Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. jos molemmat oikeasti haluavat, kaikki on mahdollista. Nyt ryhdyn ennustajaeukoksi ja kerron:

Koska sekä H:lla että P:llä jo on paljon kokemusta elämästä, he osaavat todella arvostaa onneaan. He eivät murehdi menetettyjä vuosia, vaan kokevat rikkaudeksi kaiken eletyn. Heillä on monia sellaisia ilonaiheita, joita muut eivät voi edes aavistaa.

He tietävät myös, ettei mikään ihmissuhde tai onni kestä, ellei sen eteen ole valmis tekemään työtä itsekin. He osaavat ja haluavat hemmotella toisiaan. Nauttivat läheisyydestä ja toistensa rapsuttelusta. Välillä he hierovat toistensa jalkoja kun rentoutuvat illalla television ääressä. He nauttivat toistensa ihon koskettamisesti ja sipaisevat toisiaan kädestä tai vaikka korvan takaa usein ihan siitä ilosta, että toinen on lähellä. He osaavat nauttia hemmottelusta ja hemmotelluksi tulemisesta.

H hiemän hämmästyy huomatessaan, että laajan yleissivistyksen voi hankkia muualtakin kuin korkeakoulusta. Hän huomaa, että P on perehtynyt moniin asioihin ja saattaa olla niistä kiinnostuneempikin kuin jotkut hänen korkeammin koulutetuista ystävistään.

Molemmat arvostavat toistensa taitoja ja huomaavat olevansa erinomainen tiimi, kun heillä on jatkuvasti käytettävissä molempien erityistaidot. He eivät kilpaile keskenään, eivätkä tyydy tuijottamaan toisiaan silmiin, he osaavat katsoa myös yhdessä samaan suuntaan.
    He arvostavat toisiaan ja muistavat ilmaista positiiviset tunteensa usein myös sanallisesti. Molemmat huomaavat kiinnostuvansa ihan uusista asioista, joita toinen on tuonut elämään.

Kun he joskus ovat eri mieltä ja riitelevätkin asioista, he sopivat erimielisyytensä aikuisen tavoin keskustelemalla niistä avoimesti, kun tunteet ovat tasoittuneet. Molemmat osaavat kertoa, mitä haluavat ja osaavaat myös sanoa, ei.

He tietävät, että "Rakkaus ei ole vapauden menettämistä. Se on vapauden jakamista toisen kanssa." Yhdessä jakaen he tietävät saavansa enemmän ja naureskelevat niille kateellisille, jotka saattavat monin tavoin yrittää laittaa kapuloita rattaisiin. Koska heillä molemmilla on terve itsetunto, heidän ei tarvitse olla mustasukkaisia tai tuntea itseään epävarmoiksi tutustuessaan toistensa ystäviin. He arvostavat toisiaan ja ovat ylpeitä kumppanistaan.
    Heidän elämänsä ei kuitenkaan ole ihan pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta molemmat tietävät jo, ettei sellainen olisi edes mukavaa, koska haluavat elämässä olevankin pikkuisen särmää ja haastetta.

Nyt laitan tarot-kortit ja kristallipallon pois ja toivotan onnea molemmille! ;)

Toivon, että kuulisimme tällä palstalla raportteja suhteen edistymisestä. Voisimme yhdessä ryhtyä syntyneen suhteen kummeiksi.;)
  2. Mitä sitä turhaan mietit, tartu reippaasti härkää sarvista tai...

Ota selvää, josko kelpaisit, ehkä siitä hyvinkin syttyy vuosisadan romanssi. Tai sitten mies torjuu sinut kohteliaasti ja kuitenkin mielissään nautiskelee sinun ihastumisestasi. Ei vilpitön ihastuminen ja siitä kertominen ketään loukkaa - ellet nuoruutesi kustannuksella yrittäisi vietellä varattua miestä. Sellaisesta sietäisitkin saada vähän korvillesi. ;)

Itse olen ainakin salaa hieman ilahtunut nuorten miesten huomion osoituksista ja ehdotuksista, vaikka olenkin ne ystävällisesti naureskellen torjunut. Mies on varmaan fiksu, koska olet häneen ihastunut. Siitä vaan, pane toimeksi, tuskin mitään menettäisit. Ei elämssä anneta takuita.