KiusaaminenVastattu 16 v

Miksi nuorten ilkeyttä vähätellään?

Ihmettelen kun aina toitotetaan,että "nuoret/lapset kiusaavat siksi kun he heillä on perheasiat huonosti ja henkisiä ongelmia tai hakevat huomiota ja jne..Eikös ole niitäkin kiusaajia joilla ei ole mitään ongelmia,koulu…
Kenen biisi?Vastattu 20 v

Listen to you heart..kuka esittää?

Kissillä on soinut tiuhaan sellainen kappale jossa lauletaan näin:"Listen to your heart if he´s calling for you.."(jotain sinne päin)biisi on soitettu pianolla ja sen laulaa nainen mutta kuka ja mikä on biisin nimi?
HääjuhlaVastattu 20 v

Nudistihäät

Miten olisi semmoiset nudistihäät jossa kaikki juhlavieraat hääpari olisivat alasti?!Toisi ainakin vaihtelua häihin...

Ongelmana pintaneule sydän

Löysin Stitch´n bitch nimisestä kirjasta ohjeen pintaneule sydämmestä.Tein kirjan ohjeiden mukaisesti sen ja sain siitä onnistuneen.Nyt haluaisin tehdä samanlaisen sydämmen,mutta vaan isommalla silmukkamäärällä(23 sijaa…
KouluVastattu 21 v

Matikan oppimishäiriö ja kielet

Voiko paha matematiikan oppimishäiriö haitata kielten kieliopin ymmärtämistä?Kun olen huomannut,että osaan esim.puhua englantia tosi hyvin,lukea sitä ja joten kuten kirjoittaa mutta kieliopista en ymmärrä mitään.Saan ta…
Yleistä kissoistaVastattu 21 v

tatuointi korvaan?

onko mahdollista,että vapaana kulkevalle kissalle laittaisi tatuoinnin korvaan?Paljonko tällainen systeemi maksaisi?Häiritseekö se kissaa...
KouluruokaVastattu 19 v

Juoma-automaatit vs.maitopurkit

Melkein jokaisessa koulussa on maito automaatit ruokalassa.Minua on jo pitkään jurpittanut se,että ihmiset laittavat sen osan siitä lasista josta he ovat juoneet siihen kohtaan mistä pitää sitä maitoa ottaa!Miksi ei voi…
EuroviisutVastattu 21 v

Mikä Turkin biisi?

Mikä oli sen turkkin voitto laulun nimi silloin joskus parisen vuotta sitten?Myydäänkö laulajan levyä täällä Suomessa?Se laulu on saatava ja heti!
Hanna PakarinenVastattu 22 v

Hanna ja Wold idols

Mun mielestäni Hannan on liian aikaista lähteä wold idolsiin kun hän ei ole vielä edes saanut kunnollista esiintymiskokemusta Suomesta!On jotenkin hölmöä, että hän on vasta aloittanut ja heti ruvetaan puhumaan maailman …
Yleistä kissoistaVastattu 21 v

Miksi kissani ei raavi raapimislautaa?j

Onko teillä muilla kokemuksia tällaisesta tyttö kissa yksilöstä: Joka ei raavi raapimislautaa vaan mattoja(ei pahasti kuitenkaan)Pitäisikö minun sitten vaihtaa raapimislauta isompaan?esim.ostaa eläintarvike liikkeestä s…
Päivien viemääVastattu 20 v

Chelsea Brady

Voisiko joku valaista mitä tälle hahmolle sarjassa tapahtui?Löysin netistä jonkun päivien viemää yhteisön mutta siinä ei kerrottu tästä hahmosta enempää...

kumpi on parempi?kertokaas!

Sekö,että on ystävä ensiksi monta vuotta jonkun jätkän kanssa ja pikku hiljaa suhde alkaa muuttua ystävyydestä rakkaudeksi vaiko se,että rakastuu ensisilmäyksellä ja aloittaa suhteen oikopäätä?vipatkaa kommenttia asiast…
Unien tulkintaVastattu 21 v

Pakastin unet tulkintaa please?!

Mitä itsensä sulkeminen pakastimeen tarkoittaa unessa?Olen nähnyt sellaisen unen jossa leikin veljeni kanssa piilosta tuntemattomassa asunossa.Sovimme veljeni kanssa, että hän laskee kymmeneen, sillä välin kun hän laske…