Nyt kaikki palstalaiset vaan valasta vaanimaan tuonne peräs-merelle. Sen kun saapi joku napatuksi, niin me syömme valaspihviä koko vuoten täällä kahvilassa...Valaskukkoa, valasfilettä, valaspalapaistia grilliin...Kyllä siinä olis reilu meininki, kun pisteltäis koko valas poskeemme ja muut vaan jäis nuolemaan näppejään.
Valaasta kivasti grillattavaa koko kesäksi
68
4174
Vastaukset
- norMix evk
mutta mites tää saadaan pidettyä salassa noilta kriinpiisin kavereilta?
- Jermu
talkoisiin. Niillä on työnjako. Toiset juttelee kameroitten etessä yhteisistä ponnistuksista valaan ohjaamiseksi turvallisille vesille ja toinen osa jo lupautui tossa äskeen tuleen sinne nuottaamaan meidän kanssa. Kyllä nekin rilliherkkujen perään ymmärtää katos.
- Puhurix
ehdi siihen perehtymään, ku ne kulkee rastat putkella Turun Yliopistonkadulla haalimassa uusia jäseniä kriinpiissiin.
- norMix evk
Jermu kirjoitti:
talkoisiin. Niillä on työnjako. Toiset juttelee kameroitten etessä yhteisistä ponnistuksista valaan ohjaamiseksi turvallisille vesille ja toinen osa jo lupautui tossa äskeen tuleen sinne nuottaamaan meidän kanssa. Kyllä nekin rilliherkkujen perään ymmärtää katos.
Vastapalvelukseksi voitas vaikka liittyä kriinpiissiin ja tarjota niille krillijuhlissa kaffetta ja bullaa. Joulunakin syödään uunivalasta kurpitsa suussa ja sinappihuntu yllä.
- Puhurix
kuullu että on hyvänmakuista. Mun ex-mies kävi Islannissa ja söivät sitä siellä. Siis jotain valasta. Käy sä onkimassa se sieltä ni mä kasvatan tilliä mausteeks.
- Jermu
Tai jotain sinne päin. Kiitti vaan, kyllä se sieltä kohta nousee kala pinnalle.
- Puhurix
Jermu kirjoitti:
Tai jotain sinne päin. Kiitti vaan, kyllä se sieltä kohta nousee kala pinnalle.
että jos vielä tänään kylvän lisää ja kastelen kunnolla ni tulee paljon tilliä. Sit mulla on kans ruohosipulia ja kepasipulia. Jokainen tuokoot omat perunat.
- Kalle-Aaretti
Varmaan voi nautiskella tunkiossa kypytettyja tuhatvuotisia munia sekä talvenyli kivenkolossa säilöttyä hylkeensimää.
- Puhurix
varsinkin lohikäärmeen munia.
Anna sen mennä menojaan. Sen pyydystäminenkin on niin kamalaa.
Mennään mieluummin porukalla onkimaan jonnekin lutakkoon särkiä ja ahvenia ja grillataan ja savustetaan niitä. Käydään kuitenkin varmuuden vuoksi kaupan kalatiskin kautta. Jos ei kalaonni suosikaan.- Puhurix
niin piikkisiä. Jos valaan piikki jää kurkkuun tiedetään kuka on palstan suurisuisin. Ehkä Jermu...
Puhurix kirjoitti:
niin piikkisiä. Jos valaan piikki jää kurkkuun tiedetään kuka on palstan suurisuisin. Ehkä Jermu...
Siinä sitä on askartelemista kun ahvenia ja särkiä yrittää syödä. Oisko täällä fileeraustaitoisia.
Kuhako se oli kaikkein vähäruotoisin kala?- Puhurix
Mariet kirjoitti:
Siinä sitä on askartelemista kun ahvenia ja särkiä yrittää syödä. Oisko täällä fileeraustaitoisia.
Kuhako se oli kaikkein vähäruotoisin kala?valas on vähäruotosin, paitsi että se on nisäkäs,mut onks se silti kala?
