Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niitä on liikenteessä!Opettajille parempi koulutus kiitos.
14.08.2005 22:17
kun lapsesi kasvaa isoksi hän kyllä älyää miten ne vehkeet saadaan pois päältä!Ei niistä apua ole..
14.08.2005 22:15
saa olla muutenkaan mitään!Et saa olla kiltti etkä myöskään tuhmakaan..aivan sama.
Liitot päätyvät eroon koska nykypäivänä kuvitellaan,että toisen omistamalla parisuhteesta saataisiin muka onnellinen tai sitten yritetään muuttaa toista mieleisekseen.
14.08.2005 22:11
Lapsia surmataan nykypäivänä koska vanhemmat eivät halua hoitaa lapsiaan vaan niitä hankitaan siksi,että niiltä saadaan hakata silmät päästä.Muuhun lapset eivät sitten kelpaakkaan. Eikös tämä äiti sairastanut syöpää?vai oliko tämä jonkin muu tapaus..voi voi kun aikuiset on typeriä..
14.08.2005 22:05
kysyä tekijältä itseltään!
14.08.2005 21:59
ei potkurin katkeaminen siitä murhaa tee vaan onnettomuuden!Jos se olisi ollut murha niin silloin kone olisi räjäytetty merellä ja silloin se olisi murha.voi voi..
14.08.2005 21:57
Ei ne lakejaan muuta ennekuin joku niiden omasta leiristä tapetaan!Joten ihan turhaa..siihen pitäisi kerätä varmaankin adressi!
14.08.2005 21:54
Oliko tää jonkin vitsi?!
14.08.2005 21:51
sillä jos hän on syntynyt merkkien vaihtumisen aikaan niin silloin sinun täytyisi tehdä hänestä kartta joten mars kysymään hänen syntymäpäiväänsä!
14.08.2005 21:44
tuon sivuston keskustelupalstalla on selittetty sen merkitys!
14.08.2005 21:40
Aurinkomerkki on sama asia kuin horoskooppimerkki.
Silloin jos puhutaan,että ihminen on horoskoopiltaan neitsyt niin silloin on kyseessä aurinkomerkki eli periaatteessa sillä ei ole merkitystä mitä nimitystä käytät!
Sinun kannattaisi varmaankin käydä hankkimassa astrologiasta kirjoja esim.Tuikku Ljunbergin kirja opi astrologiaa on selkeä opus aloittelijalle.
Tsemppiä jatkoon!
14.08.2005 21:38
psykoottisen masennuksen lisäksi tulisi mieleen skitsofrenia jos sairauksia aletaan luetella!
Mutta on jotenkin vielä hirveämpää ajatella,että nykyisin ei edes tarvitse olla mitään mielenterveysongelmia ja siitä huolimatta joku tekee jotain noin kamalaa..
13.08.2005 00:09
Luin tuon Robert D haren(miten lie kirjoitetaankaan) kirjan ilman omaatuntoa ja mun muistaakseni oli huomautettu,että yhdysvalloissa NP häiriöstä käytetään nimitystä psykopatia ja meillä suomessa narsistista persoonallisuushäiriö nimikettä!Miksi?
13.08.2005 00:06
lue täältä
http://www.narsistienuhrientuki.info
sieltä löydät tietoa!
13.08.2005 00:02
psykologille!
12.08.2005 23:58
kyllä mulla on ollut sormissa ihottumaa ja oikein pahana!(tosin tällä hetkellä niissä ei ole ollut moneen vuoteen mitään)Mitä enemmän ikää tulee lisää sitä kummemmista paikoista ihottumaa löytyy.Naureskelin aikoinani sille väitteelle,että ihottuma läikät muka voisivat "vaihtaa" paikkaa esim.kasvoihin. No enpä naura enää kun viimetalvena ihottumaa tuli kasvoihin!
En halua pilata unelmaasi lähihoitajan ammatista mutta kannattaisi miettiä alaa uudestaan sillä jos koko ajan peset käsiäsi niin ihottuma pahenee ja onko tällöin viisasta pilata omaa terveyttä?!
Minäkin mietin tuota lähihoitajan alaa mutta minulle sanottiin ettei kannata sillä olen atoppikko...
12.08.2005 23:51
jaa..a mitähän voisi symboloida..en tiedä...Pelkäätkö tulvaa?
12.08.2005 10:05
Oletko kenties mustasukkainen jollekulle?Itselleni ainakin tulisi mieleen se,että pelkäisit menettäväsi miehesi toiselle naiselle.Mutta en tiedä voi unesi tarkoittaa jotakin muutakin...Nukkumaijatar osaisi varmaankin tulkita tätä paremmin..
12.08.2005 10:02
Olen kaksi kertaa nähnyt unta jossa juttelen isoisoäitini kanssa.Juomme teetä ja keskustelemme politiikasta ja siitä mitä suvussa on tapahtunut viimeaikoina.Kummallista kyllä itse mummuni äiti tuntui tietävän kaiken ja itse ihmettelen unessa sitä,että kuinka hän voi tietää jos on kuollut?
12.08.2005 09:55
selvitetään syntymäpäivästä otetaan esimerkki.
Henkilö A on syntynyt vaikkapa 8.3.hän on silloin kalat.
Sen sijaan jos olet syntynyt vaikkapa merkkien rajalla esim.19.2 niin silloin kannattaa selvittää kellonaika,vuosi ja paikkakunta missä on syntynyt ja tehdä itsestään kartta!Näin saa paljon tarkemmin selvitettyä aurinkomerkin.Tunnen erään ihmisen joka on syntynyt 19.2 ja juuri silloin kun vesimies oli muuttunut kaloiksi eli hän on siis aurinkomerkiltään kalat.
Tämä oli supernopea selitys aurinkomerkeistä.Toivottavasti tajusit mitä yritin selittää..
10.08.2005 15:32
42 / 65