Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

1299

1. paska joululevy

Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..
    Antti Tuisku
    20
    1510
  2. Nudistihäät

Miten olisi semmoiset nudistihäät jossa kaikki juhlavieraat hääpari olisivat alasti?!Toisi ainakin vaihtelua häihin...
    Hääjuhla
    4
    1229
  3. Matikan oppimishäiriö ja kielet

Voiko paha matematiikan oppimishäiriö haitata kielten kieliopin ymmärtämistä?Kun olen huomannut,että osaan esim.puhua en
    Koulu
    3
    1211
  4. tatuointi korvaan?

onko mahdollista,että vapaana kulkevalle kissalle laittaisi tatuoinnin korvaan?Paljonko tällainen systeemi maksaisi?Häir
    Yleistä kissoista
    25
    1166
  5. Listen to you heart..kuka esittää?

Kissillä on soinut tiuhaan sellainen kappale jossa lauletaan näin:"Listen to your heart if he´s calling for you.."(jotai
    Kenen biisi?
    8
    1137
  6. Ongelmana pintaneule sydän

Löysin Stitch´n bitch nimisestä kirjasta ohjeen pintaneule sydämmestä.Tein kirjan ohjeiden mukaisesti sen ja sain siitä
    Askartelu ja käsityö
    3
    1137
  7. Hemmetin Tuisku

Menit sitten raiskaamaan "Hiljaisuus" biisin...
    Kotimaiset artistit
    11
    1077
  8. Tässä olisi ajat milloin merkki vaihtuu vesimiehestä kaloihin!

Lainaus John Astropin kirjasta pikku vesimies: Merkin vaihtuminen Monikaan ei tiedä missä merkissä hänen lapsensa on
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    1039
  9. Juoma-automaatit vs.maitopurkit

Melkein jokaisessa koulussa on maito automaatit ruokalassa.Minua on jo pitkään jurpittanut se,että ihmiset laittavat sen
    Kouluruoka
    4
    1039
  10. Atoopikoille

oma palsta please!!
    Ihottumat
    5
    1025
  11. Rafaelin enkeli mistä kertoo?

Olen pitkään yrittänyt saada selvää siitä,että mistä sanat tässä biisissä kertoo?Köyhyydestäkö?
    Lyriikka
    3
    1013
  12. Mikä Turkin biisi?

Mikä oli sen turkkin voitto laulun nimi silloin joskus parisen vuotta sitten?Myydäänkö laulajan levyä täällä Suomessa?Se
    Euroviisut
    5
    978
  13. Hanna ja Wold idols

Mun mielestäni Hannan on liian aikaista lähteä wold idolsiin kun hän ei ole vielä edes saanut kunnollista esiintymiskoke
    Kotimaiset artistit
    5
    943
  14. Ketään joka ei halua seurustella?

Löytyykö sellaisia täältä?
    Rakkaus
    5
    874
  15. Miksi laihtumista ajatellaan niin paljon nykyään?

niin kysymyksen näitte tossa kertokaas kysymykseeni vastaus!
    Sairaudet
    3
    872
  16. Miksi kissani ei raavi raapimislautaa?j

Onko teillä muilla kokemuksia tällaisesta tyttö kissa yksilöstä: Joka ei raavi raapimislautaa vaan mattoja(ei pahasti ku
    Yleistä kissoista
    10
    785
  17. kumpi on parempi?kertokaas!

Sekö,että on ystävä ensiksi monta vuotta jonkun jätkän kanssa ja pikku hiljaa suhde alkaa muuttua ystävyydestä rakkaudek
    Rakkaus ja rakastaminen
    3
    693
  18. Chelsea Brady

Voisiko joku valaista mitä tälle hahmolle sarjassa tapahtui?Löysin netistä jonkun päivien viemää yhteisön mutta siinä ei
    Päivien viemää
    6
    646
  19. Atopia+kuorintavoiteet

Oletteko atoopikot uskaltaneet kokeilla ihoonne mitään kuorintavoiteita?Mitä olette kokeilleet? Itse kerran kokeilin Agu
    Ihottumat
    3
    606
  20. 2 solistia NW:hen

miksei NW:n voisi ottaa kahta naissolistia?Olisiko ihan hullu idea?
    Nightwish
    3
    601