Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.


Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]


Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

  1. Kenen on syy?

    että naisvaltaisissakin ammattiliitoissa on vain harvoja naisia johtajina?
    50 plus
    24
    908
  2. Kieltotaulujen vaikutus ???

    Mitä mieltä olet kieltotauluista ja niiden vaikutuksesta? Ajatus tuli mieleeni eilen kaupungilla liikkuessani, ja mies-
    50 plus
    19
    905
  3. Kevätpörriäinen on ilmestynyt

    opettajien helsinkiläisten ala-asteen koululaisten ajatuksista kokoama ihastuttava kevätjulkaisu. Tässä muutamia lainauk
    50 plus
    6
    899
  4. Voihan V! – Pojat taidemuseossa

    Kävimme viikolla ystävättäreni kanssa Helsingissä Kaupungin taidemuseossa, jossa on mielenkiintoisia näyttelyitä, mm. tu
    50 plus
    8
    893
  5. Muistatko aasi-tarinan...

    jossa aasi kuoli nälkään seistessään kahden vaihtoehtoisen ruoka-annoksen ääressä? Missä tarina on kerrottu ja mikä oli
    50 plus
    6
    877
  6. Vanhaselle postia "tytöiltä" ?

    Pitäisiköhän Vanhasta vähän auttaa? Jos me tytöt yhdessä päättäisimme ilahduttaa häntä ja lähettäisimme hänelle toinen
    50 plus
    20
    870
  7. Ilmaston lämpeneminen?

    Mitä sinun mielestäsi tarkoitetaan ilmaston lämpenemisellä? Mitä sinä olet tehnyt tai haluaisit tehtävän ilmiön hidasta
    Ikäryhmät
    16
    842
  8. Tarpeettomia liikennesääntöjä?

    Ainakin ryhmittyminen ja vilkun käyttö ovat selvästi vähentyneet. Mitkä sinun mielestäni ovat sellaisia liikennesääntöj
    Yleistä liikenteestä
    8
    841
  9. Keskustelu Espanjan lomamatkasta ja

    Ramblalla tapahtuneesta sairaasta autohyökkkäyksestä väkijoukkoon katosi jonnekin. Miksiköhän? Onko aihe kiellettu meidä
    60 plus
    44
    834
  10. Nuoruusmuistoja: Muistatteko kun...

    Muistatteko, kun Fiat 600 saattoi ohittaa kuplafolkkarin maantiellä kun Laika-koira lensi Sputnik 2:lla ja Lassie pala
    70 plus
    8
    823
  11. Onko kahvi niin hyvää…

    kuin kansanterveystieteen professori Jaakko Tammilehto väittää nykytutkimusten mukaan olevan?Hän kehottaa ihmisiä juomaa
    50 plus
    24
    820
  12. Yritetäänkö vaikuttaa EUssa?

    Sallitaanko mielettömän tuhlauksen jatkua vai yritäisimmekö osaltamme vaikuttaa asiaan? Keksisitkö parempaa käyttöä 200
    50 plus
    5
    818
  13. Tämän päivän HeSa

    Elämä ja terveys -palstalla oli mielestäni tosi hauska juttu naisten hysterian hoitamisesta ja kiehtovasti rakennettu il
    Ikäryhmät
    13
    811
  14. Tommyn perjantairuno

    Tässä taas perjantairuno, jonka haluan jakaa kanssanne (Tommyn luvalla): Rohkeus Olla rohkea on olla onnellinen Vain r
    50 plus
    10
    800
  15. Saatko hyvää palvelua?

    Oletko saanut erityisen hyvää palvelua jossain? Missä? Millaista se oli? Hyvän palvelun pitäisi olla itsestään selvyys,
    60 plus
    12
    794
  16. Lintujen tarkkailusta kiinnostuneille

    Seuraavassa linkissä voi katsella ja kuunnella valkopäämerikotkan pesintää Kanadassa. http://www.infotecbusinesssystems
    60 plus
    12
    780
  17. Tommyn (kannustava) perjantairuno:

    Vesipisaralle, hullunrohkealle, on paha mennä sanomaan että kyllä kuka tahansa saa ruohon kasvamaan, tekee paljain käsin
    50 plus
    7
    775
  18. TAVATANK TURUUS ?

    TAVATANK TURUUS ? Miks Turku on Suome afrikkalaisi kaupunk? Koska kun turkkulaisil tulee makeen nälkä ne menee kioskil
    50 plus
    7
    771
  19. Kysymys valehtilijoille

    Millaisissa asioissa pitää valehdella? Kenelle sopii valehdella? Miksi? Voitteko luottaa kumppaniinne, jos itse valehte
    50 plus
    7
    768
  20. Voihan V !

    Koska massapostitus on kielletty, mutta haluaisin jakaa teidänkin kanssanne omasta mielestäni hauskan pikkutapahtuman He
    60 plus
    5
    763