Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
harkille kivaa Naistenpäivän illan jatkoa.
Kiitos muistamisesta.
08.03.2007 19:53
Kiitokset sinulle iloinen, ystävällinen Mohna-veijari Naistenpäivän toivotuksesta.
Lämmin kiitos muillekin herroille toivotuksista.
Kyllä teistä miehistä on aina niin paljon iloa :).
08.03.2007 19:49
miten miellyttävä ääni hänellä onkaan. Parin vuoden takaisessa Idols-kilpailussa en mitenkään erityisemmin häneen kiinnittänyt huomiota.
Nyt kun radiosta kuuntelen häntä tykkään kovasti.
07.03.2007 23:44
Tässä muutama:
Kari Tapion kappaleet on kaikki suosikkejani.
Sitten iki-ihana Besame mucho.
Tapani Kansan esittämä Hopeinen kuu.
Agentsien Uhkapeluri, Sammunut nuotio ja Aron lempeä.
07.03.2007 23:41
Itsekin tykkään kovasti tuosta kappaleesta. En vaan heti muistanut nimeä.
07.03.2007 23:35
Kappaleen nimi on Kuu. Jani Wickholm sen esittää.
07.03.2007 22:05
Jani Wickholmia. Tuo on yksi minun lemppari kappale.
07.03.2007 21:56
Puppupuheet selviää kuitenkin viimeistään silloin kun tavataan, ainakin ulkonäkö puitteet.
Koska ensimmäinen tapaaminen jännittää varmasti kumpaakin siinä tuskin onnistuu olemaan oma itsensä. Ei kannata ihan heti tyrmätä toisen käytöstä.
Itse en ole näppärä ja sanavalmis kirjoittaja. Tuskin onnistuisin kirjoituksillani ketään hurmaamaan. Täytyy luottaa siihen että onnistun paremmin tuolla reaalielämässä. :))
Ei huolta, kyllä me uskalletaan vuosirenkaista huolimatta ihmisten ilmoille. :)
07.03.2007 21:15
Tokihan nuolaisu aina mukavalta tuntuu :).
07.03.2007 20:59
Rinteisiin olis tarkoitus mennä. Rinnekelit ei kyllä hyvältä näytä. Vesisadetta vaan luvattu.
Taitaa päästä kivenmurikat ja kannot mäessä yllättämään. Onneks tuli hankittua vihdoin ja viimein tuo kypärä. Jospa se vähän pääparkaani suojais.
Sulla sitten kiireet senkun lisääntyy kevään myötä. Älä stressaa liikaa. Muista pitää itsestäsi huolta.
07.03.2007 13:57
Itse tulen kaikkien kanssa juttuun. Se onkin ihan toinen juttu tuleeko muut minun kanssani :).
07.03.2007 13:46
Ilman muuta kannattaa vaihtaa kuvat etukäteen. Vaikka ei siitäkään aina ole takeita niinkuin kirjoititkin. Kuva saattaa olla jo aikansa elänyt tai positiivisessa mielessä treffikaveri onkin livessä paljon mukavamman näköinen kuin kuvassa.
"helposti säikähtävää sorttia", olipa hauskasti sanottu *nauraa*. Kiva lukea sun juttujas.
Hyvää kevättä sinulle.
07.03.2007 11:07
Jos nettitreffeille joutuisin, varoittaisin etukäteen että täältä tulee sitten pitkälle yli nelikymppinen vanhalle haiseva ylipainoinen elämää nähnyt ja elänyt vähemmän kaunis naisenkuvatus. Varoittaisin juonteista kasvoilla, vaikka niitä vastaan taistellaankin, ja harmaantuneesta tukasta.
Ei sitten treffikumppanin tarvitsisi pahasti pettyä kun tietää mitä odottaa ;).
Kiitos sinulle päivän nauruista. :)))
07.03.2007 10:31
ja ihmissuhdetaitoja sinulta varmasti löytyy tulevaan työhösi. Sen olen ainakin näistä palstakeskusteluista huomannut.
Vielä kerran onnittelut toimitusjohtajalle :).
Lykkyä tykö.
07.03.2007 10:16
Itse ajattelen että + - 8-vuotta ihan maksimi ikäero.
Tämä asia koskettaa henkilökohtaisesti. Tyttäreni miesystävä on 14-vuotta tytärtäni vanhempi. En hyväksy heidän suhdettaan, vaikka en siihen puutukaan.
06.03.2007 20:46
Sulla onkin tulossa jännittävä kevät :). Koeta ehtiä kiireen keskellä tulla kertomaan kuin siellä sitten pyyhkii.
Koskas siirryitkään uusiin tehtäviin?
06.03.2007 20:32
Kiitos, tämän otan talteen. En olekaan vielä saanut minkäänmoista diplomia joten lämpöiset kiitokset tästä.
06.03.2007 20:27
tulevassa työssäsi. Hienoa että tartuit uusiin haasteisiin.
Itse olen ollut saman työnantajan palveluksessa lähes koko työurani ajan. Työtehtävät vaan on välillä muuttuneet. Fuusioita ja irtisanomisia on vuosien saatossa ollut mutta kiitollinen saan olla että työpaikkani olen noissa myllerryksissä saanut pitää. Enää en jaksaisi uusille urille lähteä. Paitsi jos irtisanomisten takia on pakko. Sittenpähän tulis vielä vanhoilla päivillään kokeiltua jotain uutta.
06.03.2007 20:17
mun pitää välttää sitä :)).
02.03.2007 23:10
mutta taisi sinne pöydälle jäädä jotain ylimääräistä. Lähdin niin kiireesti töistä. Ainakin vesilasi sinne jäi. Ylimääräiset paperit työnsin laatikkoon ja laatikko lukkoon.
02.03.2007 23:07
39 / 93