Jermuseni, olen siellä vahtimassa,ettet sä koske siihen ihanan lutuseen pikkuseen, millään vehkeellä...mee kauppaan ja osta kalapuikkoja...:P
- Pussipuskapiru
sekä muidenkin avuttomien ja viattomien eläinten puolustajana ehdotan että grillaamme ensin Jermun...tai teemme Jermu-luusoppaa...
Siitä ei varmaan riitä kun maistiainen kaikillen, mutta Jermu varmaan ystävällisenä sieluna uhrautuu hyvän asian puolesta ja antaa kaluta vähäisetkin osteoporoosin vaivaamat luunsa:))
Eiks vaan Jerkku?
Äläkä yritäkään ajaa mun varpailleni sillä tankillas!
*Lähtee pelastaan pulaan joutunutta valasta pienellä kalastustroolarillaan*olla sit paljon mausteita,ku tuo Jermu on varmaan aika mauton...:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nii,Ja toivottavasti siinä on lihaa muutaki ku kielessä ja siinä toisessa ulokkeessa...:DD
- Pussipuskapiru
mii-su kirjoitti:
olla sit paljon mausteita,ku tuo Jermu on varmaan aika mauton...:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nii,Ja toivottavasti siinä on lihaa muutaki ku kielessä ja siinä toisessa ulokkeessa...:DD
en aatellu NIIN pitkälle:))
Mutta syödäänhän lehmänkieltäkin ja häränhäntää ja jossakin päin maailmaa pässin kivekset on oikeen herkkua...
Ja aattele me syödään kananmuniakin vaikka ne tulee suoraan kanan per...pyllystä! Pussipuskapiru kirjoitti:
en aatellu NIIN pitkälle:))
Mutta syödäänhän lehmänkieltäkin ja häränhäntää ja jossakin päin maailmaa pässin kivekset on oikeen herkkua...
Ja aattele me syödään kananmuniakin vaikka ne tulee suoraan kanan per...pyllystä!Kaikkee sitä immeiset suuhunsa pistää...:¤
Hihii...kyllä se vaan on ihmeellistä,että se onkin toi muna, (siis kanan)nii hyvää,vaikka se tulee niin karseesta paikasta...:DD- Pussipuskapiru
mii-su kirjoitti:
Kaikkee sitä immeiset suuhunsa pistää...:¤
Hihii...kyllä se vaan on ihmeellistä,että se onkin toi muna, (siis kanan)nii hyvää,vaikka se tulee niin karseesta paikasta...:DDnii mietin tässä kanan anatomiasta täysin tietämättömänä, että onko kanalla vain yksi paikka josta putkahtaa sekä muna että..kakka?
Kaikkihan me ollaan "sieltä" tultu mutta että onko linnuilla vain yksi aukko...tietenkin tipunen on paremmin suojattu kuorensa sisällä, joten väliäkös se mistä se tähän maailmaan putkahtaa...
Nää on taas näitä palstalle sopimatomia kerrassaan vulgaareja keskusteluja:)) - Jermu
metsästäjänä, olen useinkin kuullut moista uhoa, ennenkuin loukku on napsahtanut pussiksen ympärillä ja kiukkuinen parku on vaihtunut tappion vinkumiseen.
Viimeinen rivi viestissäsi kertoo, että olet oikeasti menossa itse sitä metsästämään, etkä halua tarjota meille palastakaan...Oletpas itsekäs. Niiiiiiiiiiin! - Pussipuskapiru
Jermu kirjoitti:
metsästäjänä, olen useinkin kuullut moista uhoa, ennenkuin loukku on napsahtanut pussiksen ympärillä ja kiukkuinen parku on vaihtunut tappion vinkumiseen.
Viimeinen rivi viestissäsi kertoo, että olet oikeasti menossa itse sitä metsästämään, etkä halua tarjota meille palastakaan...Oletpas itsekäs. Niiiiiiiiiiin!koskas oot viimeks loukuttanu yhenkään pussipirun?
