Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.


Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]


Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. EI pidä paikkansa! Et voi tosissasi ajatella, että rehellisen ihmisen olisi pakkoa laukoa kaikkia mahdollisia ilkeyksiä ääneen. Ei rehellisen tarvitse olla ilkeä! Ei ole pakko sanoa mitään, ellei ole jotain hyvää sanottavaa.

    Kuka pyytää antamaan kommentteja ulkonäöstään heti silmät avattuaan? (Sitäpaitsi minusta röllipeikko on suloinen.) Rehellinen voisi sanoa miehelle/vaimolle esimerkiksi, että on ihanaa herätä vieressäsi... ja (esimerkiksi jos henki haisee pahalle) mennäänkö pesemään hampaat... tms.

    Minun ei ole ollenkaan vaikea löytää läheisilleni jotain hyvää sanottavaa, ellen löydä, ei minun aina ole pakko sanoa mitään.

    Naapurille toivottaisin hyvää huomenta ja kysyisin jotain juhlista. Voisin ehkä todeta, että arvostan sitä, ettei heiltä usein kuulu samanlaista meteliä. - Vaikeastakin asiasta voi keskustella kohteliaasti ja rehellisesti myös valehtelematta.

    Jos hyvällä tuttavallani olisi hammasongelmia, voisin hyvinkin sanoa olevani hänen terveydestään huolissani (jos olisin) ja suositella hammaslääkäriä. Muuten en keksi mitään syytä ryhtyä arvostelemaan ihmisiä.

    Bussissa siirtyisin pois haisulin läheltä. En ymmärrä taaskaan, miksi häntä pitäisi ääneen arvostella.

    Jos varas olisi nuori, saattaisin tilanteesta riippuen ryhtyäkin keskustelemaan hänen kanssaan tai alkaa näkyvästi seurata hänen puuhiaan, jolloin hän todennäköisesti siirtyisi muualle tai voisin joissain tapauksissa ilmoittaa henkilökunnalle asiasta.

    Hyvät tavat ja rehellisyys eivät sulje pois toisiaan.

    Kerropa sinä, miten valehteleva ihminen toimii esittämissäsi tilanteissa!
  2. Olen tosikko!
  3. Pitäisikö meidän päättää porukalla vallata ravintola ja vaatia vähitellen muuttamaan ohjelmaa oman makumme mukaan. - Onhan joukossa varmaan Vanhan valtaajiakin. Voisimme jatkaa "perinnettä" uudella alueella. Tämähän on Suomen suurin ikäluokka, miksemme käyttäisi sitä hyväksi ja vaatisi ottamaan tarpeemme huomioon. Nyt kun meillä vihdoin on aikaa ajatella itseämmekin.

    Aluksi voisimme tietysti päättää kokoontua, jos joku tietää kuvaamasi paikan.

    Tietääkö joku?