Olen huomannut että sana narsisisti on aika tunteita herättävä sana täällä plastoilla. Uskallan kuitenkin kaikesta huolimtta ottaa tänän uudestaan esille. Tämä 'ilkeä rakkaus' miksi narsisismia voi kutsua, tuhoaa monta perhettä ja heidän lapsensa.
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Vaknin.html
- tääsä erittäin hyvät sivut patoloogisesta narsisisimista
http://narsistienuhrientuki.info/
-erittäin hyvät sivut kaikille narsisismin uhreille
Narsistien uhrien tuki ry.
4
518
Vastaukset
- Ihminen
Eiköhän puhuta asioista niiden oikeilla nimillä. Narsistisen persoonallisuushäiriön äärimmäisintä muotoa poteva on psykopaatti. Psykopaatti on parantumaton epäihminen, jolle pitäisi niitata vilkku päähän, että tavalliset sinisilmäiset ihmiset osaisivat kiertää sen kaukaa. Tosin psykopaatit ovat nykyään pop. Niitä palvotaan ja niiden toimintatapoja ihannoidaan.
Katsokaa huviksenne minkälaisia mainokset ovat nykyään. Nainen ajaa auton pois alta, ettei vain kadulle putoava ikkunanpesijä tekisi lommoja kattoon. Pizzanvääntäjä haluaa myydä jokaiselle omansa. Haluaakohan mainostaja viestittää, että pizzat on paistettu Birkenaun keskitysleirin uuneissa? Jedem das Seine.- Ihminen
Täältä löytyy tuore ja artikkeli aiheesta..
http://www.erto.fi/viestinta/erto-lehti/verkkolehti2/?ARTICLE_NUM=19994 - Psyke
kattaa myös niin sanotut rajatilatapaukset ja psykopaatit. Siis noilla on kaksois diagnoosi voisi sanoa, mutta sitten on taas olemassa myös niitä joilla on pelkästään narsisitinen peroonallisuushäiriö.
Psyke kirjoitti:
kattaa myös niin sanotut rajatilatapaukset ja psykopaatit. Siis noilla on kaksois diagnoosi voisi sanoa, mutta sitten on taas olemassa myös niitä joilla on pelkästään narsisitinen peroonallisuushäiriö.
Luin tuon Robert D haren(miten lie kirjoitetaankaan) kirjan ilman omaatuntoa ja mun muistaakseni oli huomautettu,että yhdysvalloissa NP häiriöstä käytetään nimitystä psykopatia ja meillä suomessa narsistista persoonallisuushäiriö nimikettä!Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514