Meitin suku on vilkasliikkeistä porukkaa, ei ne niin vaan loukkuun mee ja kyykyttää niitä on ihan mahotonta:))
Ja mää pelastan valaan enkä taita siltä evän päätäkään!
Sanonko sulta terkkuja sille?
Kjäh että silleen!
*Virittelee Jermu-nuotiota joenrantaan* Pussipuskapiru kirjoitti:
nii mietin tässä kanan anatomiasta täysin tietämättömänä, että onko kanalla vain yksi paikka josta putkahtaa sekä muna että..kakka?
Kaikkihan me ollaan "sieltä" tultu mutta että onko linnuilla vain yksi aukko...tietenkin tipunen on paremmin suojattu kuorensa sisällä, joten väliäkös se mistä se tähän maailmaan putkahtaa...
Nää on taas näitä palstalle sopimatomia kerrassaan vulgaareja keskusteluja:))tässähän puhutaan kanan anatomiasta....ja en muutes tiiä,onko yks vai kaks koloa...enkäs halua oikeestaan tietääkkään....menee muutes munoset tuolta roskiin...;))
- animattiN
Mutta kuinka voit puhua valaista tehdyistä lihoista, vaikka ne ovat rauhoitettuja. En taaskaan lukenut kaikkia vastauksia sinulle mutta aloituksesi oli mielestäni asiaton.
Maailmassa taistellaan valaitten säilymisestä ja sinä olisit tekemässä niistä syötävää.
Muistaakseni Japanilla on oikeus tutkimuksiin pyydystää joitakin valaita ja olikos norjallakin, mutta ei ruuaksi.- Puhurix
Täällä puhutaan leikkiä. Älä nyt vedä ystävä kallis hernettä nenään.
- animattiN
Puhurix kirjoitti:
Täällä puhutaan leikkiä. Älä nyt vedä ystävä kallis hernettä nenään.
Vakavalla asialla en viitsisi leikkiä. Vai leikkisitkö jonkun lemmikin elämästä taikka muuten perheen jäsenesi?
- Pussipuskapiru
pahaa kärpäsellekään. Ihan oikeesti niitä pyörii sen ympärillä kymmeniä, mutta se vaan hätistelee niitä pois puhaltelemalla ja nauraa perään että kjäh...
Oon sun kanssas samaa mieltä että valaita ei saa metsästää, mutta Jermun tuntien tää on vaan huulenheittoo:)) - animattiN
Pussipuskapiru kirjoitti:
pahaa kärpäsellekään. Ihan oikeesti niitä pyörii sen ympärillä kymmeniä, mutta se vaan hätistelee niitä pois puhaltelemalla ja nauraa perään että kjäh...
Oon sun kanssas samaa mieltä että valaita ei saa metsästää, mutta Jermun tuntien tää on vaan huulenheittoo:))Huulen heittoa, mutta minä en pidä sitä sellaisena. Valaitten väheneminen on vakava asia, ja en pidä että siitä tehdään viellä leikkiä.
- Jermu
Edelleenkin voit sanoa, että olet eri mieltä tälläisesta sanailusta, se on täysin okei. Mutta siitäkin huolimatta, varaan itselleni oikeuden sanailla valaan grillaamisesta.
Norjalla ja Japanilla on oikeus pyytää valaita "tieteellisiin" tarkoituksiin. Nuo kiintiöt ovat heidän omia keksintöjään. Todellisuudessa valaat pistellään ruokapöytään. Siitä on faktat, joten ei kannattane kinastella. Yksikään maa ei todellisuudessa haluaisi hyväksyä tuota "kiintiötä", mutta ummistavat silmänsä asiasta. - Jermu
Oon sun kanssas samaa mieltä että valaita ei saa metsästää, mutta Jermun tuntien tää on vaan huulenheittoo:))Vai en tekisi kärpäsille pahaa..No huh huh.
