Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos kysymästä. Viimenen lomaviikko lähti käyntiin. Kolme takana. Pari eka lomaviikkoa meni kivasti, olin vähän reissussakin. Viime viikko oli surullinen, nyt alkaa taas mieli piristyä. Kiva kun pääsee töihin ens viikolla.
Kävitkö lomalla Suomessa? Olisin tarjonnut kahvit.
04.09.2006 18:23
Oohos, olet oikein rekkautunut. Ompas se hienon näköinen. Oikein pitää kaukaa ihastella. Kun en ole koskaan nähnyt sulla rekattua nimimerkkiä.
Pistit sitten hommat käyntiin. Kait sulla on tankissasi liikennevakuutus edelleen voimassa?
Kaikkea kivaa ja mukavaa syksyn jatkoa sulle.
04.09.2006 18:10
Olet loistokaveri. Tykkään sinusta.
Tänne en vaan enää voi tulla noiden kirjoitusten jälkeen.
10.07.2006 00:28
Romanssi on sitä alkuhetken huumaa. Saattaa jäädä lyhyeksikin, mutta saattaa johtaa pysyvään rakkauteenkin.
Romanssin alkutaipaleella yöunet jää vähiin. Ajatukset harhailee ihan muualla kuin niissä arkiaskareissa. Työnteostakaan ei meinaa tulla mitään. Illalla viimeiseksi ajattelet Häntä. Aamulla ensimmäiseksi Hän tulee mieleesi. Et halua nousta sängystä vaan käperryt peiton alle tyyny kainalossasi ja toivot että saisit painautua Hänen kainaloonsa.
Tämä nyt meni rakastumisen puolelle mutta liippaa mielestäni läheltä myös romanssiaihetta.
08.07.2006 22:31
Katsotaan nyt kuitenkin rauhassa miten nää asiat tästä etenee. Ei tuomita vielä etukäteen. Ties vaikka antaisi meidän jutustella ihan rauhassa. Täällähän kuitenkin nuo poistohommat toimii aika oma-aloitteisesti, sefulla ei ole paljon töitä. Mysterix ei välttämättä täällä paljonkaan oleile.
07.07.2006 22:29
Tervetuloa Mysteriman. Hetken oli jo tunne ettei kukaan halua meidän sefuksi. Toivottavasti viihdyt seurassamme.
07.07.2006 17:25
Ei minulla ole mitään häntä vastaan, vaikka olenkin pyytänyt häntä poistamaan avauksiaan tai tekemään ne yhden ja saman avauksensa alle silloin kun se pysyy etusivulla.
Tuleehan häneltä välillä kroisia tekstiä, lienee osasyy silloin alkon juomilla. Mutta hän on aika nopsaan poistanut ne juttunsa.
07.07.2006 12:51
Mun loma alkaa elokuun puolivälissä. Jos nyt olis loma vähän 'kurjaa' olis. Auringossa en pysty kärventämmän itseäni ja on liian kuuma tehdä mitään. Autokin on vanhempaa mallia jossa ei ole ilmastointia. Ei tekis mieli lähteä tien päälle. Onneksi töissä on mahtava ilmastointi, mukava tehdä töitä.
Tyttären tutkimukset on kaikki nyt tehty. Vielä yksi tapaaminen lääkärin kanssa. Sen verran on selvinnyt että mistään vakavasta, Luojan kiitos, ei ole kysymys. Meinas jo välillä yöunet mennä. Lääkehoito hänellä on, mutta lopullista syytä ei tiedetä.
Kiitos sinulle ajatuksesta.
07.07.2006 12:18
Ei toimi sähköposti, ei. Aina kun menen katsomaan se ammottaa tyhjyyttään.
Ois niin kiva jos siellä olis jotain luettavaa. Lopetan kohta koko palvelun kun ei kerran toimi.
Jokos kesäloma kohta loppuu? Onks sulla ollu hyvät ilmat? :)
07.07.2006 11:35
Sinähän oletkin hjumormiehiä :). Ettäkö laittaisin seriffihakemuksen. Kävin kyllä uteliaisuuttani tutustumassa linkkiisi.
Kuules, ei taida olla minusta palstan valvojaksi. Palstalaiset saisivat silloin elää kuin pellossa. Enpä raaskisi viestejä poistella enkä kuria pitää.
Tervetuloa sinulle toivotan ja värikkäitä hetkiä meidän plus-miinus nelikymppisten seurassa :).
05.07.2006 21:32
Moikka Zamio. Olen tuolta naapuripalstalta, mutta käyn kuikuilemassa välillä täälläkin. Et ole sitten ajatellut tulla valvomaan kahvilapalstaakin? Meillä ei ole vielä valvojaa. Controlhan se oli meidänkin seriffi.
04.07.2006 19:34
Et sä ollukaan tosissas. No ota mansikoita, kävin niitä keräämässä tuolta mansikkapellolta.
04.07.2006 17:46
Siinä sitä on askartelemista kun ahvenia ja särkiä yrittää syödä. Oisko täällä fileeraustaitoisia.
Kuhako se oli kaikkein vähäruotoisin kala?
04.07.2006 16:27
Anna sen mennä menojaan. Sen pyydystäminenkin on niin kamalaa.
Mennään mieluummin porukalla onkimaan jonnekin lutakkoon särkiä ja ahvenia ja grillataan ja savustetaan niitä. Käydään kuitenkin varmuuden vuoksi kaupan kalatiskin kautta. Jos ei kalaonni suosikaan.
04.07.2006 16:05
Mulla ei ole vielä lomastressiä, on niin pitkä aika loman alkuun. Vasta elokuun puolivälissä stressaan minkälaista ohjelmaa laatisin itselleni. Tai sitten en suunnittele mitään, elän päivän kerrallaan.
TittaHiffaksen Lapintaru on kyllä jäänyt kummittelemaan ajatuksiini. Jos saisin jostain kaverin mukaan ties vaikka lähtisinkin kokemaan tuon seikkailun.
30.06.2006 23:47
leijailen valssia SINUN tahdissasi.
Vai sovitaanko komromissi, ensimmäinen valssi sinun tahdissa, toinen minun? Ai ei vai, okei okei, ei sitten. :)
26.06.2006 22:44
oikein Hyvää Joulua ja Ratkiriemukasta Uutta Vuotta Jermuskille ja kaikillen palstalaisille ja lukijoille.
Mitä sä muuten haluat joululahjaksi? Olet saanu multa joka vuosi samat lahjat, täytyy kait ne välillä vaihtaa.
26.06.2006 22:39
"Rakennettiin rautatietä. Yli-insinööri tuli tarkastamaan rataa. Vastaava insinööri esitteli projektia. Muuten oli kaikki hyvin, mutta Yli-insinöörin mielestä rata oli kaukana kapeampi kuin lähellä. Hän vaati selitystä.
- Se johtuu perspektiivistä, herra yli-insinööri
- Minä en salli mitään perspektiivejä, korjatkaa virhe"!
Mukavata Juhannusta Ykstypylle ja norMixille.
*kiskoo norMixia Kesäillan valssiin*
22.06.2006 21:01
olla mies. Sinuun vois vaikka rakastua ;). Pääset aina yllättämään.
Älä huoli, olen hetero, niin hetero kuin vain olla voi.
21.06.2006 09:54
ois C-vastauksistakin pitäny jotain pojoja saada. No olkoon nyt sitten, kun vähän korjasit tuota asteikkoa. Läheni vähän tuo tavoitepistemäärä.
18.06.2006 21:37
46 / 93