lennis_86

Aloituksia
70
Kommenttia
1299
- 201510
Nudistihäät
Miten olisi semmoiset nudistihäät jossa kaikki juhlavieraat hääpari olisivat alasti?!Toisi ainakin vaihtelua häihin...41229Matikan oppimishäiriö ja kielet
Voiko paha matematiikan oppimishäiriö haitata kielten kieliopin ymmärtämistä?Kun olen huomannut,että osaan esim.puhua en31211tatuointi korvaan?
onko mahdollista,että vapaana kulkevalle kissalle laittaisi tatuoinnin korvaan?Paljonko tällainen systeemi maksaisi?Häir251166Listen to you heart..kuka esittää?
Kissillä on soinut tiuhaan sellainen kappale jossa lauletaan näin:"Listen to your heart if he´s calling for you.."(jotai81137Ongelmana pintaneule sydän
Löysin Stitch´n bitch nimisestä kirjasta ohjeen pintaneule sydämmestä.Tein kirjan ohjeiden mukaisesti sen ja sain siitä31137- 111077
Tässä olisi ajat milloin merkki vaihtuu vesimiehestä kaloihin!
Lainaus John Astropin kirjasta pikku vesimies: Merkin vaihtuminen Monikaan ei tiedä missä merkissä hänen lapsensa on31039Juoma-automaatit vs.maitopurkit
Melkein jokaisessa koulussa on maito automaatit ruokalassa.Minua on jo pitkään jurpittanut se,että ihmiset laittavat sen41039- 51025
Rafaelin enkeli mistä kertoo?
Olen pitkään yrittänyt saada selvää siitä,että mistä sanat tässä biisissä kertoo?Köyhyydestäkö?31013Mikä Turkin biisi?
Mikä oli sen turkkin voitto laulun nimi silloin joskus parisen vuotta sitten?Myydäänkö laulajan levyä täällä Suomessa?Se5978Hanna ja Wold idols
Mun mielestäni Hannan on liian aikaista lähteä wold idolsiin kun hän ei ole vielä edes saanut kunnollista esiintymiskoke5943- 5874
Miksi laihtumista ajatellaan niin paljon nykyään?
niin kysymyksen näitte tossa kertokaas kysymykseeni vastaus!3872Miksi kissani ei raavi raapimislautaa?j
Onko teillä muilla kokemuksia tällaisesta tyttö kissa yksilöstä: Joka ei raavi raapimislautaa vaan mattoja(ei pahasti ku10785kumpi on parempi?kertokaas!
Sekö,että on ystävä ensiksi monta vuotta jonkun jätkän kanssa ja pikku hiljaa suhde alkaa muuttua ystävyydestä rakkaudek3693Chelsea Brady
Voisiko joku valaista mitä tälle hahmolle sarjassa tapahtui?Löysin netistä jonkun päivien viemää yhteisön mutta siinä ei6646Atopia+kuorintavoiteet
Oletteko atoopikot uskaltaneet kokeilla ihoonne mitään kuorintavoiteita?Mitä olette kokeilleet? Itse kerran kokeilin Agu3606- 3601