Muuten olet kyllä oikeassa tossa. Hänellä on oikeus olla eri mieltä ja minulla on oikeus kirjoitella huumorillakin tuollaisesta asiasta. - Pussipuskapiru
animattiN kirjoitti:
Huulen heittoa, mutta minä en pidä sitä sellaisena. Valaitten väheneminen on vakava asia, ja en pidä että siitä tehdään viellä leikkiä.
on niin monesta muustakin vakavasta asiasta tehty pilaa, että ei toi Jermun juttu mua ainakaan hetkauttanu, vaikka jonkinlainen "kettutyttö" oonkin.
Oikeesti maailma huutaa apua saasteidensa alla, joka hetki kuolee eläimiä sukupuuttoon, samoin kasveja..ne kaikki on korvaamattomia.
Sademetsää hakataan, happi loppuu tätä vauhtia..ihmeellistä miten luontoa raiskataan ympäri maailmaa, eikä kukaan tee oikeastaan mitään asian hyväksi...sotateollisuuden hyvinvointi on paljon tärkeämpää.
Sen takia kannattaa katsoa miten ite voi elää mahollisimman vähän luontoa rasittamatta. - Pussipuskapiru
Jermu kirjoitti:
Vai en tekisi kärpäsille pahaa..No huh huh.
Muuten olet kyllä oikeassa tossa. Hänellä on oikeus olla eri mieltä ja minulla on oikeus kirjoitella huumorillakin tuollaisesta asiasta.pientä viatonta paskakärpästä menis tappaan?
Huivo vaan - äläkä käytä ohvia:)) - Jermu
pientä viatonta paskakärpästä menis tappaan?
Huivo vaan - äläkä käytä ohvia:))tähän soppaan..Hah! Pussilla on hyvä heilauttaa..Hah!
- animattiN
on niin monesta muustakin vakavasta asiasta tehty pilaa, että ei toi Jermun juttu mua ainakaan hetkauttanu, vaikka jonkinlainen "kettutyttö" oonkin.
Oikeesti maailma huutaa apua saasteidensa alla, joka hetki kuolee eläimiä sukupuuttoon, samoin kasveja..ne kaikki on korvaamattomia.
Sademetsää hakataan, happi loppuu tätä vauhtia..ihmeellistä miten luontoa raiskataan ympäri maailmaa, eikä kukaan tee oikeastaan mitään asian hyväksi...sotateollisuuden hyvinvointi on paljon tärkeämpää.
Sen takia kannattaa katsoa miten ite voi elää mahollisimman vähän luontoa rasittamatta.Kaikesta kuitenkin voi tehdä pilaa.
Ja sekö on sallittua jos joku tekee aloituksen valaitten krillaamisesta? - animattiN
Jermu kirjoitti:
Edelleenkin voit sanoa, että olet eri mieltä tälläisesta sanailusta, se on täysin okei. Mutta siitäkin huolimatta, varaan itselleni oikeuden sanailla valaan grillaamisesta.
Norjalla ja Japanilla on oikeus pyytää valaita "tieteellisiin" tarkoituksiin. Nuo kiintiöt ovat heidän omia keksintöjään. Todellisuudessa valaat pistellään ruokapöytään. Siitä on faktat, joten ei kannattane kinastella. Yksikään maa ei todellisuudessa haluaisi hyväksyä tuota "kiintiötä", mutta ummistavat silmänsä asiasta.puhut, mutta edistätkö sinä aloituksellasi valaitten hyvinvointia. Epäilen. Suomen rannikolla ollut ryhävalas ei varmaan ehkä kuulu sinun ruokavalioosi, vai kuuluuko?
- Pussipuskapiru
animattiN kirjoitti:
Kaikesta kuitenkin voi tehdä pilaa.
Ja sekö on sallittua jos joku tekee aloituksen valaitten krillaamisesta?älä ota tätä asiaa niin vakavasti!
Meitinhän piti perustaa itkijä-ämmät duo...ootkos jo harjotellu sitä varten?
