Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

1299

  1. En tajua näitä äitejä jotka suurinpiirtein itkevät jos eivät saa hankituksi lapsia sitten kun ne lapset on hankkittu niin valitetaan seuraavat kymmenen vuotta putkeen,että "lapset on kamalia ja mun mies on ihan tyhmä ja jäkä jäkä jää".Kun hankitte lapsia niin miettikää haluatteko todella hankkia niitä!
  2. iiro
  3. ainakin mun mielestä!
  4. Miia Marika
  5. Onko paha?
  6. veera maria henrietta
  7. siinä ois!
  8. Henna Johanna Maaret