, emme pelkää..." muuttui poikani laulaessa: "saitko selkään, etkö pelkää..."1905Miksi minulle sattuu kaikkea hassua?
Olen monta kertaa ajatellut, että Herra Bean on takuulla saanut tietää kaikista hassuista jutuista, mitä elämäni varrell54898Saku Sammakko
Lauantaina auttoi poikani korjaamaan ulkorappusten edessä olevaa laatoitusta, kun laatat olivat laskeutuneet liikaa yhde10886Suomen suurin verbaalinen kaatopaikka - sotatraumojen perintöä?
Avasin ylläolevan keskusteluketjun 31.8 ja siihen tuppautui heti trollausporukka, joka alkoivat vääristellä, keksiä su3885Matkakommelluksia tai muita kömmähdyksiä
Joskus nelisenkymmentä vuotta sitten matkustin paljon junalla. Makuupaikkaa varatessani olin tottunut varaamaan ylimmäis17867Moottori käynnissä
Poikani laittoi korvansa kehräävän kissan päälle ja totesi: - Kittalla on moottoli päällä.1848Au pair-mummeliksi?
Uskaltaisitteko lähteä piikomaan ulkomaille saadaksenne uusia vaikutteita ja mahdollisuuden tutustua vieraaseen maahan p12845Karhu riippumatossa
Klikkaa oikeassa reunassa "Se björnen i hängmattan"! http://mobil.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22584&a=607134 Kyllä13842Idols
Olen huomannut että Suomessakin on menossa Idols- kilpailu. Täällä meillä oli finaali tänä iltana ja suosikkini voitti!7834Köyhtyykö kielemme?
Ulkosuomalaisena olen surrut kovasti sitä että oma kielitaitoni ei ole pystynyt kehittymään, kun en ole päivittäisessä k9817Omituinen hotellivieras
Örebron Scandic Grand Hotellissa on nähty paljon omituisia vieraita, mutta viimeöinen vieras oli huippu! Läheisestä joes9817Mustasukkaisuus
Katselin TV-ohjelmaa perheterapeuttien työstä, missä heillä oli neuvoja hakemassa pariskunta sen takia että nainen oli n6795