Vedä henkee ja laske kolmeenkymmeneen..hitto sussahan on samoja hikeentymispiirteitä kun mussakin..ollanks me sukua? - Pussipuskapiru
Jermu kirjoitti:
tähän soppaan..Hah! Pussilla on hyvä heilauttaa..Hah!
heilauttelet?
- animattiN
älä ota tätä asiaa niin vakavasti!
Meitinhän piti perustaa itkijä-ämmät duo...ootkos jo harjotellu sitä varten?
Vedä henkee ja laske kolmeenkymmeneen..hitto sussahan on samoja hikeentymispiirteitä kun mussakin..ollanks me sukua?sun kanssa. Unohin kokonaan sen "kitisijät eukot"
Sukua,,,,sukua....
Ootas kun kiukkuttelen lisää, oisko meissä samaa....
Saakos purra sun mukista? - animattiN
heilauttelet?
onkos tolla omii pussei?
- Pussipuskapiru
animattiN kirjoitti:
sun kanssa. Unohin kokonaan sen "kitisijät eukot"
Sukua,,,,sukua....
Ootas kun kiukkuttelen lisää, oisko meissä samaa....
Saakos purra sun mukista?koskee, se on pyhä esine..aikojen alussa esi-isieni takoma, ehkä eka rauta-esine mitä koskaan on tehty!
Sillä on suuri tunne-arvo! - animattiN
koskee, se on pyhä esine..aikojen alussa esi-isieni takoma, ehkä eka rauta-esine mitä koskaan on tehty!
Sillä on suuri tunne-arvo!nyt sen tiesin, mutta jos ollaankin kaukaista sukua, mistä nyt et ehkä ole varma.
Jermu kirjoitti:
Norjalla ja Japanilla on oikeus pyytää valaita "tieteellisiin" tarkoituksiin. Nuo kiintiöt ovat heidän omia keksintöjään. Todellisuudessa valaat pistellään ruokapöytään. Siitä on faktat, joten ei kannattane kinastella. Yksikään maa ei todellisuudessa haluaisi hyväksyä tuota "kiintiötä", mutta ummistavat silmänsä asiasta.Et sä ollukaan tosissas. No ota mansikoita, kävin niitä keräämässä tuolta mansikkapellolta.
- Jermu
animattiN kirjoitti:
puhut, mutta edistätkö sinä aloituksellasi valaitten hyvinvointia. Epäilen. Suomen rannikolla ollut ryhävalas ei varmaan ehkä kuulu sinun ruokavalioosi, vai kuuluuko?
Oliko tarkoituksenani edistää valaiden hyvinvointia kirjoituksella---> Ei ollut, koska tällä aloituksella ei ole mitään tekemistä minkään syvällisten luonnonsuojelujuttujen kanssa. En aloita sen enempää anal-lysseeraamaan tätä aloitusta, koska se on huumoria. Se ei ole mikään kannanotto valaiden puolesta tai niitä vastaan. Eiköhän avauksessani ole riittävästi materiaalia siihen, että sen voi ottaa huumorilla. Jos se ei naurata, niin se ei sitten naurata. Mitään keskeistä maailmaa mullistavaa tämä juttu nyt ei kuitenkaan sisällä.
- Jermu
heilauttelet?
tempaista kärpäset littuun..
- ollakin
ihan tapana sanoo mielipitees, ennen kuin tiedät edes, mistä puhutaan.
- Helppoa
animattiN kirjoitti:
Huulen heittoa, mutta minä en pidä sitä sellaisena. Valaitten väheneminen on vakava asia, ja en pidä että siitä tehdään viellä leikkiä.
Ei tarvitse lukea jermun juttuja jos et tykkää. :)
- Jermu
Helppoa kirjoitti:
Ei tarvitse lukea jermun juttuja jos et tykkää. :)
Animaatio vihaa Jermua. Kjäh!
- Puhurix
animattiN kirjoitti:
Vakavalla asialla en viitsisi leikkiä. Vai leikkisitkö jonkun lemmikin elämästä taikka muuten perheen jäsenesi?
mutta tässä nyt puhuu sekä Jermu että kaikki muutkin leikkiä. Älä ota nyt noin vakavasti.
- the-real-nicki
palasen ? Sellaisen pienen vaan..vaikkapa ruodon..
Sinappi on omasta takaa..sitä turun,auraa..- Jermu
sellaisia valaan grilliribsejä..Abauttiarallaa kolme metriä pitkiä kylkipaloja..Eiköhän siitä nikin ympärille tule vähän lihaakin..
- the-real-nicki
Jermu kirjoitti:
sellaisia valaan grilliribsejä..Abauttiarallaa kolme metriä pitkiä kylkipaloja..Eiköhän siitä nikin ympärille tule vähän lihaakin..
reilu tyyppi..nyt me tullaan hyvin toimeen..ja nyt syömään
- se onkii
parein onkii valas nyt kesällä ja syädä pois pilaantumasta.
Talvella on kamalan kova homma pakastettua valasta irrottaa jäätyneestä Perämerestä, johan sen sulaminenkin kestää seuraavaan suveen.- aliisa
mä luin ihan alusta loppuun ja meinasin kuolla nauruun,ootte te mainioita ;)) toisaalta aihe ei ehkä oo niin naurettava,jos vakavasti aatellaan,mutta tää oli niin silkkaa iloista huumorii,että tän kesti kyllä ;o))
- mä oikein
aliisa kirjoitti:
mä luin ihan alusta loppuun ja meinasin kuolla nauruun,ootte te mainioita ;)) toisaalta aihe ei ehkä oo niin naurettava,jos vakavasti aatellaan,mutta tää oli niin silkkaa iloista huumorii,että tän kesti kyllä ;o))
odotin, että oisin saanut nauraa, mutta tekemällä tehty ja huono huumori ei pure.
Mene tiedä, saattais tästä alle murkkuikäset jottai hauskaa löytää, kuvittelin näet hetken, että kirjoittajienkin ikähaarukka siellä on.
Toivoa nyt todellakin täytyy, että mahdollisimman moni siihen nauruun kuolee;DDD - Kalle-Aaretti
mä oikein kirjoitti:
odotin, että oisin saanut nauraa, mutta tekemällä tehty ja huono huumori ei pure.
Mene tiedä, saattais tästä alle murkkuikäset jottai hauskaa löytää, kuvittelin näet hetken, että kirjoittajienkin ikähaarukka siellä on.
Toivoa nyt todellakin täytyy, että mahdollisimman moni siihen nauruun kuolee;DDDJos se olisi parempi ku vitus, saataisiin lukea kuolinilmoituksesi. Mutta sinähän menet kun tiedät.
- Jermu
mä oikein kirjoitti:
Toivoa nyt todellakin täytyy, että mahdollisimman moni siihen nauruun kuolee;DDDMinkä takia sellaista odottelit? Vakava asia tää valaiden uistelu, niinkuin toiset täällä ovat niin voimakkaasti sanoneet. Taidatkin olla pohjimmiltasi ilkeä hahmo. Niiiiiiiiiiiiin!
- the-real-nicki
sanoa kesä grillaamisexi, keskustelujen orgie..ksi ja samme "syödäkseen", ilmoita seuraavista "grilli-juhlista"..taitaa mennä syksyyn, mut tulee se nälkä silloinkin..
Syön minä lihaakin.. tuli vain mieleeni.- Jermu
palstalla hiihdellä, kun on pöytä katettuna..Jos meneepi syssyyn, niin sitten se menee. Joka tapauksessa rillataan, koska ollaan niin reiluja.
Seuraavaksi rillataan Bampit, eli kauriit ja karhut kanssa pataan ja rukkasiksi.
- NoitaNainen
Mää taijon teidät pikkusilakoiks senkin nilviäiset :o/
- Jermu
Kyllä me yhret taijat kesketään, kun on valasta grillit pullollaan.
- SikurLiina
...tuleeko tästä se sadan vuoden suurin kalavale!
Kalmiehet, kun pyrkivät saalillaan suurentelemaan.
Uskaltaiskohan kukaan silti kertoa mato-ongella valasta saaneensa.
Päätin omasta puolestani liittyä valaitten suojeluyhdistykseen. Joten jos näen sinut virvelöimässä Perämerellä, niin ammun pesuuksesi värikuulilla ja sitaisen verkon ympärillesi ja ripustan petäjään varoitukseksi muille kalastajille.
- valaitten vapauden puolesta on jo toki taisteltava----niih!*- Jermu
Itämeren valaskiintiökomitea, joka asettaa selkeät kiintiölukemat nollan tuntumaan..Meillä on tulossa julkaisuja asian tiimoilta ja kilpaileva rillaukastike (noilla riinpiissin jätkillä oli aika hyvä, mutta meille tuleepi parempi)
- norMix evk
voitaisiin välillä lintuakin krillata. Olen kuullut, että tuo joutsen on ihan hyvää ja niitähän on jo muutenkin liikaa. Fasaanejakin on nurkat väärällään, joten krilliin vaan. Jotain itämaista herkkuakin kannattaisi kokeilla. Ehdottaisin koiraa korealaisittain. Ens alkuun voitas vaikka tuo naapurin räksyttävä turre jonain yön hämärämpänä hetkenä napata....niin ja rosvopaistia määkijästä...ja kirjolohta jostain lammikosta....tottakai pottuja ja sipuleitakin pellon laidalta...
- Puskatar
vielä joukkoon tuon Kanadan hanhen, joita ainakin Helsingin puistoissa riitti. Ei tiennyt mihin levitti makuualustan, kun niiden pask.... nurmikentät täynnä.
- norMix evk
Puskatar kirjoitti:
vielä joukkoon tuon Kanadan hanhen, joita ainakin Helsingin puistoissa riitti. Ei tiennyt mihin levitti makuualustan, kun niiden pask.... nurmikentät täynnä.
menuuseen mukaan. Vaikka Hannua ei onnistuttaisikaan pyydystämään, niin napataan sitten muutama ehdottamasi kanadanhanhi. Tulee sitten vähän lisää kansainvälisyyttä korealaisen koiran rinnalle.
- Puskatar
norMix evk kirjoitti:
menuuseen mukaan. Vaikka Hannua ei onnistuttaisikaan pyydystämään, niin napataan sitten muutama ehdottamasi kanadanhanhi. Tulee sitten vähän lisää kansainvälisyyttä korealaisen koiran rinnalle.
saaliina olis paljon mielenkiintoisenpi kylläkin, mutta niitä ei niin vain saalisteta. Vaikea saada satimeen, vaikka kaikkensa yrittää peliin laittaa.
Tuolla matkan varrellakin viikonloppuna kovasti yritin.
- Pumpulipaj
Minä haluan sen valaan lemmikiksi!
*säälittää se pikkuvalas*
*mössmös*
(Tauti jatkuu, palaan jos ja kun se hellittää.) - norMix evk
Hahhahhaa, jäit kiinnii itse teossa :DD Rehellisyyden nimissä epäilin kyllä hetken erääksi toiseksi.
Mutta siihen ripsiasiaan. Jos sä nyt sen Hannun jotenkin onnistut nappaamaan lähitaisteluetäisyydelle, niin tuskin enää siinävaiheessa on merkitystä ripsilläkään :))- yksitypy
aika lyhyet pakkaa nää mun valheet jäljet olemaan, vaikkakin aika hyvin suunniteltu :=((
Kannattaako niitä ripsiä sitten ostaakaan. On vaan ihan luonnonkaunis. Jos en Hannulle kelpaa niin Hannu ei silloin ole minun arvoisenikaan :=))))
Ketjusta on poistettu 134 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540